Dishonored 2: Sekrety Misja 6 - Dzielnica pyłu
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz listę wszystkich sekretów dostępnych w misji szóstej oraz opis ich dokładnej lokalizacji. Wśród ukrytych przedmiotów znajdziesz kościane amulety, runy, obrazy, schematy oraz audiografy.
- Audiograf #1 i #2
- Runa #1
- Runa #2
- Obraz #1 i #2 oraz kapliczka odmieńca
- Schemat #1
- Schemat #2 i kościany amulet #1
- Kościany amulet #2, #3 i #4
- Kościany amulet #5
- Kościany amulet #6
- Runa #5
- Kościany amulet #7
- Obraz #3 i audiograf #3
- Kościany amulet #8
Audiograf #1 i #2

Oba audiografy znajdziesz na Groźnej Wrędze, jeszcze przed wyruszeniem do dzielnicy pyłu. Pierwszy z nich znajduje się w kajucie dr. Hypatii (naprzeciw twojej kajuty), a drugi na mostku.
Runa #1

Pierwszą runę znajdziesz podczas drogi do Meagan. Po rozmowie z nią, wyjdź na zewnątrz i zniszcz drewniane deski blokujące dostęp do mieszkania poniżej. W sąsiednim pomieszczeniu znajdziesz pojemnik z runą.
Runa #2

Runa druga znajduje się w mieszkaniu objętym kwarantanną, na terytorium Wyjców. Runa znajduje się na pierwszym piętrze, w kredensie.
Obraz #1 i #2 oraz kapliczka odmieńca

Pierwszy i drugi obraz oraz kapliczka odmieńca znajduje się w biurze Paola, zlokalizowanym nad barem. Pierwszy obraz wisi obok biura, a kapliczka z obrazem drugim leży w łazience. Przy kapliczce znajdziesz także dwie kolejne runy.
Schemat #1

Pierwszy schemat schowany jest w niebieskiej skrzyni, która znajduje się bezpośrednio pod biurem Paola. Skorzystaj ze schodów, by zejść na niższe piętro i go zebrać.
Schemat #2 i kościany amulet #1

Oba te przedmioty leżą w piwnicy zlokalizowanej pod barem Paola. Schemat - dodatkowe uzwojenie leży na stoliku obok schwytanego rewidenta, a kościany amulet na stole, na środku pomieszczenia.
Kościany amulet #2, #3 i #4

Wszystkie trzy kościane amulety zabierzesz ze zwłok ogłuszonego lub zabitego Paola.
Kościany amulet #5

Kolejny kościany amulet znajdziesz w biurze Durante'a zlokalizowanego nad barem Paola. Żeby się do niego dostać musisz posiadać klucz Durante'a, który leży na biurku w gabinecie wicerewidenta Byrne'a, w przyczółku rewidentów.
Kościany amulet #6

Kolejny kościany amulet znajdziesz w czarnorynkowym sklepie. Ukryty został w biurku, zaraz obok gabloty.
Runa #5

Piąta runa znajduje się w pokoju konfiskaty, na pierwszym piętrze w przyczółku rewidentów. Klucz do pomieszczenia ma śpiący rewident w sąsiednim pomieszczeniu.
Kościany amulet #7

Siódmy kościany amulet znajduje się w biurku, w gabinecie wicerewidenta Byrne'a.
Obraz #3 i audiograf #3

Obie rzeczy znajdują się na ostatnim piętrze przyczółku rewidentów. Dostaniesz się tam będąc w gabinecie wicerewidenta Byrne'a.
Kościany amulet #8

Ostatni kościany amulet znajdziesz w mieszkaniu Mindy zlokalizowanego naprzeciwko studia srebrorytów. Oba budynki mieszczą się w alejce łączącej terytorium Wyjców z terytorium rewidentów.
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Dishonored 2: Poradnik do gry
- Dishonored 2: Misja 6 - Dzielnica pyłu
- Dishonored 2: Wejdź do posiadłości Aramisa Stiltona
- Dishonored 2: Zdobądź ciało Paola
- Dishonored 2: Zdobądź ciało wicerewidenta Byrne'a
- Dishonored 2: Skaż przywódców na wygnanie
- Dishonored 2: Zamek Jindosha - Jak rozwiązać zagadkę?
- Dishonored 2: Działania specjalne Misja 6 - Dzielnica pyłu
- Dishonored 2: Sekrety Misja 6 - Dzielnica pyłu
- Dishonored 2: Misja 6 - Dzielnica pyłu
- Dishonored 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.
Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.
Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.
panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.
Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.
Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.
@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
