Dishonored 2: Sekrety Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz listę wszystkich sekretów dostępnych w misji siódmej oraz opis ich dokładnej lokalizacji. Wśród ukrytych przedmiotów znajdziesz kościane amulety, runy, obrazy, schematy oraz audiografy.
- Runa #1
- Kościany amulet #1
- Obraz #1 i schemat #1
- Kościany amulet #2 i sejf #1
- Obraz #2
- Runa #2
- Runa #3
- Kościany amulet #3
- Kościany amulet #4
- Kościany amulet #5
- Runa #4
- Kościany amulet #6
- Kościany amulet #7
Runa #1

Pierwsza runa znajduje się na pierwszym piętrze, w pomieszczeniu z sejfem schowanym za obrazem. Zbierzesz ją tylko w niezmienionej teraźniejszości. Najlepiej jest to zrobić przed rozmową ze Stiltonem.
Kościany amulet #1

Pierwszy kościany amulet znajdziesz w teraźniejszości, nad jadalnią. Żeby się tam dostać musisz aktywować dwie dźwignie w przeszłości, które znajdziesz na balkonie, wskoczyć na trzeci żyrandol, wrócić do teraźniejszości i wskoczyć na poddasze.
Obraz #1 i schemat #1

Obraz oraz schemat znajdują się w skarbcu Stiltona, który sąsiaduje z jadalnią na parterze. Sam schemat leżeć będzie w sejfie.
Kościany amulet #2 i sejf #1

Sejf, który zawiera w sobie kościany amulet znajduje się w zablokowanym pomieszczeniu. Jeżeli jesteś w skarbcu podążaj za wskazówkami opisanymi poniżej.
Jak tylko przeszukasz cały skarbiec, wróć do teraźniejszości i przejdź przez małą wnękę w ścianie. Po eksploracji pomieszczenia, cofnij się w czasie i wejdź po widoczne na obrazku biurko. Znajdziesz pod nim sakiewkę (a w biurku potrzebne później strzałki usypiające), a jak tylko ją zbierzesz powróć do teraźniejszości (będąc ciągle pod biurkiem). W ten sposób znajdziesz sekretne przejście do zablokowanego wcześniej pomieszczenia.
Będąc ciągle w teraźniejszości zniszcz widoczne na obrazku gniazdo krwiogzów, zbierz krwawą żywicę i cofnij się w czasie. Obok zamkniętego na zamek szyfrowy sejfu leżeć będzie martwy pies, a obok niego kartka, która mówi, że osoba odpowiedzialna za to pomieszczenie ma zająć się martwym ogarem. Podnieś ciało ogara, wsadź go do pieca po lewej stronie i naciśnij czerwony przycisk, a zmienisz bieg wydarzeń. W teraźniejszości nie będzie już gniazda krwiogzów, które blokowało dostęp do zniszczonego sejfu. Jeżeli wrócisz do teraźniejszości, na ziemi leżeć będą drzwi do sejfu z kodem, który pasować będzie do sejfu w przeszłości. W sejfie leżeć będzie sporo kosztowności oraz kościany amulet.
Obraz #2

Drugi obraz znajduje się na pierwszym piętrze, w pomieszczeniu do którego wszedłeś za pomocą zniszczonego balkonu.
Runa #2

Drugą runę znajdziesz na pierwszym piętrze, w pokoju sąsiadującym z pomieszczeniem, w którym znalazłeś robotników. Pozbądź się ich, by w dokonać zmian w teraźniejszości i przejdź rusztowaniem za oknem do drugiego pomieszczenia. Jeżeli cofniesz się w czasie, znajdziesz runę w skrzyni.
Runa #3

Trzecią runę znajdziesz w zalanej piwnicy. Po ogłuszeniu przeciwników przenieś się do teraźniejszości i zabierz koło zaworu, które leży w rogu. Musisz wrzucić je do drugiego pomieszczenia, przez wyrwę w ścianie i przy okazji zniszcz gniazdo krwiogzów, które się tam znajduje. Po wrzuceniu koła zaworu do środka przenieś się do teraźniejszości i przeskocz przez wyrwę do drugiego pomieszczenia. W środku teraz leżeć będzie koło zaworu, które użyj na rurze po lewej stronie i powtrzymaj wyciek. Po wykonanej czynności ponownie przenieś się do przeszłości i zabierz z drugiego pomieszczenia runę.
Kościany amulet #3

Będąc ciągle w piwnicy, skieruj się do windy w przeszłości. Wejdź na jej dach i wróć do teraźniejszości, a spadniesz do wcześniej zablokowanej windy i zdobędziesz kościany amulet, który w niej leży.
Kościany amulet #4

Kolejny kościany amulet będziesz mógł zebrać tylko wtedy, jeżeli ogłuszysz Stiltona w przeszłości i zmienisz bieg wydarzeń. Kościany amulet leżeć będzie na biurku, w nowym gabinecie Aramisa.
Kościany amulet #5

Piąty kościany amulet będziesz mógł zebrać tylko wtedy, jeżeli ogłuszysz Stiltona w przeszłości i zmienisz bieg wydarzeń. Sam skarb leżeć będzie w mieszkaniu Lucii Pastor, w dzielnicy pyłu, zaraz po wyjściu z posiadłości Stiltona.
Runa #4

Czwartą runę znajdziesz w dzielnicy pyłu, w zachodniej części. Podejdź do prawej strony i wskocz na widoczne na obrazku drewniane rusztowanie. Na jego końcu leżeć będzie omawiany skarb.
Kościany amulet #6

Szósty kościany amulet leżeć będzie na dachu budynku, w dzielnicy pyłu.
Kościany amulet #7

Ostatni kościany amulet leżeć będzie niedaleko Sokołowa.
Komentarze czytelników
Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.
Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.
Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.
panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.
Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.
Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.
@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
