Przeszukaj pokój Hamiltona (opcjonalne) | Misja 3 - Droga pani doktor
Aktualizacja:

Kolejnym krokiem jest odnalezienie informacji na temat miejsca pobytu Sokołowa. Żeby to zrobić, musisz zejść dwa piętra w dół i otworzyć wcześniej zamknięte drzwi za pomocą klucza dr. Hypatii, by dostać się do Hamiltona. Jak tylko to zrobisz, znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Kucnij, schowaj się za prawym stolikiem i zabierz z niego butelkę z eterem. Poczekaj aż elitarny strażnik w czerwonym mundurze podejdzie do strażnika stojącego przed szybą i rzuć w odpowiednim momencie butelką pod ich nogi. W ten sposób uśpisz dwóch strażników jednocześnie.
W pomieszczeniu po prawej stronie znajdziesz krwiogzy i kilka gniazd, z których może wypaść krwawa żywica, a w pomieszczeniu po lewej audiograf oraz dostęp do pokoju, w którym znajduje się Hamilton. Po krótkiej rozmowie z nim, zabierz z pojemnika jego rzeczy wraz z kluczem do pokoju i udaj się na ostatnie piętro budynku. Możesz zauważyć biuro Vasco zlokalizowane na końcu pomieszczenia z laboratorium, które zawierać będzie sejf z szyfrem. Kod do szyfru będzie mieć Vasco, który leży w sali razem z dr. Hypatią, dlatego możesz w tym momencie go zignorować.

Przed wejściem do biura Hamiltona rozbrój pułapki, które są rozmieszczone w dwóch rogach. W samym pokoju Hamiltona, na biurku leżeć będzie kilka kosztowności oraz schemat - Destylacja oparów rtęci. Musisz zabrać stąd także jego dziennik, który leży na drugim biurku.
0
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry Dishonored 2
- Misja 3 - Droga pani doktor
- Przedostań się przez lobby | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2
- Udaj się do biura dr. Hypatii | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2
- Przeszukaj pokój Hamiltona (opcjonalne) | Misja 3 - Droga pani doktor
- Odszukaj Vasco (opcjonalne) | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2
- Wyeliminuj Zmorę Korony | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2
- Wróć na Groźną Wręgę | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2
- Działania specjalne | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2
- Sekrety | Misja 3 - Droga pani doktor | Dishonored 2
- Misja 3 - Droga pani doktor
- Poradnik do gry Dishonored 2
Komentarze czytelników
JiAh Junior
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
bistrobob Legionista
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
PredatorBack Centurion

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
pieterkov Senator

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.
Natsunaya Legionista

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.