Ucieknij z Dunwall | Misja 1 - Długi dzień w Dunwall | Dishonored 2
Aktualizacja:

Zanim wyjdziesz na ulice Dunwall, zbadaj początkowy korytarz. Po prawej stronie znajdziesz swój pierwszy obraz Custis, Morgan i ten trzeci (Custis, Morgan, and the Postulate Child) warty 200 monet. Po wyjściu z budynku będziesz musiał przedostać się przez ulice i dotrzeć do portu, w którym czekać będzie na ciebie łódź. Możesz oczywiście przebić się siłą przez patrolujących teren strażników lub starać się skradać między nimi. Pierwszym twoim przystankiem na powyższym obrazku powinien być dom po lewej stronie.

Jak tylko dojdziesz na miejsce, udaj się do pokoju na dole gdzie znajdziesz sejf z szyfrem. Kod do sejfu schowany jest pod obrazem znajdującym się po prawej stronie (451). Obraz Infantylne Argumenty Lady Boyle (The Obtuse Angle of Lady Boyle) wart 200 monet będzie twoim drugim znalezionym obrazem i ostatnim w tej misji. W samym sejfie znajdziesz dwie srebrne sztaby (75 monet sztuka) oraz amunicję do broni.

Po eksploracji omawianego wcześniej budynku, wyjdź na ulicę i zacznij się przemieszczać w dalsze zakątki Dunwall. W momencie pokazanym na obrazku będziesz mieć okazję do zebrania mapy lokacji, która wisi na ścianie po prawej stronie. Jeżeli nie chcesz zabijać strażników to jedyną metodą na zebranie mapy jest przekradnięcie się prawym dolnym kanałem i użycie małego przejścia, które widoczne jest na powyższym obrazku. Mapa wisieć będzie naprzeciwko twojej pozycji.

Po zebraniu mapy możesz także przejść na lewą stronę i dotrzeć do Dunwallskiego Kuriera (spójrz na zebraną wcześniej mapę, by określić dokładne położenie budynku). Sam kurier będzie przebywał na ostatnim piętrze redakcji. Jeżeli zdecydujesz się mu pomóc i obezwładnisz strażnika, który go przesłuchuje, otrzymasz odznaczenie podczas podsumowania misji. Pamiętaj, że po ogłuszeniu strażnika musisz wrócić do kuriera, by z nim porozmawiać.

Jeżeli zależy ci na zbieraniu monet, zaraz po interakcji z kurierem oraz przeszukaniu redakcji, udaj się naprzeciw ulicy (Boyle Office). Znajdziesz tam dom z zablokowanymi drzwiami. Do środka dostaniesz się od strony alejki, na tyłach budynku (skorzystaj z drzwi znajdujących się na końcu schodów na górę). W budynku znajdziesz całe mnóstwo strażników, dlatego zdecyduj o sposobie ich eliminowania jeszcze przed przystąpieniem do eksploracji pomieszczeń. Najlepszą metodą na ich ciche obezwładnienie jest korzystanie z butelek lub innych przedmiotów zwracających uwagę przeciwników. Będą oni wchodzili po schodach pojedynczo, dlatego nie będziesz mieć żadnych problemów przy ich eliminacji. Zamiast tego możesz oczywiście wybrać wariant siłowy. W tym przypadku możesz zejść do razu na parter i ich zabić. W głównym pomieszczeniu znajdziesz ciało, a za nim pokój z kasami i sejfami. Znajdziesz w nich trochę kosztowności, jednak największym zyskiem będzie zbijanie szyb w gablotach i zabieranie stamtąd wartościowych przedmiotów.

Po eksploracji pierwszej części ulic Dunwall możesz przejść przez bramę główną, lub skorzystać z balkonu w budynku kuriera, by przedostać się niezauważonym między strażnikami. Niezależnie od tego jaką drogę wybierzesz, skieruj się do pubu "Pod czarnym kucykiem". Znajdziesz tam kilka kosztowności, które warto zebrać przed udaniem się do łodzi.

Po wyjściu z pubu skieruj się na lewą stronę (patrz obrazek). Znajdziesz tutaj dwóch członków gangu kapeluszników, których będziesz musiał się pozbyć. W budynku po prawej stronie, na stole znajdziesz mapę gwiezdną, którą zabierz przed wyruszeniem w kierunku łodzi (warta jest 50 monet).

Jeżeli wyjdziesz za róg budynku, znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Możesz wskoczyć do wody i popłynąć w stronę łodzi, lub skorzystać z przejścia po prawej stronie, by przeszukać ostatnie części tej lokacji. Znajdziesz tam jednak tylko kilka notatek oraz monet (około 50). Jeżeli będziesz gotowy, popłyń do łodzi i spotkaj się z Meagan Foster. Po krótkiej rozmowie z kapitanem statku zdecyduj czy chcesz opuścić Dunwall i udać się w dalszą drogę. Jeżeli masz do zebranie jakiś ominięty wcześniej sekret, zrób to przed opuszczeniem Dunwall. Pod koniec misji możesz sprawdzić swoje postępy czytając swoje podsumowanie.
0
Komentarze czytelników
JiAh Junior
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
bistrobob Legionista
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
PredatorBack Centurion

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
pieterkov Senator

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.
Natsunaya Legionista

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.