Dishonored 2: Dowiedz się co wie Byrne (opcjonalne)
Aktualizacja:

Na początku misji wejdź do pustki i porozmawiaj z Delilą, a jak tylko wrócisz do świata rzeczywistego, udaj się na łajbę wraz z Meagan. Przetransportuje cię ona do Ogrodów Cyrii skąd rozpoczniesz misję, a pierwszym krokiem (opcjonalnym) będzie przeszukanie domu na północy i odnalezienie audiografu, dzięki któremu wypełnisz jej cel. Na początku pozbądź się strażnika, który patroluje teren niedaleko schodów i ukryj jego ciało, by cywile przy łodzi tego nie zauważyli. Ciało możesz ukryć na końcu drogi po prawej stronie.

Następnie skieruj się do małego holu pod arkadami po lewej stronie i wejdź do budynku. Dojdź holem do końca i kucając wyjrzyj przez prawe okno. Znajdziesz tutaj Wyjców, którzy zastawili pułapkę na cywili (właściwie to na ciebie). Użyj strzałki usypiającej na ukrytym złodzieju po prawej stronie i skorzystaj z mignięcia, by dostać się po jego ciało. Zabierz je ze sobą i wskocz na rury na górze, w taki sposób, by dwie kobiety odgrywające scenkę cię nie zauważyły. Po odegraniu scenki jeden z członków gangu się oddzieli więc będziesz mógł wyeliminować ich obu bez żadnych problemów. Po całej akcji skieruj się na dół, gdzie znajdziesz czarnorynkowy sklep. Możesz aktywować znalezione wcześniej schematy oraz odebrać od sprzedawcy kolejne zadanie opcjonalne.
Uwaga! Tak jak i w poprzednich misjach, czarnorynkowy sklep można okraść. Jednakże najlepiej jest to zostawić na samym końcu, ponieważ dobrze jest wykonać zadanie opcjonalne zlecone przez sklepikarza. Za jego wypełnienie otrzymasz całkiem przydatne rzeczy. Więcej o zadaniu znajdziesz w rozdziale "Pomóż sklepikarzowi".

Po rozmowie ze sklepikarzem i przyjęciu zlecenia skieruj się z powrotem do budynku, w którym eliminowałeś Wyjców i udaj się na pierwsze piętro skąd dostaniesz się na balkon. Znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku, a teren tu patroluje trzech strażników. Zajmij się tym, którego wzrok skierowany jest na ulicę i jak najszybciej ukryj jego ciało. Zrób to w momencie, w którym strażnik w czerwonym mundurze będzie skierowany w drugą stronę.

Jak tylko pozbędziesz się tych trzech strażników, wejdź do mieszkania od strony sufitu i pozbądź się śpiącego tam Rewidenta. W tym samym pomieszczeniu znajdziesz audiograf, który musisz odsłuchać, by zaktualizować misję opcjonalną oraz mapę wiszącą na tablicy i trochę kosztowności. Na dachu znajdziesz także wiatrak, który zasila ścianę światła, ale wyłącz go dopiero po tym jak zajmiesz się wszystkimi strażnikami w kolejnej sekcji.
Zadanie to będzie trwać do momentu znalezienia notatki, która ukryta została w gabinecie Breanny. Przeczytaj rozdział "Wyeliminuj Breannę Ashworth", by dowiedzieć się więcej na ten temat.
Komentarze czytelników
Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.
Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.
Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.
panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.
Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.
Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.
@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
