Działania specjalne | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz pełną listę działań specjalnych dostępnych w misji pierwszej. Zawarto tutaj również porady dotyczące ich realizacji.
- Działanie #1 - Wolność Prasy
- Działanie #2 - Waluta Państwowa
- Działanie #3 - Sejf Dra Galvaniego
- Działanie #4 - Fortuna Ramseya
- Działanie #5 - Kapsuła czasu
- Działanie #6 - Słowa Jessamine
Działanie #1 - Wolność Prasy
Pierwsze działanie specjalne odnosi się do sytuacji spotykanej w redakcji Dunwall. Jeżeli zdecydujesz się na eksploracje, udaj się na najwyższe piętro budynku i uratuj drukarza gazety "Kurier Dunwallski" przed agentem diuka Abele. Odwdzięczy ci się on drukując materiały propagandowe, które pomogą ci w walce o odzyskanie tronu Dunwall.
Uwaga! Jeżeli chcesz uzyskać status ducha na końcu misji koniecznym jest, by unieszkodliwić strażnika znęcającego się nad drukarzem PO tym, jak mężczyzna zawoła o pomoc. Jeżeli przydusisz strażnika w trakcie rozmowy, drukarz się wystraszy co z miejsca zdyskwalifikuje cię przy otrzymaniu statusu ducha.
Działanie #2 - Waluta Państwowa
Żeby wypełnić to minizadanie musisz zabrać ze skarbca w Azylu sztabę złota, która warta jest 150 monet. Sztaba złota będzie schowana w lewym sejfie, w skarbcu Azylu naprzeciw miejsca, w którym zebrałeś lunetę/maskę oraz broń palną.
Działanie #3 - Sejf Dra Galvaniego
Działanie trzecie odnosi się do sejfu Dra Galvaniego i zagadki związanej z odnalezieniem szyfru do niego. Sejf znajdziesz w budynku po prawej stronie, zaraz po tym jak wyjdziesz z Azylu. Kiedy staniesz przed sejfem, obróć się o 90 stopni w prawo, a twoim oczom ukaże się wiszący nad kominkiem obraz "Infantylne Argumenty Lady Boyle". Kod do sejfu znajdziesz za tym obrazem.
Działanie #4 - Fortuna Ramseya
Żeby wypełnić czwarte działanie, musisz zamknąć żywego (lub ogłuszonego) Mortimera Ramsaya w Azylu. Poczekaj aż Mortimer opuści salę tronową i zakradnij się do niego w sąsiednim pomieszczeniu w momencie, w którym przeciwnik będzie oglądał obraz zawieszony na ścianie. Po obezwładnieniu Mortimera otrzymasz przedmiot fabularny Cesarski Sygnet, którym otworzysz drzwi prowadzące do Azylu. Tym samym Sygnetem zamknij drzwi główne i ucieknij tylnym wyjściem. W ten sposób wypełnisz ostatnie zlecenie.
Działanie #5 - Kapsuła czasu
Żeby wypełnić piąte działanie musisz odnaleźć sekretny pokój, który zamknięty był od czasów wielkiej plagi Dunwall. Pokój znajduje się naprzeciwko łodzi, na którą musisz wejść pod koniec misji, na pierwszym piętrze. Wskoczysz tam z sąsiedniego budynku.
Działanie #6 - Słowa Jessamine
Żeby odblokować ostatnie działanie musisz odsłuchać audiograf, który leży na szafie w pokoju Emily w Azylu. Audiograf nie jest dobrze widoczny, dlatego wskocz na łóżko żeby zobaczyć go w cieniu.
0
Komentarze czytelników
JiAh Junior
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
bistrobob Legionista
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
PredatorBack Centurion

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
pieterkov Senator

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.
Natsunaya Legionista

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.