Samouczek/Prolog w Dishonored 2
Aktualizacja:

Wstępem do gry właściwej będzie samouczek, który możesz ominąć. Zalecane jest jednak zapoznanie się ze sterowaniem i ogólnym poruszaniem postaci, akcjami do wykonania czy interfejsem. Przez samouczek będziesz przechodził jako Emily, a dopiero w późniejszej scence przerywnikowej będziesz mógł wybrać postać. Na początku zaznajom się z systemem poruszania, a kiedy to zrobisz, udaj się na górne części lokacji, by spotkać się ze swoim ojcem, Corvo Attano. W trakcie drogi wyświetli się komunikat o dodatkowych akcjach takich jak na przykład sprint.

Po dotarciu do Corvo, będziesz musiał ukończyć mały tor przeszkód. Zaznajomisz się tu z dalszą mechaniką poruszania się, taką jak sprint, kucnięcie, przeskok nad przeszkodami czy wślizg. W dalszej części wskocz do zbiornika wody i przepłyń pod przeszkodą, by dostać się na drugą stronę. Na końcu drogi znajdziesz zwisający łańcuch, dzięki któremu dostaniesz się na dachy. Stamtąd będzie już prosta droga do spotkania z Corvo. Przeskakuj po dachach i wykonuj manewry, o które prosi samouczek.

Dalsza część samouczka będzie dotyczyć skradania się. Zeskocz w widocznym miejscu na dół i od razu kucnij, by Corvo cię nie usłyszał. W takiej pozycji zakradnij się do jego pleców i naciśnij wymagany przycisk, by go poddusić. W ten sposób nauczysz się jak ogłuszać wrogów, a potrzebne będzie to do odblokowania dobrego zakończenia. Następnym zadaniem będzie wykradzenie klucza od Corvo. Jak tylko odzyskasz panowanie nad postacią, przykucnij i zakradnij się do twojego celu. Po zdobyciu klucza udaj się do drzwi głównych i przejdź do następnej sekcji samouczka.
Następnym rozdziałem samouczka będzie nauka strzelania. Zabierz kuszę i bełty ze stołu (możesz także zabrać bełty wbite w beczkę po lewej stronie) i strzel do celów. Ostatni cel będzie wisieć pod sufitem. Po zniszczeniu obiektu pod sufitem drzwi zostaną otwarte.
Kolejnym, a zarazem ostatnim krokiem będzie nauka walki wręcz z Corvo. Wykonuj manewry, o które prosi samouczek, by nauczyć się atakować, parować oraz przeprowadzać kontrataki. Jak tylko zakończysz swoje przygotowania do gry właściwiej, zostaniesz przeniesiony do sali tronowej.
0
Komentarze czytelników
JiAh Junior
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
bistrobob Legionista
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
PredatorBack Centurion

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
pieterkov Senator

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.
Natsunaya Legionista

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.