Działania specjalne | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz pełną listę działań specjalnych dostępnych w misji drugiej. Zawarto tutaj również porady dotyczące ich realizacji.
- Działanie #1 - Czarnorynkowy włam
- Działanie #2 - Gniazdostróż
- Działanie #3 - Świeży grób
- Działanie #4 - Mieszkanie dr. Hypatii
- Działanie #5 - Spróbuj mnie otworzyć
- Działanie #6 - Czas działania
Działanie #1 - Czarnorynkowy włam

Żeby zdobyć to działanie musisz znaleźć klucz do czarnorynkowego sklepu, który schowany został w sekretnym pokoju w budynku z krwiogzami. Znajduje się on na ostatnim piętrze, w miejscu pokazanym na obrazku (jest to pomieszczenie z fortepianem). Przeskocz przez małą wnękę nad szafą, by dostać się do pomieszczenia, a sam klucz leżeć będzie w akwarium na wyższym piętrze.
Uwaga! Pomieszczenia będzie pilnował Gniazdostróż. Jeżeli chcesz uzyskać status ducha, koniecznym jest użycie strzałki usypiającej w momencie, w którym przeciwnik będzie obrócony do ciebie plecami.
Działanie #2 - Gniazdostróż
Działanie odblokujesz poprzez zabicie lub ogłuszenie Gniazdostróża w sekretnym pokoju, w budynku w krwiogzami. Działanie te przeplata się z działaniem pierwszym, odnoszącym się do czarnorynkowego włamu.
Działanie #3 - Świeży grób
Działanie trzecie powiązane jest z zadaniem opcjonalnym "Skorzystaj z pomocy Mindy". Po wykradzeniu ciała dla niej, działanie zostanie automatycznie zaliczone.
Działanie #4 - Mieszkanie dr. Hypatii
Czwarte działanie odnosi się do przeszukania zamkniętego mieszkania dr. Hypatii. Mieszkanie znajduje się naprzeciwko stacji Addermire, nad sklepem z sejfami Winslowa. Klucz do mieszkania znajdziesz na stole, na tyłach sklepu Winslowa.
Działanie #5 - Spróbuj mnie otworzyć
Działanie piąte odnosi się do odnalezienia kombinacji i otwarcia sejfu w sklepie Winslowa. Kombinacja do sejfu jest za każdym razem inna, dlatego nie ma tej właściwej. Kombinację odnajdziesz schowaną w kasie fiskalnej w sklepie Winslowa.
Działanie #6 - Czas działania
Ostatnie, czyli szóste działanie odnosi się do wydarzeń przedstawionych przy ścianie światła. Jeżeli się tam zakradniesz, zauważysz jak dwóch strażników próbuje wepchnąć cywila na ścianę, by ten spalił się w agoniach. Musisz obezwładnić strażników i uratować cywila, którego czekała pewna śmierć.
Uwaga! Jeżeli chcesz uzyskać status ducha, najlepszym rozwiązaniem jest użycie strzałek usypiających do pozbycia się strażników.
0
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry Dishonored 2
- Misja 2 - Kraniec świata
- Po przebudzeniu | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Odszukaj czarnorynkowy sklep (opcjonalne) | Misja 2 - Kraniec świata
- Przejdź przez ścianę światła | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Skorzystaj z pomocy Mindy (opcjonalne) | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Udaj się do instytutu Addermire | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Działania specjalne | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Sekrety | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Misja 2 - Kraniec świata
- Poradnik do gry Dishonored 2
Komentarze czytelników
JiAh Junior
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
bistrobob Legionista
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
PredatorBack Centurion

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
pieterkov Senator

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.
Natsunaya Legionista

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.