Sekrety | Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości | Dishonored 2
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz listę wszystkich sekretów dostępnych w misji siódmej oraz opis ich dokładnej lokalizacji. Wśród ukrytych przedmiotów znajdziesz kościane amulety, runy, obrazy, schematy oraz audiografy.
- Runa #1
- Kościany amulet #1
- Obraz #1 i schemat #1
- Kościany amulet #2 i sejf #1
- Obraz #2
- Runa #2
- Runa #3
- Kościany amulet #3
- Kościany amulet #4
- Kościany amulet #5
- Runa #4
- Kościany amulet #6
- Kościany amulet #7
Runa #1

Pierwsza runa znajduje się na pierwszym piętrze, w pomieszczeniu z sejfem schowanym za obrazem. Zbierzesz ją tylko w niezmienionej teraźniejszości. Najlepiej jest to zrobić przed rozmową ze Stiltonem.
Kościany amulet #1

Pierwszy kościany amulet znajdziesz w teraźniejszości, nad jadalnią. Żeby się tam dostać musisz aktywować dwie dźwignie w przeszłości, które znajdziesz na balkonie, wskoczyć na trzeci żyrandol, wrócić do teraźniejszości i wskoczyć na poddasze.
Obraz #1 i schemat #1

Obraz oraz schemat znajdują się w skarbcu Stiltona, który sąsiaduje z jadalnią na parterze. Sam schemat leżeć będzie w sejfie.
Kościany amulet #2 i sejf #1

Sejf, który zawiera w sobie kościany amulet znajduje się w zablokowanym pomieszczeniu. Jeżeli jesteś w skarbcu podążaj za wskazówkami opisanymi poniżej.
Jak tylko przeszukasz cały skarbiec, wróć do teraźniejszości i przejdź przez małą wnękę w ścianie. Po eksploracji pomieszczenia, cofnij się w czasie i wejdź po widoczne na obrazku biurko. Znajdziesz pod nim sakiewkę (a w biurku potrzebne później strzałki usypiające), a jak tylko ją zbierzesz powróć do teraźniejszości (będąc ciągle pod biurkiem). W ten sposób znajdziesz sekretne przejście do zablokowanego wcześniej pomieszczenia.
Będąc ciągle w teraźniejszości zniszcz widoczne na obrazku gniazdo krwiogzów, zbierz krwawą żywicę i cofnij się w czasie. Obok zamkniętego na zamek szyfrowy sejfu leżeć będzie martwy pies, a obok niego kartka, która mówi, że osoba odpowiedzialna za to pomieszczenie ma zająć się martwym ogarem. Podnieś ciało ogara, wsadź go do pieca po lewej stronie i naciśnij czerwony przycisk, a zmienisz bieg wydarzeń. W teraźniejszości nie będzie już gniazda krwiogzów, które blokowało dostęp do zniszczonego sejfu. Jeżeli wrócisz do teraźniejszości, na ziemi leżeć będą drzwi do sejfu z kodem, który pasować będzie do sejfu w przeszłości. W sejfie leżeć będzie sporo kosztowności oraz kościany amulet.
Obraz #2

Drugi obraz znajduje się na pierwszym piętrze, w pomieszczeniu do którego wszedłeś za pomocą zniszczonego balkonu.
Runa #2

Drugą runę znajdziesz na pierwszym piętrze, w pokoju sąsiadującym z pomieszczeniem, w którym znalazłeś robotników. Pozbądź się ich, by w dokonać zmian w teraźniejszości i przejdź rusztowaniem za oknem do drugiego pomieszczenia. Jeżeli cofniesz się w czasie, znajdziesz runę w skrzyni.
Runa #3

Trzecią runę znajdziesz w zalanej piwnicy. Po ogłuszeniu przeciwników przenieś się do teraźniejszości i zabierz koło zaworu, które leży w rogu. Musisz wrzucić je do drugiego pomieszczenia, przez wyrwę w ścianie i przy okazji zniszcz gniazdo krwiogzów, które się tam znajduje. Po wrzuceniu koła zaworu do środka przenieś się do teraźniejszości i przeskocz przez wyrwę do drugiego pomieszczenia. W środku teraz leżeć będzie koło zaworu, które użyj na rurze po lewej stronie i powtrzymaj wyciek. Po wykonanej czynności ponownie przenieś się do przeszłości i zabierz z drugiego pomieszczenia runę.
Kościany amulet #3

Będąc ciągle w piwnicy, skieruj się do windy w przeszłości. Wejdź na jej dach i wróć do teraźniejszości, a spadniesz do wcześniej zablokowanej windy i zdobędziesz kościany amulet, który w niej leży.
Kościany amulet #4

Kolejny kościany amulet będziesz mógł zebrać tylko wtedy, jeżeli ogłuszysz Stiltona w przeszłości i zmienisz bieg wydarzeń. Kościany amulet leżeć będzie na biurku, w nowym gabinecie Aramisa.
Kościany amulet #5

Piąty kościany amulet będziesz mógł zebrać tylko wtedy, jeżeli ogłuszysz Stiltona w przeszłości i zmienisz bieg wydarzeń. Sam skarb leżeć będzie w mieszkaniu Lucii Pastor, w dzielnicy pyłu, zaraz po wyjściu z posiadłości Stiltona.
Runa #4

Czwartą runę znajdziesz w dzielnicy pyłu, w zachodniej części. Podejdź do prawej strony i wskocz na widoczne na obrazku drewniane rusztowanie. Na jego końcu leżeć będzie omawiany skarb.
Kościany amulet #6

Szósty kościany amulet leżeć będzie na dachu budynku, w dzielnicy pyłu.
Kościany amulet #7

Ostatni kościany amulet leżeć będzie niedaleko Sokołowa.
0
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry Dishonored 2
- Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości
- Znajdź Stiltona (teraźniejszość) | Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości
- Eksploracja posiadłości Stiltona | Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości
- Odkryj sekret Delili | Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości | Dishonored 2
- Działania specjalne | Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości | Dishonored 2
- Sekrety | Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości | Dishonored 2
- Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości
- Poradnik do gry Dishonored 2
Komentarze czytelników
JiAh Junior
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
bistrobob Legionista
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
PredatorBack Centurion

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
pieterkov Senator

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.
Natsunaya Legionista

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.