Dishonored 2: Sekrety Misja 9 - Śmierć cesarzowej
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz listę wszystkich sekretów dostępnych w misji dziewiątej oraz opis ich dokładnej lokalizacji. Wśród ukrytych przedmiotów znajdziesz kościane amulety, runy, obrazy, schematy oraz audiografy.
- Audiograf #1 i #2, schemat #1 i kościany amulet #1 i #2
- Runa #1
- Schemat #2
- Kapliczka odmieńca
- Kościany amulet #3
- Kościany amulet #4
- Obraz #1
- Kościany amulet #5
- Runa #4
- Kościany amulet #6 i #7
- Runa #5
- Kościany amulet #8
- Kościany amulet #9
Audiograf #1 i #2, schemat #1 i kościany amulet #1 i #2

Wszystkie te rzeczy znajdziesz na Groźnej Wrędze, jeszcze przed przystąpieniem do faktycznej misji. Pierwszy audiograf leży w kajucie Sokołowa, schemat znajdziesz w głównym pomieszczeniu odprawy, a dwa kościane amulety wraz z drugim audiografem leżą w kajucie Meagan. Klucz do niej musisz ukraść Meagan.
Runa #1

Pierwszą runę znajdziesz w czarnorynkowym sklepie.
Schemat #2

Drugi schemat znajdziesz w mieszkaniu dr. Galvaniego. Mieszkanie znajduje się po prawej stronie od głównej bramy prowadzącej na tereny Dunwall Tower.
Kapliczka odmieńca

Kapliczkę odmieńca znajdziesz na trzecim piętrze budynku widocznego na obrazku. Dostaniesz się tam za pomocą rusztowania zlokalizowanego na ostatnim piętrze budynku, w którym stoi postać.
Kościany amulet #3

Trzeci kościany amulet znajdziesz w Azylu. Dostaniesz się tam skacząc po dachach, po prawej stronie od wyjścia z lokacji ulic Dunwall.
Kościany amulet #4

Czwarty kościany amulet znajdziesz w pomieszczeniu, w którym wiedźmy odprawiały rytuał. Sam kościany amulet leży w misce.
Obraz #1

Pierwszy obraz znajdziesz w miejscu, w którym zginęła Jessamine w pierwszej części Dishonored, czyli w ogrodzie.
Kościany amulet #5

Kolejny kościany amulet znajduje się na dachu budynku zlokalizowanego na północy w Dunwall Tower. Dostaniesz się do niego pokazanymi na obrazku rurami.
Runa #4

Kolejna runa znajduje się w pomieszczeniu przed zamkiem, z lewej strony podwórza. Runa ukryta została między rurami, a wejście do wnęki pokazane zostało na obrazku. Znajduje się ona między ścianą, a podestem prowadzącym do wyjścia.
Kościany amulet #6 i #7

Oba kościane amulety znajdziesz przy zwłokach Nadrewidenta, na środku głównego pomieszczenia w Dunwall Tower.
Runa #5

Piątą runę znajdziesz w piwnicy w Dunwall Tower. Znajduje się ona na rurach, w pomieszczeniu, w którym przywracałeś zasilanie windy.
Kościany amulet #8

Kolejny kościany amulet znajduje się w zablokowanym pomieszczeniu na drugim piętrze, po prawej stronie od schodów. W trakcie drogi, na schodach, skręć w pierwszy hol po prawej stronie, a nad wejściem znajdziesz małą wnękę prowadzącą do omawianego pokoju.
Kościany amulet #9

Ostatni kościany amulet znajdziesz w pomieszczeniu po lewej stronie, zaraz przed wejściem do Azylu.
Komentarze czytelników
Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.
Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.
Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.
panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.
Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.
Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.
@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
