Dishonored 2: Wyeliminuj diuka Abele

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poniżej znajdziesz dokładny opis eksploracji Wielkiego Pałacu, czyli posiadłości diuka Abele.

Kolejka i wejście do Wielkiego Pałacu

Schowaj się za bagażami. - Wyeliminuj diuka Abele | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Schowaj się za bagażami.

Po przybyciu do nowej lokacji skieruj się na wprost, a zauważysz dwóch strażników przy stoliku. Schowaj się za bagażami na środku i podsłuchaj ich rozmowę. Po rozmowie strażnicy rozdzielą się, a ty będziesz mógł ich bez problemu wyeliminować. Zanim udasz się do kolejki (jeżeli działa) zabierz mapę, która wisi na tablicy ogłoszeń. Możesz także zainteresować się ogłuszeniem dwóch strażników przy wodze, ponieważ posiadają oni kilkadziesiąt monet, które mogą ci się przydać. Jeżeli okradłeś czarnorynkowy sklep w Ravina Boulevard lub po prostu zakupiłeś notatkę inżyniera, zasilanie kolejki będzie wyłączone. Możesz zatem wskoczyć na szyny i dostać się na teren Wielkiego Pałacu na piechotę.

Podsłuchaj rozmowę. - Wyeliminuj diuka Abele | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Podsłuchaj rozmowę.

Podczas rozmowy z Meagan na początku misji dowiedziałeś się, że diuk używa dublera, co daje mu pewien rodzaj zabezpieczenia przed zamachami na jego życie. Skieruj się na teren Wielkiego Pałacu i przejdź na prawe schody. Zauważysz tam strażnika, który rozmawia z cywilem, a z rozmowy dowiesz się najważniejszej rzeczy, która pomoże ci w identyfikacji prawdziwego diuka Abele. Rzeczą tą jest fakt, iż prawdziwy diuk Abele ma przy sobie klucz do skarbca. Po rozmowie strażnik wróci patrolować dalszą część posiadłości i będzie to twoją okazją do przeprowadzenia ataków ogłuszających na tych dwóch osobach.

Przedostań się niezauważonym na tyły wroga. - Wyeliminuj diuka Abele | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Przedostań się niezauważonym na tyły wroga.

Przejdź teraz na schody, w miejsce pokazane na obrazku. W oddali zauważysz kilku strażników, a za nimi znajdują się kolejni. Jeżeli kroczysz ścieżką ducha, wskocz na skały po prawej stronie i dostań się na ich łączenie z dachem.

Przyklej się do prawej ściany, by przejść niezauważonym. - Wyeliminuj diuka Abele | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Przyklej się do prawej ściany, by przejść niezauważonym.

Dojdziesz w końcu do momentu pokazanego na obrazku. Na dole znajduje się dwóch strażników, na podwyższeniu kolejny, a w dalszej części, pod dachem pies oraz elitarna strażniczka. Jeżeli grasz na najwyższych poziomach trudności, bardzo dobrym sposobem na ich wyeliminowanie jest zakradnięcie się na ich tyły.

Przeskocz nad murkiem. - Wyeliminuj diuka Abele | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Przeskocz nad murkiem.

Przejdź maksymalnie pod prawą ścianą, a wartownik stojący obok wejścia cię nie zauważy.

Użyj mignięcia, by dostać się do ogara i strażniczki. - Wyeliminuj diuka Abele | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Użyj mignięcia, by dostać się do ogara i strażniczki.

Jak tylko przejdziesz za filar, użyj mignięcia lub dalekiego chwytu, by dostać się za plecy psa i strażnika. Dokładne miejsce skoku pokazane zostało na powyższym obrazku. Po przedostaniu się w wymagane miejsce zajdź strażnika od tyłu celując ciągle strzałką usypiającą w psa. Jak tylko zauważysz szarą ikonę "wykrycia" nad głową psa, uśpij go za pomocą strzałki i doskocz do strażnika, by go ogłuszyć. Możesz oczywiście wykorzystać dwie strzałki usypiające, ale przydadzą ci się w dalszej części misji. Po wyeliminowaniu wyżej wymienionego zagrożenia możesz wrócić do strażników stojących przed zadaszeniem. Wszyscy będą obróceni do ciebie tyłem, dlatego ogłuszenie ich to czysta formalność.

Uwaga! Jeżeli masz do dyspozycji kościany amulet, który powoduje, że psy "wyczuwają cię" z bliższej odległości, skorzystaj z niego. Całość akcji będzie dużo łatwiejsza do przeprowadzenia.

Zachodnia część Wielkiego Pałacu i Wielka Sala Tronowa

Przeskocz nad zbiornikiem wodnym i zeskocz w dół. - Wyeliminuj diuka Abele | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Przeskocz nad zbiornikiem wodnym i zeskocz w dół.

Po eliminacji i schowaniu ciał wszystkich wrogów udaj się w lewą stronę od miejsca pokazanego na obrazku i przeskocz pod ścianą przez żywopłot. Znajdziesz tam dwóch rozmawiających ze sobą cywilów, których możesz ogłuszyć. W momencie, w którym ze sobą rozmawiają możesz zająć się strażnikiem opartym o murek.

Wyeliminuj strażnika w odpowiednim momencie. - Wyeliminuj diuka Abele | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Wyeliminuj strażnika w odpowiednim momencie.

Skieruj się teraz na schody i wejdź na wyższy poziom. Znajdziesz się w sekcji z basenem, przy którym zauważysz dwóch cywilów, którymi warto zająć się przed wejściem na pierwsze piętro. Jak tylko to zrobisz, wskocz na drewniane zadaszenie i przedostań się na dach basenu. Znajdziesz się wtedy w miejscu pokazanym na obrazku. Poczekaj aż patrolujący teren strażnik podejdzie do twojej pozycji, by móc go wyeliminować bez alarmowania służących znajdujących się w dalszej części dachu.

Ogłusz dwóch cywilów. - Wyeliminuj diuka Abele | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Ogłusz dwóch cywilów.

Po wyeliminowaniu strażnika skieruj się do przejścia pokazanego na obrazku. Znajdziesz tu dwóch rozmawiających ze sobą służących, a na dole po lewej stronie znajdziesz pierwsze miejsce, w którym może przebywać diuk Abele - Wielką Salę Tronową. Na potrzeby bezkrwawej eliminacji diuka oraz możliwości jego pobytu w sali na dole, musisz koniecznie pozbyć się tych dwóch służących. Poczekaj aż przestaną rozmawiać lub wychyl się, by im przerwać i zaatakuj jak tylko się rozdzielą.

Użyj mignięcia i odłącz zasilanie pylonu strażniczego. - Wyeliminuj diuka Abele | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Użyj mignięcia i odłącz zasilanie pylonu strażniczego.

Po wykonanej czynności wskocz na murek, by zajrzeć co dzieje się w sali tronowej. Możliwości są dwie. Będzie tam stała jedna służąca lub znajdziesz diuka Abele w obecności dwóch elitarnych strażników. Jeżeli w sali znajduje się diuk, poczekaj aż powie swoim strażnikom, by zostawili go w spokoju (tak dzieje się w każdej sytuacji napotkania diuka, niezależnie od miejsca jego pobytu).

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Dishonored 2

11 listopada 2016

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2020-05-01
19:31

Natsunaya Legionista

Natsunaya

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"

Komentarz: Natsunaya
2017-09-10
16:55

pieterkov Senator

pieterkov

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.

Komentarz: pieterkov
2017-06-07
17:25

PredatorBack Centurion

PredatorBack

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.

Komentarz: PredatorBack
2017-09-10
16:55

pieterkov Senator

pieterkov

Wystarczy podsłuchać rozmowę przy zakażonym domu.

Komentarz: pieterkov
2017-04-05
15:39

bistrobob Legionista

W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!

Komentarz: bistrobob
2017-01-13
19:45

JiAh Junior

Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...

Komentarz: JiAh
2016-12-08
15:06

premium483751 Junior

1
premium483751
😊

Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.

Komentarz: premium483751
2016-12-09
17:57

yaceek Pretorianin

yaceek

Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.

Komentarz: yaceek
2016-12-06
20:03

premium483751 Junior

premium483751

Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.

Komentarz: premium483751
2016-12-05
11:53

humanday Chorąży

👍

panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.

Komentarz: humanday
2016-12-02
13:20

jaxon Senator

jaxon

Czy to jakiś błąd w grze?

Komentarz: jaxon
2016-12-02
21:56

yaceek Pretorianin

yaceek

Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.

Komentarz: yaceek
2016-12-30
01:58

yaceq32 Junior

Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.

Komentarz: yaceq32
2016-11-28
22:18

yaceek Pretorianin

yaceek

@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!

Komentarz: yaceek
2016-11-18
18:29

Adamus Legend

Adamus

Ponieważ "Groźna Wręga" jest nazwą własną statku, powinna być napisana z wielkiej litery.

Komentarz: Adamus

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl