Wyeliminuj Delilę Copperspoon | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz dokładny opis eksploracji Dunwall Tower wraz z eliminacją Delili Copperspoon.
- Główne lobby Dunwall Tower i piwnica
- Kaplica i pierwsze piętro
- Komnata cesarskiego obrońcy i Azyl
- Eliminacja Delili Copperspoon
Główne lobby Dunwall Tower i piwnica

Po wejściu do zamku będziesz mógł wybrać spośród dwóch dróg, które prowadzą do Delili. Jedną z nich jest winda znajdująca się po twojej lewej stronie, a druga dostanie się do Azylu, który znajduje się na najwyższym piętrze zamku. Winda aktualnie będzie nieczynna i jedynym sposobem na jej uruchomienie jest dostanie się do piwnicy, w której znajdziesz zasilanie całego przybytku. Warto się tam udać ze względu na runę, która się tam znajduje. Na początku jednak podejdź do pierwszego pomieszczenia, w którym znajdziesz dwie wiedźmy i pozbądź się ich.
Po wyeliminowaniu wrogów podejdź do zablokowanego przejścia i zabierz mapę Dunwall Tower wiszącą po lewej stronie, po czym przeskocz nad blokadą i dostań się do sali głównej. Zaraz po przedostaniu się nad blokadą popatrz na zwłoki wiszące na środku i zniszcz za pomocą kuszy płonącą czaszkę ogara. Zwłoki należą do Nadrewidenta, który ma przy sobie dwa kościane amulety.

Skieruj się teraz do piwnicy, w której znajdziesz schody prowadzące do kuchni. W pierwszym pomieszczeniu znajdziesz dwie wiedźmy, które wyeliminuj. Po wykonanej robocie skieruj się do pomieszczeń sąsiednich i wyjdź na korytarz, w którym znajdziesz dwie kolejne wiedźmy. Zanim je jednak wyeliminujesz, wskocz na rury znajdujące się nad nimi i podejdź do nich, by te zaczęły rozmawiać. Na końcu korytarza znajdziesz także mechanicznego żołnierza, który patroluje teren, dlatego udaj się tam i umieść za rogiem minę ogłuszającą, by się go pozbyć. Po tej czynności wróć do wiedźm i pozbądź się ich. Jeżeli wiedźmy się nie rozejdą, możesz posłużyć się znalezioną w kuchni butelką i zdekoncentrować je.

Przejdź teraz przez korytarz i skręć w prawo przy pierwszej okazji. Znajdziesz tutaj zejście do piwnicy, w której będziesz mógł włączyć zasilanie windy.

Twoim zadaniem będzie zabranie pojemnika na tran, napełnienie go i włożenie go do trzeciej skrzynki. Jak tylko wykonasz zadanie wskocz na rury na górze i poczekaj w miejscu pokazanym na obrazku. W miejscu tym znajdziesz także kolejną runę. Do piwnicy przybędą dwie wiedźmy, z czego jedna zacznie przeszukiwać teren obok pojemników na tran. Druga wiedźma będzie siedzieć na skrzyniach w miejscu pokazanym na obrazku. Dostań się do niej za pomocą mignięcia lub dalekiego chwytu i spróbuj poddusić. Wiedźma ta przeteleportuje się na środek i będzie to twoja okazja do jej eliminacji. Z drugą postąp w ten sam sposób.
Uwaga! Po włączeniu zasilania będziesz mógł wrócić na początek lokacji i dostać się za pomocą windy na dach skąd prowadzi droga prowadząca prosto do Delili. Jeżeli natomiast chcesz eksplorować kolejne części Dunwall Tower oraz przeprowadzić bezkrwawą eliminację Delili przeczytaj poniższe wskazówki.
Kaplica i pierwsze piętro

Wyjdź z piwnicy i skieruj się w prawą stronę, a dojdziesz do pokazanego na obrazku miejsca. Obok schodów znajduje się mechaniczny żołnierz, którego musisz zniszczyć. Posłuż się sprężynowym ostrzem (ulepszonym) lub miną ogłuszającą trzeciego poziomu, by wyeliminować go w prosty sposób. Po prawej stronie znajdziesz jadalnię, w której znajduje się kilka wiedźm oraz kolejny mechaniczny żołnierz.

Zamiast wdawać się w walkę ze wszystkimi wiedźmami cofnij się do poprzedniego miejsca i skieruj się do prawych drzwi. Znajdziesz tutaj kaplicę rewidentów, w której dowiesz się tajemnicy Delili. Będziesz mógł stworzyć spaczoną runę, która na zawsze uwięzi Delilę w jej obrazie co odpowiada bezkrwawej eliminacji. Na początku zabierz notatkę rewidenta - Delilah o harmonii run i odsłuchaj audiograf znajdujący się obok. Po przeczytaniu notatki zabierz suszone algi, ludzką kość (czaszkę) i barwnik, po czym stwórz z tych składników spaczoną runę na ołtarzu.

Po zebraniu runy wyjdź z pokoju i skręć w prawo. Znajdziesz tutaj zablokowane przejście prowadzące do jadalni. Z tego miejsca będziesz w stanie wyeliminować dwie wiedźmy, które znajdują się obok ciebie. Po prawej stronie znajdziesz półaktywnego mechanicznego żołnierza, którego możesz pozbyć się za pomocą min ogłuszających.
Komnata cesarskiego obrońcy i Azyl

Skieruj się teraz na główne schody i dostań się na wyższe piętro. W miejscu pokazanym na obrazku skręć w pierwsze możliwe przejście z prawej strony i ukryj się na deskach znajdujących się nad wejściem. Po korytarzu będzie chodził kolejny mechaniczny żołnierz, którego musisz zniszczyć. Tak jak wspomniano wcześniej, nad wejściem znajdują się deski, które łączą ze sobą dwa pomieszczenia. W jednym z tych pomieszczeń ukrywa się przerażony cywil, z którym będziesz mógł porozmawiać. W pomieszczeniu tym znajdziesz także kilka kosztowności wraz z kościanym amuletem.

Skieruj się teraz na korytarz po lewej stronie i wskocz na widoczną na obrazku biblioteczkę. Na końcu drogi znajdziesz dwie wiedźmy, które widzą się nawzajem. Spadnij więc w dół i uderz w półkę, by odgłos zainteresował jedną z nich i wyeliminuj je jak tylko się rozdzielą. W dalszej części, przy głównych drzwiach prowadzących do komnat cesarskiego obrońcy stoi kolejna wiedźma. Sama eksploracja komnat cesarskiego obrońcy będzie dodatkowym działaniem specjalnym zaliczanym pod koniec misji.

Po eksploracji pokoju wyjdź na hol i skręć w prawo, w miejscu pokazane na obrazku. Za ścianą będą się czaiły ogary, dlatego wskocz na żyrandol i użyj kuszy, by się ich pozbyć.

Dźwięk niszczenia płonących czaszek ogarów zainteresuje także wiedźmy. Pozbądź się ich i wejdź do pomieszczenia po lewej stronie (na obrazku widnieją drzwi do niego prowadzące). W środku znajdziesz kolejny kościany amulet, który leży na komodzie.

Po zebraniu amuletu wyjdź z pomieszczenia i skręć w lewo, a dostaniesz się do miejsca pokazanego na obrazku. Po prawej stronie kominka znajdziesz lampę, którą będziesz mógł przesunąć. Po jej przesunięciu otworzą się sekretne drzwi w kominku, które zaprowadzą cię do ukrytej komnaty Jessamine, skąd będziesz mógł udać się do Azylu prowadzącego do sali tronowej.
Po przedostaniu się do Azylu będziesz mógł zebrać ostatni przedmiot kolekcjonerski w grze, a mianowicie lalkę Emily leżącą w toalecie - Pani Pilsen.
Eliminacja Delili Copperspoon

Udaj się teraz na dół, do sali tronowej i będąc w drzwiach, w miejscu pokazanym na obrazku, dostań się na górę za pomocą mignięcia lub dalekiego chwytu. Będąc na górze zauważysz siedzącą na tronie Delilę Copperspoon w obstawie trzech ogarów. Jeżeli chcesz uzyskać status ducha na końcu misji, musisz użyć bełtów żądlących na każdym z tych ogarów.

Jak tylko omawiane ogary uciekną, użyj swojego serca na Delili, by zainicjować krótką scenkę przerywnikową.
Uwaga! Użycie serca na Delili jest WYMAGANE do jej zabicia oraz przeprowadzenia bezkrwawej eliminacji. Jeżeli tego nie zrobisz i zaatakujesz ją od razu, zginiesz. Zginiesz, ponieważ nie będziesz mógł jej zabić - jest nieśmiertelna, a walka będzie trwać do momentu, w którym stracisz całe życie, niezależnie od tego ile obrażeń jej zadasz.

Jeżeli chcesz przeprowadzić bezkrwawą eliminację, zaraz po wejściu Delili do obrazu, musisz włożyć spaczoną runę w miejsce na tronie. Dopiero wtedy wejdź do wyimaginowanej krainy za Delilą.
Uwaga! Korzystając z bezkrwawej eliminacji pod żadnym pozorem nie wchodź na teren zlokalizowany obok tronu w magicznej krainie. Zamiast tego podążaj za wskazówkami opisanymi poniżej. Delilah korzysta z klonów, które gra zaznaczyła jako "prawdziwa", by wprowadzić cię w błąd. Tak naprawdę prawdziwa Delilah znajduje się na skałach zlokalizowanych nad wejściem.

Zaraz po pojawieniu się w magicznej krainie Delili skręć w prawo, w miejscu pokazanym na obrazku, a później ponownie w prawo, by dostać się na teren zlokalizowany za wejściem.

Za pomocą skał widocznych na obrazku będziesz mógł wskoczyć na górę, nawet jeśli nie posiadasz mocy. Dostaniesz się za ich pomocą do prawdziwej Delili.

Prawdziwa Delilah będzie akurat kontrolować swoje klony i patrzeć na wszystko z góry. Jeżeli chcesz, możesz ją poddusić od tyłu, ale jeżeli to zrobisz, staraj się przesuwać w tył, w taki sposób, by klony z dołu cię nie dostrzegły. W ten sposób zachowasz status ducha pod koniec misji. Po eliminacji Delili zabierz jej ciało i wróć do rzeczywistości przez portal zlokalizowany na dole i posadź ją w tronie. Ostatnią rzeczą będzie już uratowanie córki/ojca (lub nie) i pooglądanie zakończenia. Gratulacje!
0
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry Dishonored 2
- Misja 9 - Śmierć cesarzowej
- Znajdź wyjście z ulic Dunwall | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2
- Dostań się do Dunwall Tower | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2
- Wyeliminuj Delilę Copperspoon | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2
- Zakończenia | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2
- Działania specjalne | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2
- Sekrety | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2
- Misja 9 - Śmierć cesarzowej
- Poradnik do gry Dishonored 2
Komentarze czytelników
JiAh Junior
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
bistrobob Legionista
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
PredatorBack Centurion

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
pieterkov Senator

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.
Natsunaya Legionista

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.