Dishonored 2: Skorzystaj z pomocy Mindy (opcjonalne)
Aktualizacja:

Zadanie polega na przyniesieniu zwłok schowanych w Przyczółku Rewidentów na Placu przy kanale i przyniesienie ich w wyznaczone przez Mindy miejsce. Zadanie rozpocznij od przejścia przez budynek pełnego krwiogzów (zadanie Przejdź przez ścianę światła). Po dotarciu na miejsce ujrzysz widok pokazany na obrazku. Na dole roi się od strażników, ale nie musisz się nimi zbytnio przejmować. Twoim zadaniem jest przejście na drugą stronę kanału. Jeżeli chcesz to zrobić niepostrzeżenie, skieruj się na dół za pomocą mignięcia, wskocz do wody i popłyń w lewo, aż dotrzesz do małego pomostu.

Po wskoczeniu na górę powinieneś być w miejscu pokazanym na obrazku. Lewa droga prowadzi prosto na stację, a prawa do Przyczółku. Użyj mignięcia lub dalekiego skoku, by przemieścić się na pierwsze piętro i udaj się balkonem do rogu budynku. Po drugiej stronie znajdziesz strażnika pilnującego balkonu, dlatego kucnij i obezwładnij go.

Po obezwładnieniu strażnika użyj mignięcia, by przemieścić się na mały balkon pokazany na obrazku. W środku pomieszczenia znajdziesz dwóch rozmawiających ze sobą strażników, więc poczekaj chwilę aż się rozdzielą. Jeden z nich zostanie na miejscu (można wykonać mignięcie za jego plecy i go obezwładnić), a drugi pójdzie do sąsiedniego pokoju po prawej stronie, by odprawić modlitwę. Na tym piętrze znajdziesz jeszcze jednego Rewidenta. Siedzi przy biurku w lewym pomieszczeniu. Po obezwładnieniu wszystkich przeciwników, możesz przestać się skradać. Na biurku znajdziesz pierwszy schemat - Wzmacniające hartowanie ogniem, obok biurka obraz - Logika predykatów wicerewidenta (200 monet), a w sejfie w pomieszczeniu obok - runę. Żeby dostać się do sejfu musisz znaleźć kombinację zapisaną w książkach. Pierwszą z nich znajdziesz obok sejfu, a drugą na stole, w pomieszczeniu gdzie przebywało dwóch rewidentów. Możesz także przeczytać tekst wygrawerowany na złotych płytkach w pokoju modlitw. W sejfie oprócz runy znajdziesz kość słoniową oraz trzy sztaby srebra o łącznej wartości 225 monet.
Zostało jeszcze 46% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Dishonored 2: Poradnik do gry
- Dishonored 2: Misja 2 - Kraniec świata
- Dishonored 2: Po przebudzeniu
- Dishonored 2: Odszukaj czarnorynkowy sklep (opcjonalne)
- Dishonored 2: Przejdź przez ścianę światła
- Dishonored 2: Skorzystaj z pomocy Mindy (opcjonalne)
- Dishonored 2: Udaj się do instytutu Addermire
- Dishonored 2: Działania specjalne Misja 2 - Kraniec świata
- Dishonored 2: Sekrety Misja 2 - Kraniec świata
- Dishonored 2: Misja 2 - Kraniec świata
- Dishonored 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.
Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.
Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.
panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.
Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.
Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.
@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
