Dishonored 2: Działania specjalne Misja 6 - Dzielnica pyłu
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz pełną listę działań zawartych w misji szóstej. Zawarto również porady odnośnie ich realizacji.
- Działanie #1 - Zamek Jindosha
- Działanie #2 - Obojętność
- Działanie #3 - Teokratyczna pomoc
- Działanie #4 - Siła ulicy
- Działanie #5 - Księga poległych
- Działanie #6 - Dom rodzinny
- Działanie #7 - Inne rozwiązanie
- Działanie #8 - Czarnorynkowy włam
Działanie #1 - Zamek Jindosha
Działanie specjalne polega na odgadnięciu kombinacji do zamka Jindosha bez uzyskiwania pomocy od Wyjców lub rewidentów oraz bez użycia notatki znalezionej w biurze Durante'a. Sprawdź rozdział zatytułowany "Zamek Jindosha - jak rozwiązać zagadkę?", by dowiedzieć się więcej. Działanie to wyklucza się z działaniami "Obojętność", "Teokratyczna pomoc" oraz "Siła ulicy".
Działanie #2 - Obojętność
Żeby uzyskać działanie drugie nie możesz angażować się w sprawy żadnej z dwóch frakcji. Żeby je zdobyć musisz zakraść się niepostrzeżenie do gabinetu Byrne'a, wykraść klucz Durante'a i zabrać z jego gabinetu notatkę zawierającą kombinację do zamka Jindosha i udać się do posiadłości Stiltona. Działanie można także wykonać poprzez bezpośrednie odgadnięcie kombinacji do zamka Jindosha i udanie się od razu do posiadłości Stiltona. Działanie to wyklucza się z działaniami "Teokratyczna pomoc", "Siła ulicy" oraz "Inne rozwiązanie"
Działanie #3 - Teokratyczna pomoc
Działanie polega na zdobyciu pomocy od frakcji Rewidentów. W tym celu musisz zanieść ciało Paola - lidera Wyjców do przywódcy Rewidentów - wicerewidenta Byrne'a. Działanie to wyklucza się z działaniami "Siła ulicy", "Obojętność" oraz "Inne rozwiązanie".
Działanie #4 - Siła ulicy
Działanie polega na zdobyciu pomocy od frakcji Wyjców. W tym celu musisz zanieść ciało wicerewidenta Byrne'a - lidera Rewidentów do przywódcy Wyjców - Paola. Działanie to wyklucza się z działaniami "Teokratyczna pomoc", "Obojętność" oraz "Inne rozwiązanie"
Działanie #5 - Księga poległych
Działanie piąte polega na zabiciu wicerewidenta Byrne'a i wpisaniu go w księdze poległych, która znajduje się w pomieszczeniu sąsiadującym z biurem Byrne'a w przyczółku rewidentów. Działanie dostępne tylko w momencie, w którym wicerewident Byrne zostanie zamordowany.
Działanie #6 - Dom rodzinny
Działanie polega na odnalezieniu sekretnego wejścia prowadzącego do domu rodzinnego Corvo Attano zlokalizowanego niedaleko przyczółku rewidentów. Obrazek powyżej pokazuje dokładne położenie wejścia.
Działanie #7 - Inne rozwiązanie
Działanie siódme polega na pozbyciu się obu przywódców (Paola oraz Byrne'a) w bezkrwawy sposób. Więcej o tym przeczytasz w rozdziale "Skaż przywódców na wygnanie".
Działanie #8 - Czarnorynkowy włam

Działanie polega na włamaniu do czarnorynkowego sklepu. Na początku dostań się do pokazanego na obrazku miejsca i zniszcz pokazaną na obrazku deskę blokującą dostęp do mieszkania. Jest to alejka łącząca wejście do sklepu z wejściem do przyczółku rewidentów.

Po zniszczeniu deski wejdź do budynku, później do mieszkania. W głównym pomieszczeniu, na półce znajdziesz notatkę - Srebroryt ślubny, w której zapisana będzie informacja odnośnie miesiąca. Z tą informacją przejdź do przedpokoju, w którym wisi kalendarz i wyszukaj na nim twój miesiąc. Z kalendarza wynika, że miesiąc deszczu, czyli "rain" przypada jako 4, a oznaczona czerwonym okręgiem liczba jest kontynuacją kodu, czyli 413. Wiedząc już jaki jest kod do drzwi udaj się na parter i otwórz tylne drzwi do czarnorynkowego sklepu.
Uwaga! W twoim przypadku kod może być inny, ale wystarczy, że postąpisz według wskazówki zamieszczonej wyżej, by odnaleźć twój kod.
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Dishonored 2: Poradnik do gry
- Dishonored 2: Misja 6 - Dzielnica pyłu
- Dishonored 2: Wejdź do posiadłości Aramisa Stiltona
- Dishonored 2: Zdobądź ciało Paola
- Dishonored 2: Zdobądź ciało wicerewidenta Byrne'a
- Dishonored 2: Skaż przywódców na wygnanie
- Dishonored 2: Zamek Jindosha - Jak rozwiązać zagadkę?
- Dishonored 2: Działania specjalne Misja 6 - Dzielnica pyłu
- Dishonored 2: Sekrety Misja 6 - Dzielnica pyłu
- Dishonored 2: Misja 6 - Dzielnica pyłu
- Dishonored 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.
Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.
Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.
panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.
Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.
Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.
@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
