Udaj się do instytutu Addermire | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Przejście znajduje się z prawej strony. - Udaj się do instytutu Addermire | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Przejście znajduje się z prawej strony.

Jeżeli wykonałeś opcjonalne zadanie dotyczące Mindy, będziesz w miejscu pokazanym na obrazku. Mindy za wykonane wcześniej zadanie wyłączy dla ciebie zasilanie kolejki, tak więc bez problemu będziesz mógł dostać się na drugą stronę. Jeżeli jednak nie wykonałeś zadania opcjonalnego, możesz sam wyłączyć zasilanie poprzez zniszczenie wiatraka zasilającego zlokalizowanego na dachu budynku w północnej części Placu przy kanale. Niezależnie od decyzji skieruj swoją umiejętność mignięcia w miejsce pokazane na obrazku i przeskocz na drugą stronę, a później wskocz na dach peronu. W ten sposób unikniesz wykrycia przez cywilów, którzy pospieszą z donosem do władz.

Balkon to doskonałe miejsce do zaplanowania kolejnego ruchu. - Udaj się do instytutu Addermire | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Balkon to doskonałe miejsce do zaplanowania kolejnego ruchu.

Na końcu zadaszenia użyj mignięcia, by przeskoczyć na widoczny na obrazku balkon, a stamtąd zeskocz do sklepu z sejfami Winslowa. Będziesz mógł przy okazji zebrać kolejny kościany amulet. W drugiej części pomieszczenia znajdziesz zamknięty sejf, do którego kombinację znajdziesz w kasie fiskalnej. W sejfie, oprócz kościanego amuletu znajdziesz także kilka sztuk amunicji oraz sztaby złota i srebra o łącznej wartości 300 monet. Na tyłach sklepu znajdziesz leżący na stoliku klucz do mieszkania dr. Hypatii. Możesz udać się na górę i przeszukać mieszkanie w celach zarobkowych. Znajdziesz tam całkiem sporo monet, obraz - Projekcyjne spojrzenie Hypatii oraz audiograf - Na pomoc górnikom.

Stacja Addermire. - Udaj się do instytutu Addermire | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Stacja Addermire.

Niezależnie jednak od wcześniejszych działań skieruj się do miejsca pokazanego na obrazku i przejdź na drugą stronę, by dotrzeć do stacji. Możesz wskoczyć do środka przez wybite okno i skradając się, skieruj się na schody po prawej stronie.

Śpiący strażnik w pracy. - Udaj się do instytutu Addermire | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Śpiący strażnik w pracy.

Na górze znajdziesz trzech strażników. Widoczny na obrazku strażnik po lewej stronie śpi na krześle, dlatego możesz zostawić go na koniec. Skieruj się do tego pomieszczenia i poczekaj aż drugi ze strażników oprze się o poręcz, wtedy będzie najlepsza okazja do obezwładnienia go.

Użyj mignięcia, by pojawić się za plecami strażnika. - Udaj się do instytutu Addermire | Misja 2 - Kraniec świata | Dishonored 2 - Dishonored 2 - poradnik do gry
Użyj mignięcia, by pojawić się za plecami strażnika.

Wzrok trzeciego strażnika będzie skierowany na twoją pozycję, dlatego użyj mignięcia za jego plecy i ogłusz go. Po zakończonej akcji wróć do śpiącego przeciwnika na krześle i obezwładnij go w ten sam sposób co dwóch poprzednich. Z tego miejsca będziesz mieć dużo większe pole do działania. Możesz iść na dół żeby zająć się kolejnymi strażnikami i wyłączyć zasilanie pola ochronnego lub po prostu zeskoczyć z okna i udać się do kolejki. Niezależnie od wyboru misja zakończy się powodzeniem, a ty przetransportujesz się do Addermire. Warto jednak przeszukać dolne sekcje stacji, ponieważ znajdziesz tu kilka przydatnych przedmiotów, gazetę oraz monety.

Podobało się?

0

Dishonored 2

11 listopada 2016

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2017-01-13
19:45

JiAh Junior

Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...

Komentarz: JiAh
2017-04-05
15:39

bistrobob Legionista

W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!

Komentarz: bistrobob
2017-06-07
17:25

PredatorBack Centurion

PredatorBack

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.

Komentarz: PredatorBack
2017-09-10
16:55

pieterkov Senator

pieterkov

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.

Komentarz: pieterkov
2020-05-01
19:31

Natsunaya Legionista

Natsunaya

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"

Komentarz: Natsunaya

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl