Dishonored 2: Dostań się do Dunwall Tower

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
W budynku po prawej stronie znajdziesz zasilanie bramy. - Dostań się do Dunwall Tower | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
W budynku po prawej stronie znajdziesz zasilanie bramy.

Po przedostaniu się na tereny Dunwall Tower musisz odblokować bramę, dzięki której dostaniesz się do zamku. Skieruj się więc do budynku po prawej stronie, zabierz pojemnik na tran i napełnij go, by potem włożyć do skrzynki zasilającej. Na końcu otwórz bramę za pomocą przycisku na głównej rozdzielni. Po lewej stronie znajdziesz także konającego rewidenta, z którym będziesz mógł chwilę porozmawiać. Po rozmowie skieruj się do głównej bramy, która zaprowadzi cię na tereny Dunwall Tower.

Zniszcz rośliny wiedźm. - Dostań się do Dunwall Tower | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Zniszcz "rośliny" wiedźm.

W trakcie przechodzenia przez bramę zauważysz kilka "roślin" postawionych przez wiedźmy. Możesz je zniszczyć za pomocą bełtów zapalających będąc w odpowiedniej odległości od nich lub też przemknąć się niezauważonym na rurach pod sufitem, po prawej stronie. Korzystając z bełtów zapalających nie otrzymasz żadnego zabójstwa, które mogłoby cię pozbawić statusu "litościwy" pod koniec misji.

Dostań się na dach budynku po prawej. - Dostań się do Dunwall Tower | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Dostań się na dach budynku po prawej.

Skieruj się teraz tą samą drogą do zablokowanego przejścia i wejdź na rury po prawej stronie. Dostaniesz się nimi na górny dziedziniec, w którym znajdziesz dwie wiedźmy (jeżeli nie korzystałeś z mikrofonu w poprzedniej misji wiedźm tych będzie cztery). Za zablokowanym przejściem znajdziesz także płonące czaszki ogarów, które musisz zniszczyć za pomocą kuszy.

Pomieszczenie z wiedźmami przeprowadzającymi rytuał. - Dostań się do Dunwall Tower | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Pomieszczenie z wiedźmami przeprowadzającymi rytuał.

Po przedostaniu się na górę znajdziesz pomieszczenie, w którym kilka wiedźm odprawia rytuał. Możesz je zlikwidować za pomocą dobrze ustawionej miny ogłuszającej trzeciego poziomu. Wystarczy, że zakradniesz się do stołu stojącego na środku pomieszczenia i postawisz ją w taki sposób, by objęła wszystkich wrogów. Ostatniego, czyli czwartego przeciwnika będziesz mógł wyeliminować w standardowy sposób poprzez podduszenie. W tym samym pomieszczeniu, w misce leżącej w rogu znajdziesz kolejny kościany amulet.

Główna część podwórza. - Dostań się do Dunwall Tower | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Główna część podwórza.

Po wyczyszczeniu pomieszczenia wejdź na dach tego samego budynku i spójrz w stronę podwórza (patrz obrazek). Znajdziesz tutaj kilka wiedźm oraz patrolującego teren ogara. Po lewej stronie znajdziesz kolejną sekcję, w której znajdują się trzy wiedźmy oraz płonąca czaszka ogara. Na początku strzel w czaszkę za pomocą kuszy, a wiedźmy, które się tam znajdują pobiegną patrolować teren. Będzie to twoja okazja do wyeliminowania ich, ponieważ w każdym przypadku będą one rozdzielone.

Po wyeliminowaniu wszystkich wrogów wróć na dach i daj się zobaczyć ogarowi patrolującemu teren obok ogniska. Spowoduje to, że ogar do ciebie pobiegnie dając ci tym samym szansę na zabicie go z kuszy. Pamiętaj, że zabójstwo ogara mieczem będzie liczone jako skrytobójstwo, a zabójstwo z kuszy nie. Musisz także pamiętać, że po strzeleniu z kuszy trzeba zniszczyć jego płonącą czaszkę, w przeciwnym razie odrodzi się on po kilku sekundach.

Żeby unieszkodliwić wiedźmy znajdujące się na środku, możesz pomóc sobie szklanymi butelkami znalezionymi w pomieszczeniu. W ten sposób możesz wyciągać wiedźmy pojedynczo i eliminować je bez przeszkód. Ciała wszystkich wrogów możesz ukrywać na dachu.

Przejdź do kolejnej sekcji lewą stroną. - Dostań się do Dunwall Tower | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Przejdź do kolejnej sekcji lewą stroną.

Niezależnie od tego w jaki sposób poradziłeś sobie z wiedźmami, skieruj się do lewej strony, a znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Możesz udać się do doków znajdujących się po lewej stronie i zabrać stamtąd kolejny kościany amulet, oraz złożyć hołd Jessamine przy tabliczce znajdującej się na wprost, w ogrodzie. Znajdziesz tam także twój pierwszy obraz w tej misji.

Wyeliminuj ogara i wiedźmy. - Dostań się do Dunwall Tower | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Wyeliminuj ogara i wiedźmy.

Skieruj się na początku do ogrodu, w miejsce gdzie zabita została Jessamine w pierwszej części Dishonored i wskocz na murek pokazany na obrazku. Na dole znajdziesz dwie wiedźmy oraz ogara. Tak jak we wcześniejszym przypadku, daj się "zobaczyć" ogarowi, żeby nad jego głową pojawił się szary znacznik i wskocz na kopułę znajdującą się nad tobą. Jak tylko ogar przybiegnie sprawdzić teren, wyeliminuj go korzystając z kuszy. Wiedźmy, które ze sobą rozmawiały rozdzielą się dając ci możliwość ich szybkiej eliminacji. Na dole po prawej stronie znajdziesz obraz - Luca, jego oczy spoczywają na mnie. Zanim jednak po niego pobiegniesz, zniszcz wszystkie płonące czaszki ogarów.

Po rurach z prawej strony budynku dostaniesz się do kościanego amuletu. - Dostań się do Dunwall Tower | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Po rurach z prawej strony budynku dostaniesz się do kościanego amuletu.

Przed ruszeniem do dalszej części Dunwall Tower, udaj się do doku i wskocz na pokazane na obrazku rury, z prawej strony budynku. Zaprowadzą cię one do kolejnego kościanego amuletu. Uważaj jedynie na dwie wiedźmy, które się tam znajdują.

W lewym budynku znajdziesz kolejną runę. - Dostań się do Dunwall Tower | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
W lewym budynku znajdziesz kolejną runę.

Po zebraniu wszystkich sekretów wróć na tereny ogrodu, w którym zamordowana została Jessamine i przeskocz nad murkiem z lewej strony, a znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Naprzeciwko ciebie znajduje się jedna wiedźma, a po lewej stronie wejście do budynku, w którym znajdziesz kolejne dwie.

Wpadnij we wnękę, by dostać się do runy. - Dostań się do Dunwall Tower | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Wpadnij we wnękę, by dostać się do runy.

Po wyeliminowaniu wiedźm będziesz mógł zebrać kolejną runę. Wskocz na podest i wpadnij we wnękę między ścianą, a podestem, by dostać się do zablokowanego pomieszczenia z runą schowaną między rurami.

Zaatakuj wiedźmy w odpowiednim momencie. - Dostań się do Dunwall Tower | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Zaatakuj wiedźmy w odpowiednim momencie.

Po wyjściu z budynku zostanie ci jedynie wyczyszczenie centralnej części podwórza. Znajdziesz tutaj trzy wiedźmy, z czego dwie obrócone są plecami do twojej pozycji, a jedna patroluje teren. Poczekaj aż patrolująca teren wiedźma będzie skierowana do ogniska i wyeliminuj tą pokazaną na obrazku. Czynność powtórz z pozostałymi wiedźmami i skieruj się do głównego wejścia do Dunwall Tower.

Istnieją dwie drogi prowadzące do środka. Jedną z nich są główne wrota znajdujące się po lewej stronie, a drugą jest kanał znajdujący się nieco dalej. Korzystając z kanału będziesz mógł zebrać kilka monet leżących przy zwłokach w środku, ale uważaj na ogara, który kręci się w tej okolicy. Niezależnie od wyboru wejdź do środka i rozpocznij poszukiwania wejścia do sali tronowej, w której znajduje się Delila.

Dishonored 2

11 listopada 2016

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2020-05-01
19:31

Natsunaya Legionista

Natsunaya

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"

Komentarz: Natsunaya
2017-09-10
16:55

pieterkov Senator

pieterkov

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.

Komentarz: pieterkov
2017-06-07
17:25

PredatorBack Centurion

PredatorBack

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.

Komentarz: PredatorBack
2017-09-10
16:55

pieterkov Senator

pieterkov

Wystarczy podsłuchać rozmowę przy zakażonym domu.

Komentarz: pieterkov
2017-04-05
15:39

bistrobob Legionista

W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!

Komentarz: bistrobob
2017-01-13
19:45

JiAh Junior

Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...

Komentarz: JiAh
2016-12-08
15:06

premium483751 Junior

1
premium483751
😊

Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.

Komentarz: premium483751
2016-12-09
17:57

yaceek Pretorianin

yaceek

Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.

Komentarz: yaceek
2016-12-06
20:03

premium483751 Junior

premium483751

Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.

Komentarz: premium483751
2016-12-05
11:53

humanday Chorąży

👍

panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.

Komentarz: humanday
2016-12-02
13:20

jaxon Senator

jaxon

Czy to jakiś błąd w grze?

Komentarz: jaxon
2016-12-02
21:56

yaceek Pretorianin

yaceek

Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.

Komentarz: yaceek
2016-12-30
01:58

yaceq32 Junior

Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.

Komentarz: yaceq32
2016-11-28
22:18

yaceek Pretorianin

yaceek

@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!

Komentarz: yaceek
2016-11-18
18:29

Adamus Legend

Adamus

Ponieważ "Groźna Wręga" jest nazwą własną statku, powinna być napisana z wielkiej litery.

Komentarz: Adamus

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl