Sekrety | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz listę wszystkich sekretów dostępnych w misji czwartej oraz opis ich dokładnej lokalizacji. Wśród ukrytych przedmiotów znajdziesz kościane amulety, runy, obrazy, schematy oraz audiografy.
- Kościany amulet #1 i obraz #1
- Runa #1
- Runa #2
- Obraz #2 i kościany amulet #2
- Sejf #1
- Kapliczka odmieńca #1 oraz runy #3 i #4
- Schemat #1
- Kościany amulet #3
- Kościany amulet #4
- Schemat #2
- Runa #5
- Kościany amulet #5 i obraz #3
- Audiograf #1
- Kościany amulet #6
- Schemat #3 i obraz #4
- Runa #6 i audiograf #2
- Audiograf #3
- Obraz #5
- Kościany amulet #7
- Kościany amulet #8
- Obraz #6
- Schemat #4
Kościany amulet #1 i obraz #1

Pierwszy kościany amulet oraz obraz znajdziesz w mieszkaniu, w pokazanym na obrazku miejscu. Użyj mignięcia lub dalekiego chwytu żeby się tam dostać.
Runa #1

Pierwszą runę znajdziesz w alejce, na tyłach stacji Aventa. Pozbądź się Wyjców zanim zaczniesz szukać runy.
Runa #2
Drugą runę możesz zakupić za 400 monet w czarnorynkowym sklepie. Możesz ją też ukraść jeżeli zniszczysz ścianę w sąsiednim pomieszczeniu. Więcej o tym znajdziesz w rozdziale "Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie".
Obraz #2 i kościany amulet #2

Obraz znajduje się w mieszkaniu na pierwszym piętrze, po lewej stronie stacji Aventa. W tym samym pomieszczeniu, w szklanej osłonie, znajdziesz drugi kościany amulet.
Sejf #1

Pierwszy sejf znajdziesz w budynku po lewej stronie stacji Aventa, na pierwszym piętrze. Kod do sejfu znajdziesz zapisany na tablicy, jednak znane ci będą tylko dwie cyfry kodu. Trzecią cyfrę musisz odgadnąć samemu.
Kapliczka odmieńca #1 oraz runy #3 i #4

Wszystkie te rzeczy znajdziesz na ostatnim piętrze budynku znajdującego się po lewej stronie od stacji Aventa. Do środka dostaniesz się za pomocą małej wnęki pod sufitem (patrz obrazek).
Schemat #1

Pierwszy schemat znajdziesz w recepcji na stacji Aventa, na parterze. Klucz do niej znajdziesz w czarnorynkowym sklepie.
Kościany amulet #3

Trzeci kościany amulet znajdziesz na pierwszym piętrze stacji Aventa.
Kościany amulet #4

Kolejny kościany amulet leży na biurku, na pierwszym piętrze budynku regenta.
Schemat #2

Drugi schemat znajdziesz na ostatnim piętrze budynku regenta. Leży on na stole w głównym pomieszczeniu.
Runa #5

Kolejna runa schowana będzie w biurku, w mieszkaniu, w którym znajdziesz trzech cywili. Dojdziesz tam od głównej części podwórka, przy którym zainstalowano ścianę światła. Wspomóż się sercem, by zlokalizować jej dokładne położenie.
Kościany amulet #5 i obraz #3

Kościany amulet z numerkiem piątym oraz obraz z numerkiem drugim znajdziesz w mieszkaniu położonym niedaleko głównego podwórza w górnej Avencie. Uważaj na krwiogzy, które się tam zalęgły.
Audiograf #1

Pierwszy audiograf znajdziesz zaraz po wejściu do rezydencji Jindosha. Leży on na stole.
Kościany amulet #6

Kolejny kościany amulet znajdziesz w rezydencji Jindosha, w małym przejściu nad atrium. Wspomóż się sercem, by zlokalizować jego dokładne położenie.
Schemat #3 i obraz #4

Kolejny schemat oraz obraz znajdziesz w biurze Jindosha, na ostatnim piętrze, nad laboratorium. Obraz wisi na ścianie, a schemat schowany jest w komodzie.
Runa #6 i audiograf #2

Kolejną runę znajdziesz w laboratorium Jindosha. Wywołaj z paneli "anatomy", by wysunąć panel z runą. Audiograf znajduje się obok maszyny do elektrowstrząsów.
Audiograf #3

Trzeci audiograf znajdziesz w sekcji mieszkalnej Jindosha. Jest to pomieszczenie, w którym znalazłeś sekretny magazyn.
Obraz #5

Kolejny obraz znajdziesz w sekcji mieszkalnej Jindosha. Ustaw się w pomieszczeniu przy korytarzu prowadzącego do laboratorium i manipuluj ustawieniem do momentu uzyskania dostępu do obrazu. Sam obraz będzie w konfiguracji łazienka/biblioteka.
Kościany amulet #7

Siódmy już kościany amulet znajdziesz w sekretnym pomieszczeniu, w sekcji mieszkalnej Jindosha. Udaj się do pomieszczenia, którego korytarz prowadzi do windy i aktywuj dźwignię znajdującą się obok łóżka, po czym wejdź do wysuniętego pomieszczenia za tobą i aktywuj przycisk, by zjechać na dół. Na dole znajdziesz omawiany sekret.
Kościany amulet #8

Ostatni kościany amulet znajdziesz w sekcji, w której przebywa Sokołow. Udaj się do końca holu, tam gdzie znajduje się ściana światła i przeszukaj szufladę, w której ukryto kościany amulet.
Obraz #6

Kolejny obraz znajduje się w pomieszczeniu, w którym przebywa sam Sokołow.
Schemat #4

Czwarty i ostatni schemat znajdziesz w pomieszczeniu w atrium. Leży on na biurku naczelnika.
0
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry Dishonored 2
- Misja 4 - Mechaniczna rezydencja
- Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja
- Dotrzyj do mechanicznej rezydencji | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja
- Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2
- Uwolnij Antona Sokołowa | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2
- Działania specjalne | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2
- Sekrety | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2
- Misja 4 - Mechaniczna rezydencja
- Poradnik do gry Dishonored 2
Komentarze czytelników
JiAh Junior
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
bistrobob Legionista
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
PredatorBack Centurion

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
pieterkov Senator

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.
Natsunaya Legionista

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.