Dishonored 2: Sekrety Misja 3 - Droga pani doktor
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz listę wszystkich sekretów dostępnych w misji drugiej oraz opis ich dokładnej lokalizacji. Wśród ukrytych przedmiotów znajdziesz kościane amulety, runy, obrazy, schematy oraz audiografy.
- Kościany amulet #1
- Kościany amulet #2
- Schemat #1
- Obraz #1
- Runa #1
- Audiograf #1
- Runa #2
- Kapliczka odmieńca i runa #3 i #4
- Kościany amulet #3
- Audiograf #2
- Schemat #2
- Runa #5
- Kościany amulet #4
- Audiograf #3, kościany amulet #5 i obraz #2
- Audiograf #4
- Audiograf #5 i sejf
- Runa #6 i obraz #3
Kościany amulet #1

Pierwszy kościany amulet znajdziesz w początkowej lokacji. Podejdź do krawędzi widocznej na obrazku i zeskocz na dół. Sam amulet zlokalizowany jest pod kolejką.
Kościany amulet #2

Drugi kościany amulet znajduje się w lobby, w miejscu pokazanym na obrazku. Zanim go zbierzesz, zalecanym jest by pozbyć się strażników.
Schemat #1

Pierwszy schemat znajdziesz na piętrze w lobby. Wskocz do miejsca, w którym znajduje się zasilanie ściany światła i dotrzyj balkonem do pomieszczenia. Znajdziesz tam sejf z zamkiem szyfrowym, do którego kod znajdziesz w notatce na biurku.
Obraz #1

Pierwszy obraz znajduje się w lobby, po prawej stronie ściany światła.
Runa #1

Pierwsza runa wisieć będzie na filarze, w jadalni. Przed jej zebraniem zalecane jest pozbycie się wszystkich strażników w tamtym rejonie.
Audiograf #1
Pierwszy audiograf znajdziesz w biurze dr. Hypatii, na czwartym piętrze.
Runa #2

Runa druga zlokalizowana jest nad biurem dr. Hypatii. Wskoczyć tam możesz z widocznego na obrazku miejsca.
Kapliczka odmieńca i runa #3 i #4

Kapliczka odmieńca wraz z runami zlokalizowana jest na tym samym piętrze, na którym znajduje się biuro dr. Hypatii. Wyjdź na dach i wejdź do drugiego budynku, by je odnaleźć.
Kościany amulet #3

Kolejny kościany amulet znajduje się na dachu najwyższego budynku i leży w gnieździe ptaka. Żeby dostać się na omawiany dach, musisz wskoczyć na daszek zlokalizowany obok biura dr. Hypatii (patrz obrazek) i wykorzystać kominy do skoku na górę.
Audiograf #2
Drugi audiograf znajduje się w miejscu gdzie przetrzymywany jest Hamilton, w pierwszym pokoju po lewej stronie.
Schemat #2

Drugi schemat - Destylacja oparów rtęci, znajduje się w biurze Hamiltona. Ważnym jest, by najpierw zabrać jego klucz podczas rozmowy z nim w misji zatytułowanej "Przeszukaj pokój Hamiltona".
Runa #5

Piątą runę znajdziesz w oddziale rekonwalescencyjnym, w pierwszym gnieździe krwiogzów. Żeby się dostać do pomieszczenia potrzebujesz klucza dr. Hypatii, który znajdziesz w jej biurze na czwartym piętrze.
Kościany amulet #4

Kolejny kościany amulet znajdziesz na oddziale rekonwalescencyjnym, w zablokowanym pokoju z krwiogzami.
Audiograf #3, kościany amulet #5 i obraz #2

Wszystkie trzy rzeczy znajdziesz w gabinecie dr. Hypatii zlokalizowanym na oddziale rekonwalescencyjnym.
Audiograf #4
Trzeci audiograf znajdziesz w pokoju gdzie leży Vasco, na oddziale rekonwalescencyjnym.
Audiograf #5 i sejf
Kolejny audiograf oraz sejf znajdziesz w biurze Vasco, czyli tam gdzie przyrządzałeś lek dla dr. Hypatii. Sejf otworzysz kombinacją, która została zapisana na kartce. Musisz najpierw porozmawiać z Vasco, a później przeszukać jego ciało, by ją zdobyć.
Runa #6 i obraz #3
Runa i obraz znajdują się w piwnicy. Żeby się do niej dostać musisz wypełnić kilka ważnych kroków, które rozpisane zostały w rozdziale działania - Opuszczona piwnica.
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Dishonored 2: Poradnik do gry
- Dishonored 2: Misja 3 - Droga pani doktor
- Dishonored 2: Przedostań się przez lobby
- Dishonored 2: Udaj się do biura dr. Hypatii
- Dishonored 2: Przeszukaj pokój Hamiltona (opcjonalne)
- Dishonored 2: Odszukaj Vasco (opcjonalne)
- Dishonored 2: Wyeliminuj Zmorę Korony
- Dishonored 2: Wróć na Groźną Wręgę
- Dishonored 2: Działania specjalne Misja 3 - Droga pani doktor
- Dishonored 2: Sekrety Misja 3 - Droga pani doktor
- Dishonored 2: Misja 3 - Droga pani doktor
- Dishonored 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.
Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.
Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.
panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.
Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.
Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.
@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
