Skorzystaj z pomocy Mindy (opcjonalne) | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
Aktualizacja:

Zadanie polega na przyniesieniu zwłok schowanych w Przyczółku Rewidentów na Placu przy kanale i przyniesienie ich w wyznaczone przez Mindy miejsce. Zadanie rozpocznij od przejścia przez budynek pełnego krwiogzów (zadanie Przejdź przez ścianę światła). Po dotarciu na miejsce ujrzysz widok pokazany na obrazku. Na dole roi się od strażników, ale nie musisz się nimi zbytnio przejmować. Twoim zadaniem jest przejście na drugą stronę kanału. Jeżeli chcesz to zrobić niepostrzeżenie, skieruj się na dół za pomocą mignięcia, wskocz do wody i popłyń w lewo, aż dotrzesz do małego pomostu.

Po wskoczeniu na górę powinieneś być w miejscu pokazanym na obrazku. Lewa droga prowadzi prosto na stację, a prawa do Przyczółku. Użyj mignięcia lub dalekiego skoku, by przemieścić się na pierwsze piętro i udaj się balkonem do rogu budynku. Po drugiej stronie znajdziesz strażnika pilnującego balkonu, dlatego kucnij i obezwładnij go.

Po obezwładnieniu strażnika użyj mignięcia, by przemieścić się na mały balkon pokazany na obrazku. W środku pomieszczenia znajdziesz dwóch rozmawiających ze sobą strażników, więc poczekaj chwilę aż się rozdzielą. Jeden z nich zostanie na miejscu (można wykonać mignięcie za jego plecy i go obezwładnić), a drugi pójdzie do sąsiedniego pokoju po prawej stronie, by odprawić modlitwę. Na tym piętrze znajdziesz jeszcze jednego Rewidenta. Siedzi przy biurku w lewym pomieszczeniu. Po obezwładnieniu wszystkich przeciwników, możesz przestać się skradać. Na biurku znajdziesz pierwszy schemat - Wzmacniające hartowanie ogniem, obok biurka obraz - Logika predykatów wicerewidenta (200 monet), a w sejfie w pomieszczeniu obok - runę. Żeby dostać się do sejfu musisz znaleźć kombinację zapisaną w książkach. Pierwszą z nich znajdziesz obok sejfu, a drugą na stole, w pomieszczeniu gdzie przebywało dwóch rewidentów. Możesz także przeczytać tekst wygrawerowany na złotych płytkach w pokoju modlitw. W sejfie oprócz runy znajdziesz kość słoniową oraz trzy sztaby srebra o łącznej wartości 225 monet.

Po przeszukaniu omawianego piętra udaj się do korytarza gdzie znajdziesz schody prowadzące na górę i wiszącą obok nich mapę całego budynku - Enklawa Karnaki (pomoże ci ona w planowaniu kolejnych kroków). Będąc w miejscu pokazanym na obrazku zacznij się skradać i schowaj się za biurkiem po lewej stronie. Poczekaj chwilę aż Rewidenci przestaną rozmawiać i jeden z nich zacznie patrolować korytarz. Zatrzyma się on zaraz obok ciebie więc będziesz mieć doskonałą okazję do jego ogłuszenia. Drugi przeciwnik będzie obrócony tyłem w pokoju, z którego przyszedł pierwszy wróg. Rewident będzie mieć przy sobie klucz do pokoju przesłuchań, który musisz mu ukraść, chociaż najlepiej jest go po prostu ogłuszyć. W pokoju przesłuchań znajdziesz zwłoki, a obok nich kolejny kościany amulet. Zanim zabierzesz zwłoki udaj się na dach i ogłusz dwóch rewidentów, którzy patrolują teren, a w ten sposób utorujesz sobie najlepszą drogę ucieczki.

Po wykonanej robocie zabierz ciało, o które prosiła Mindy i wejdź z nim na dach. Na powyższym obrazku widać twoją drogę ucieczki więc skorzystaj z mocy mignięcia by przemieścić się na balkon i zeskocz w dół skąd trafisz do piwnicy gdzie czekać będzie na ciebie kobieta. Opcjonalnie możesz także przeszukać mieszkanie, na którego balkonie właśnie przebywasz. Znajdziesz tutaj dwa ciała, przy których leży sporo przedmiotów wartych w sumie około 100 monet. Po włożeniu zwłok do grobu zadanie zakończy się sukcesem, a ty otrzymasz nagrodę w postaci ułatwienia przy wykonywaniu zadania głównego - Udaj się do stacji Addermire oraz kilku zasobów takich jak mikstury czy amunicja.
Uwaga! Zejście z góry razem z ciałem spowoduje, że cywile zaczną uciekać i krzyczeć co automatycznie wykluczy twój status ducha. Jeżeli chcesz go uzyskać musisz wskoczyć na dach po prawej stronie i zrzucić ciało w prawym rogu. W ten sposób będziesz mógł zeskoczyć bez ciała z balkonu i zabrać go z ziemi, zaraz obok Mindy.
0
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry Dishonored 2
- Misja 2 - Kraniec świata
- Po przebudzeniu | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Odszukaj czarnorynkowy sklep (opcjonalne) | Misja 2 - Kraniec świata
- Przejdź przez ścianę światła | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Skorzystaj z pomocy Mindy (opcjonalne) | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Udaj się do instytutu Addermire | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Działania specjalne | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Sekrety | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Misja 2 - Kraniec świata
- Poradnik do gry Dishonored 2
Komentarze czytelników
JiAh Junior
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
bistrobob Legionista
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
PredatorBack Centurion

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
pieterkov Senator

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.
Natsunaya Legionista

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.