Działania specjalne | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz pełną listę działań zawartych w misji czwartej. Zawarto również porady odnośnie ich realizacji.
- Działanie #1 - Duch pośród trybów
- Działanie #2 - Ukryty magazyn
- Działanie #3 - Człowiek z ludu
- Działanie #4 - Czarnorynkowy włam
- Działanie #5 - Obrabowano stację Aventa
- Działanie #6 - Idealna absorpcja
Działanie #1 - Duch pośród trybów
Działanie pierwsze odnosi się do mechanicznej rezydencji. Żeby je wypełnić musisz dostać się do Kirina Jindosha bez wszczynania jakiegokolwiek alarmu w posiadłości, a tym samym nie alarmując samego Jindosha. Nie możesz w takim razie aktywować żadnej dźwigni przed dostaniem się do laboratorium. Opisane to zostało ze szczegółami w misji Wyeliminuj Kirina Jindosha.
Działanie #2 - Ukryty magazyn
Działanie to polega na odnalezieniu ukrytego magazynu Jindosha w pokojach mieszkalnych. Sprawdź misję Uratuj Antona Sokołowa, by dowiedzieć się więcej.
Działanie #3 - Człowiek z ludu
Działanie to polega na pokonaniu lub ogłuszeniu przywódcy Wyjców - Paola, który wymusza haracz w czarnorynkowym sklepie.
Działanie #4 - Czarnorynkowy włam
Żeby mieć możliwość włamania do sklepu musisz przejść przez budynek krwiogzów nad czarnorynkowym sklepem i dostać się do piwnicy. Znajdziesz tam dwa zbiorniki z tranem, ale do zniszczenia ściany potrzebujesz jeszcze jednego. Znajdziesz go na stacji Aventy.
Działanie #5 - Obrabowano stację Aventa
Żeby wykonać to zadanie musisz albo kupić klucz w czarnorynkowym sklepie, albo go po prostu okraść. Magazyn na stacji Aventa znajduje się na parterze.
Działanie #6 - Idealna absorpcja
Działanie to polega na uwolnieniu Antona Sokołowa nie alarmując, ani nie niszcząc mechanicznego żołnierza, który go pilnuje. Więcej szczegółów znajdziesz w misji pod nazwą Uwolnij Antona Sokołowa.
0
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry Dishonored 2
- Misja 4 - Mechaniczna rezydencja
- Skorzystaj z kolejki w dolnej Avencie | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja
- Dotrzyj do mechanicznej rezydencji | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja
- Wyeliminuj Kirina Jindosha | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2
- Uwolnij Antona Sokołowa | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2
- Działania specjalne | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2
- Sekrety | Misja 4 - Mechaniczna rezydencja | Dishonored 2
- Misja 4 - Mechaniczna rezydencja
- Poradnik do gry Dishonored 2
Komentarze czytelników
JiAh Junior
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
bistrobob Legionista
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
PredatorBack Centurion

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
pieterkov Senator

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.
Natsunaya Legionista

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.