Przejdź przez ścianę światła | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
Aktualizacja:

Są dwa główne sposoby na dostanie się na stację. Pierwszy z nich to pomoc kobiecie spotkanej niedaleko wejścia do czarnorynkowego sklepu (zadanie opcjonalne - Skorzystaj z pomocy Mindy), a drugi to samotna przeprawa przez kontrolowaną strefę i skorzystanie z dobrodziejstw szczurów (jeżeli posiadasz odpowiednią moc Kontrola), lub zniszczenie wiatraka w północnej części lokacji zasilającego tory kolejowe.
Niezależnie jednak od twojej decyzji, musisz przejść przez zamknięty budynek, w którym roi się od krwiogzów lub wyłączyć zasilanie wiatraka w północnej części lokacji i przejść przez bramę światła. Jeżeli wybrałeś opcję pierwszą to na początku weź notatkę, która leży przy zwłokach i przeczytaj wskazówki dotyczące zachowania się wobec krwiogzów, a następnie usuń ciało, by dostać się do środka. Zauważysz tam pierwsze gniazdo, które można zniszczyć (na przykład ognistymi bełtami). Warto je potraktować w taki sposób, ponieważ droga ta będzie przez ciebie często używana oraz istnieje duża szansa, że z gniazda wyleci Krwawa Żywica (25 monet). Jeżeli nie posiadasz bełtów zapalających, możesz użyć butelek z substancją łatwopalną (Rektyfikat), których w budynku znajdziesz całe mnóstwo lub użyć miecza.
Zniszcz dwa gniazda, które są umieszczone na piętrze i przeszukaj pomieszczenie gdzie znajdziesz kilka przydatnych przedmiotów oraz dzienniki. Jak tylko się z tym uporasz wejdź do holu obok baru, by przejść do kolejnej sekcji budynku. Przy leżącym ciele po prawej stronie znajdziesz miksturę leczenia oraz 30 monet. Zanim jednak zdecydujesz się na jego przeszukanie, pozbądź się chmary szarańczy, która pilnuje ciała.

Udaj się na pierwsze piętro i niszcz kolejne gniazda krwiogzów, a dotrzesz do miejsca pokazanego na obrazku. Zniszcz pokazane wyżej gniazdo i zbierz kolejny kościany amulet, który w nim leży. Znajdziesz tu także Przetworzony Tran (10 monet) oraz miksturę leczenia. Po przeszukaniu pierwszego piętra, skieruj się ponownie na schody i wejdź na ostatnie piętro, gdzie znajdziesz małe przejście prowadzące do sąsiedniego budynku. Po zejściu po schodach zauważysz zablokowane drzwi prowadzące na balkon. W ten sposób dotrzesz do terytorium kontrolowanego przez strażników - Plac przy kanale.
0
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry Dishonored 2
- Misja 2 - Kraniec świata
- Po przebudzeniu | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Odszukaj czarnorynkowy sklep (opcjonalne) | Misja 2 - Kraniec świata
- Przejdź przez ścianę światła | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Skorzystaj z pomocy Mindy (opcjonalne) | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Udaj się do instytutu Addermire | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Działania specjalne | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Sekrety | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2
- Misja 2 - Kraniec świata
- Poradnik do gry Dishonored 2
Komentarze czytelników
JiAh Junior
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
bistrobob Legionista
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
PredatorBack Centurion

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
pieterkov Senator

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.
Natsunaya Legionista

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.