Działania specjalne | Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości | Dishonored 2
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz pełną listę działań zawartych w misji siódmej. Zawarto również porady odnośnie ich realizacji.
- Działanie #1 - Podstoli
- Działanie #2 - Scalanie umysłu
- Działanie #3 - Wilgotna piwnica
- Działanie #4 - Zawalony balkon
- Działanie #5 - Lepsze dziś
- Działanie #6 - Badacz czasu
Działanie #1 - Podstoli
Działanie specjalne polega na przedostaniu się do jadalni w posiadłości Aramisa i będąc w przeszłości oraz ukrywając się pod stołem zabrać klucz główny z ławeczki obok.
Działanie #2 - Scalanie umysłu
Działanie polega na uratowaniu Aramisa Stiltona przed rytuałem i wejrzeniem w pustkę. Żeby to zrobić musisz ogłuszyć Stiltona w przeszłości. Znajduje się on na tylnym dziedzińcu.
Działanie #3 - Wilgotna piwnica
Działanie polega na odnalezieniu runy, która ukryta została w piwnicy. Żeby to zrobić musisz wrzucić koło zaworu do zalanego pomieszczenia w przeszłości i wrócić do teraźniejszości, by zatrzymać przeciek i zebrać runę. Więcej o tym znajdziesz w rozdziale eksploracja posiadłości Stiltona.
Działanie #4 - Zawalony balkon
Działanie polega na zniszczeniu balkonu w przeszłości, w centralnej części posiadłości Aramisa. Więcej o tym znajdziesz w rozdziale eksploracja posiadłości Stiltona.
Działanie #5 - Lepsze dziś
Działanie polega na odwiedzeniu nowego gabinetu Aramisa Stiltona w zmienionej teraźniejszości. Żeby to zrobić musisz ogłuszyć Stiltona w przeszłości.
Działanie #6 - Badacz czasu
Działanie polega na dotarciu do sekretnego pokoju bez używania kombinacji zapisanej w dzienniku Aramisa. Żeby to zrobić musisz albo Stiltona zabić, albo ogłuszyć. W ten sposób teraźniejszość zostanie zmieniona, a ty będziesz mógł udać się w niej do drzwi prowadzących do gabinetu. Zniszcz deskę blokującą dostęp do drzwi i po prostu wejdź do pokoju. Chronotron sam przeniesie cię do przeszłości, a ty zaliczysz działanie specjalne.
0
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry Dishonored 2
- Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości
- Znajdź Stiltona (teraźniejszość) | Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości
- Eksploracja posiadłości Stiltona | Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości
- Odkryj sekret Delili | Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości | Dishonored 2
- Działania specjalne | Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości | Dishonored 2
- Sekrety | Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości | Dishonored 2
- Misja 7 - Pęknięta tafla rzeczywistości
- Poradnik do gry Dishonored 2
Komentarze czytelników
JiAh Junior
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
bistrobob Legionista
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
PredatorBack Centurion

Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
pieterkov Senator

Misja 3 ma 4 schematy a w poradniku opisano tylko 2.
Natsunaya Legionista

Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.