Działania specjalne | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz pełną listę działań zawartych w misji ósmej. Zawarto również porady odnośnie ich realizacji.
- Działanie #1 - Przez spiżarnię
- Działanie #2 - Zalany magazyn
- Działanie #3 - Znajomi na ważnych stanowiskach
- Działanie #4 - Demony przeszłości
- Działanie #5 - Czarnorynkowy włam
- Działanie #6 - Przemówienie do ludu Karnaki
Działanie #1 - Przez spiżarnię
Działanie polega na przedostaniu się do skarbca Luka Abele przez spiżarnię. Dostaniesz się tam przez kuchnię oraz naciśnięcie przycisku, który znajduje się na półce.
Działanie #2 - Zalany magazyn
Działanie specjalne polega na przedostaniu się do zalanego magazynu usytuowanego pod Wielkim Pałacem. Dostaniesz się tam od zachodniej strony pałacu.
Działanie #3 - Znajomi na ważnych stanowiskach
Trzecie działanie specjalne otrzymasz w momencie wykonania bezkrwawej eliminacji na prawdziwym diuku Abele i z pomocą jego dublera, odsunięcie go od wykonywanej funkcji w Karnace.
Działanie #4 - Demony przeszłości
Działanie czwarte polega na zebraniu ornamentu w kształcie gazeli ze skarbca diuka Abele.
Działanie #5 - Czarnorynkowy włam
Działanie polega na włamaniu do czarnorynkowego sklepu. Kod do drzwi znajdziesz na łajbie, którą mogłeś zobaczyć na początku misji. Klucz do niej posiada przemytniczka, którą znajdziesz na tyłach czarnorynkowego sklepu. Jeżeli jednak zwlekałeś zbyt długo, audiograf, który zawiera w sobie kod do drzwi wraz ze wszystkimi skarbami z łajby zostanie skonfiskowany przez strażników i zabrany do mieszkania we wschodniej części Ravina Boulevard.
Działanie #6 - Przemówienie do ludu Karnaki
Działanie szóste polega na użyciu mikrofonu, który znajduje się przy oknie, w głównej sypialni diuka Luci Abele na najwyższym piętrze jego posiadłości.
0
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry Dishonored 2
- Misja 8 - Wielki Pałac
- Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2
- Wyeliminuj diuka Abele | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2
- Pochwyć duszę Delili | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2
- Działania specjalne | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2
- Sekrety | Misja 8 - Wielki Pałac | Dishonored 2
- Misja 8 - Wielki Pałac
- Poradnik do gry Dishonored 2
Komentarze czytelników
JiAh Junior
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
bistrobob Legionista
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
PredatorBack Centurion

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
pieterkov Senator

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.
Natsunaya Legionista

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.