Dostań się do Dunwall Tower | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2
Aktualizacja:

Po przedostaniu się na tereny Dunwall Tower musisz odblokować bramę, dzięki której dostaniesz się do zamku. Skieruj się więc do budynku po prawej stronie, zabierz pojemnik na tran i napełnij go, by potem włożyć do skrzynki zasilającej. Na końcu otwórz bramę za pomocą przycisku na głównej rozdzielni. Po lewej stronie znajdziesz także konającego rewidenta, z którym będziesz mógł chwilę porozmawiać. Po rozmowie skieruj się do głównej bramy, która zaprowadzi cię na tereny Dunwall Tower.

W trakcie przechodzenia przez bramę zauważysz kilka "roślin" postawionych przez wiedźmy. Możesz je zniszczyć za pomocą bełtów zapalających będąc w odpowiedniej odległości od nich lub też przemknąć się niezauważonym na rurach pod sufitem, po prawej stronie. Korzystając z bełtów zapalających nie otrzymasz żadnego zabójstwa, które mogłoby cię pozbawić statusu "litościwy" pod koniec misji.

Skieruj się teraz tą samą drogą do zablokowanego przejścia i wejdź na rury po prawej stronie. Dostaniesz się nimi na górny dziedziniec, w którym znajdziesz dwie wiedźmy (jeżeli nie korzystałeś z mikrofonu w poprzedniej misji wiedźm tych będzie cztery). Za zablokowanym przejściem znajdziesz także płonące czaszki ogarów, które musisz zniszczyć za pomocą kuszy.

Po przedostaniu się na górę znajdziesz pomieszczenie, w którym kilka wiedźm odprawia rytuał. Możesz je zlikwidować za pomocą dobrze ustawionej miny ogłuszającej trzeciego poziomu. Wystarczy, że zakradniesz się do stołu stojącego na środku pomieszczenia i postawisz ją w taki sposób, by objęła wszystkich wrogów. Ostatniego, czyli czwartego przeciwnika będziesz mógł wyeliminować w standardowy sposób poprzez podduszenie. W tym samym pomieszczeniu, w misce leżącej w rogu znajdziesz kolejny kościany amulet.

Po wyczyszczeniu pomieszczenia wejdź na dach tego samego budynku i spójrz w stronę podwórza (patrz obrazek). Znajdziesz tutaj kilka wiedźm oraz patrolującego teren ogara. Po lewej stronie znajdziesz kolejną sekcję, w której znajdują się trzy wiedźmy oraz płonąca czaszka ogara. Na początku strzel w czaszkę za pomocą kuszy, a wiedźmy, które się tam znajdują pobiegną patrolować teren. Będzie to twoja okazja do wyeliminowania ich, ponieważ w każdym przypadku będą one rozdzielone.
Po wyeliminowaniu wszystkich wrogów wróć na dach i daj się zobaczyć ogarowi patrolującemu teren obok ogniska. Spowoduje to, że ogar do ciebie pobiegnie dając ci tym samym szansę na zabicie go z kuszy. Pamiętaj, że zabójstwo ogara mieczem będzie liczone jako skrytobójstwo, a zabójstwo z kuszy nie. Musisz także pamiętać, że po strzeleniu z kuszy trzeba zniszczyć jego płonącą czaszkę, w przeciwnym razie odrodzi się on po kilku sekundach.
Żeby unieszkodliwić wiedźmy znajdujące się na środku, możesz pomóc sobie szklanymi butelkami znalezionymi w pomieszczeniu. W ten sposób możesz wyciągać wiedźmy pojedynczo i eliminować je bez przeszkód. Ciała wszystkich wrogów możesz ukrywać na dachu.

Niezależnie od tego w jaki sposób poradziłeś sobie z wiedźmami, skieruj się do lewej strony, a znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Możesz udać się do doków znajdujących się po lewej stronie i zabrać stamtąd kolejny kościany amulet, oraz złożyć hołd Jessamine przy tabliczce znajdującej się na wprost, w ogrodzie. Znajdziesz tam także twój pierwszy obraz w tej misji.

Skieruj się na początku do ogrodu, w miejsce gdzie zabita została Jessamine w pierwszej części Dishonored i wskocz na murek pokazany na obrazku. Na dole znajdziesz dwie wiedźmy oraz ogara. Tak jak we wcześniejszym przypadku, daj się "zobaczyć" ogarowi, żeby nad jego głową pojawił się szary znacznik i wskocz na kopułę znajdującą się nad tobą. Jak tylko ogar przybiegnie sprawdzić teren, wyeliminuj go korzystając z kuszy. Wiedźmy, które ze sobą rozmawiały rozdzielą się dając ci możliwość ich szybkiej eliminacji. Na dole po prawej stronie znajdziesz obraz - Luca, jego oczy spoczywają na mnie. Zanim jednak po niego pobiegniesz, zniszcz wszystkie płonące czaszki ogarów.

Przed ruszeniem do dalszej części Dunwall Tower, udaj się do doku i wskocz na pokazane na obrazku rury, z prawej strony budynku. Zaprowadzą cię one do kolejnego kościanego amuletu. Uważaj jedynie na dwie wiedźmy, które się tam znajdują.

Po zebraniu wszystkich sekretów wróć na tereny ogrodu, w którym zamordowana została Jessamine i przeskocz nad murkiem z lewej strony, a znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Naprzeciwko ciebie znajduje się jedna wiedźma, a po lewej stronie wejście do budynku, w którym znajdziesz kolejne dwie.

Po wyeliminowaniu wiedźm będziesz mógł zebrać kolejną runę. Wskocz na podest i wpadnij we wnękę między ścianą, a podestem, by dostać się do zablokowanego pomieszczenia z runą schowaną między rurami.

Po wyjściu z budynku zostanie ci jedynie wyczyszczenie centralnej części podwórza. Znajdziesz tutaj trzy wiedźmy, z czego dwie obrócone są plecami do twojej pozycji, a jedna patroluje teren. Poczekaj aż patrolująca teren wiedźma będzie skierowana do ogniska i wyeliminuj tą pokazaną na obrazku. Czynność powtórz z pozostałymi wiedźmami i skieruj się do głównego wejścia do Dunwall Tower.
Istnieją dwie drogi prowadzące do środka. Jedną z nich są główne wrota znajdujące się po lewej stronie, a drugą jest kanał znajdujący się nieco dalej. Korzystając z kanału będziesz mógł zebrać kilka monet leżących przy zwłokach w środku, ale uważaj na ogara, który kręci się w tej okolicy. Niezależnie od wyboru wejdź do środka i rozpocznij poszukiwania wejścia do sali tronowej, w której znajduje się Delila.
0
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry Dishonored 2
- Misja 9 - Śmierć cesarzowej
- Znajdź wyjście z ulic Dunwall | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2
- Dostań się do Dunwall Tower | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2
- Wyeliminuj Delilę Copperspoon | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2
- Zakończenia | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2
- Działania specjalne | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2
- Sekrety | Misja 9 - Śmierć cesarzowej | Dishonored 2
- Misja 9 - Śmierć cesarzowej
- Poradnik do gry Dishonored 2
Komentarze czytelników
JiAh Junior
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
bistrobob Legionista
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
PredatorBack Centurion

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
pieterkov Senator

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.
Natsunaya Legionista

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.