Samouczek/Prolog w Dishonored 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Podążaj wyznaczoną ścieżką. - Samouczek/Prolog w Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Podążaj wyznaczoną ścieżką.

Wstępem do gry właściwej będzie samouczek, który możesz ominąć. Zalecane jest jednak zapoznanie się ze sterowaniem i ogólnym poruszaniem postaci, akcjami do wykonania czy interfejsem. Przez samouczek będziesz przechodził jako Emily, a dopiero w późniejszej scence przerywnikowej będziesz mógł wybrać postać. Na początku zaznajom się z systemem poruszania, a kiedy to zrobisz, udaj się na górne części lokacji, by spotkać się ze swoim ojcem, Corvo Attano. W trakcie drogi wyświetli się komunikat o dodatkowych akcjach takich jak na przykład sprint.

Szkolenie Emily to wstęp do dalszej rozgrywki. - Samouczek/Prolog w Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Szkolenie Emily to wstęp do dalszej rozgrywki.

Po dotarciu do Corvo, będziesz musiał ukończyć mały tor przeszkód. Zaznajomisz się tu z dalszą mechaniką poruszania się, taką jak sprint, kucnięcie, przeskok nad przeszkodami czy wślizg. W dalszej części wskocz do zbiornika wody i przepłyń pod przeszkodą, by dostać się na drugą stronę. Na końcu drogi znajdziesz zwisający łańcuch, dzięki któremu dostaniesz się na dachy. Stamtąd będzie już prosta droga do spotkania z Corvo. Przeskakuj po dachach i wykonuj manewry, o które prosi samouczek.

Nie daj się wykryć. - Samouczek/Prolog w Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Nie daj się wykryć.

Dalsza część samouczka będzie dotyczyć skradania się. Zeskocz w widocznym miejscu na dół i od razu kucnij, by Corvo cię nie usłyszał. W takiej pozycji zakradnij się do jego pleców i naciśnij wymagany przycisk, by go poddusić. W ten sposób nauczysz się jak ogłuszać wrogów, a potrzebne będzie to do odblokowania dobrego zakończenia. Następnym zadaniem będzie wykradzenie klucza od Corvo. Jak tylko odzyskasz panowanie nad postacią, przykucnij i zakradnij się do twojego celu. Po zdobyciu klucza udaj się do drzwi głównych i przejdź do następnej sekcji samouczka.

Następnym rozdziałem samouczka będzie nauka strzelania. Zabierz kuszę i bełty ze stołu (możesz także zabrać bełty wbite w beczkę po lewej stronie) i strzel do celów. Ostatni cel będzie wisieć pod sufitem. Po zniszczeniu obiektu pod sufitem drzwi zostaną otwarte.

Kolejnym, a zarazem ostatnim krokiem będzie nauka walki wręcz z Corvo. Wykonuj manewry, o które prosi samouczek, by nauczyć się atakować, parować oraz przeprowadzać kontrataki. Jak tylko zakończysz swoje przygotowania do gry właściwiej, zostaniesz przeniesiony do sali tronowej.

Podobało się?

0

Dishonored 2

11 listopada 2016

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2017-01-13
19:45

JiAh Junior

Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...

Komentarz: JiAh
2017-04-05
15:39

bistrobob Legionista

W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!

Komentarz: bistrobob
2017-06-07
17:25

PredatorBack Centurion

PredatorBack

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.

Komentarz: PredatorBack
2017-09-10
16:55

pieterkov Senator

pieterkov

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.

Komentarz: pieterkov
2020-05-01
19:31

Natsunaya Legionista

Natsunaya

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"

Komentarz: Natsunaya

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl