Dishonored 2: Działania specjalne Misja 3 - Droga pani doktor
Aktualizacja:
Poniżej znajdziesz pełną listę działań zawartych w misji drugiej. Zwarto również porady odnośnie ich realizacji.
- Działanie #1 - Przeciwserum
- Działanie #2 - Ogary poszły w las!
- Działanie #3 - Opuszczona piwnica
- Działanie #4 - Trzej świadkowie
Działanie #1 - Przeciwserum
Działanie jest ściśle powiązane z serią zadań w drugiej misji. Musisz stworzyć lek dla dr. Hypatii i uleczyć ją za jego pomocą, by zdobyć to działanie specjalne. Zainteresuj się rozdziałem Wyeliminuj Zmorę Korony oraz Odszukaj Vasco, by dowiedzieć się więcej na ten temat.
Działanie #2 - Ogary poszły w las!
Działanie dotyczy opisanej w rozdziale "Udaj się do biura dr. Hypatii" sytuacji dotyczącej psów. Możesz w każdej chwili otworzyć dwie party drzwi żeby wypuścić psy, które zaatakują strażników (jeżeli jesteś w ukryciu). Jeżeli chcesz uzyskać status ducha, musisz użyć strzałek usypiających, żeby psy te cię nie zlokalizowały.
Działanie #3 - Opuszczona piwnica

Działanie trzecie dotyczy odnalezienia sposobu na dostanie się do piwnicy. Jeżeli byłeś spostrzegawczy, mogłeś zauważyć, że w windzie zaznaczona została piwnica z numerkiem 0 (basement), także dostrzec, że na pierwszym piętrze, pod windą znajdują się deski, które można zniszczyć. Jedynym sposobem na zniszczenie tych desek jest dostanie się do sekretnego pokoju na najwyższym piętrze (patrz obrazek). Jest to miejsce, w którym znajduje się biuro dr. Hypatii. Wyjdź na zewnątrz i wskocz na widoczne na obrazku okno, by dostać się do środka. W środku oprócz przycisku przywołania windy znajdziesz także runę. Przywołaj windę i zniszcz zaczepy ją chroniące, by spadła na parter i zniszczyła deski na dole.

Żeby się tam dostać musisz skorzystać z mignięcia lub dalekiego chwytu na widoczny na obrazku podest i korzystać z kolejnych, by bezpiecznie zeskoczyć na sam dół szybu windowego. W pomieszczeniu znajdziesz całe mnóstwo kosztowności, w tym kolejny obraz (200 monet) oraz runę i pamiętnik Very Moray, który potrzebny jest do zaliczenia tego działania.

Żeby wydostać się z piwnicy musisz wskoczyć na dach windy i nacisnąć widoczny na obrazku, czerwony przycisk.
Działanie #4 - Trzej świadkowie
Ostatnim już działaniem jest odnalezienie trzech wskazówek dotyczących miejsca pobytu Sokołowa. Pierwszą z nich znajdziesz podczas rozmowy z Hamiltonem, drugą podczas rozmowy z Vasco, a trzecią w gabinecie dr. Hypatii.
- Dishonored 2 - poradnik do gry
- Dishonored 2: Poradnik do gry
- Dishonored 2: Misja 3 - Droga pani doktor
- Dishonored 2: Przedostań się przez lobby
- Dishonored 2: Udaj się do biura dr. Hypatii
- Dishonored 2: Przeszukaj pokój Hamiltona (opcjonalne)
- Dishonored 2: Odszukaj Vasco (opcjonalne)
- Dishonored 2: Wyeliminuj Zmorę Korony
- Dishonored 2: Wróć na Groźną Wręgę
- Dishonored 2: Działania specjalne Misja 3 - Droga pani doktor
- Dishonored 2: Sekrety Misja 3 - Droga pani doktor
- Dishonored 2: Misja 3 - Droga pani doktor
- Dishonored 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Witam. Zauważyłam że nie jest tu podane jedno działanie specjalne do misji 3. Na początku rozdziału kiedy wysiadamy z kolejki to za nami w wodzie znajduje się wrak łodzi. Należy się do niego dostać i zebrać z niego wszystkie fanty. Łódź wystaje w połowie z wody więc nie jest ciężko ją znaleźć. U mnie w podsumowaniu misji pisało: Udało się wypłynąć z zatopionej łodzi, a sama nazwa działania brzmi "Zatopiony wrak"
Przed wejściem na piętro do czarnorynkowego sklepu warto dać monetę biedakowi na parterze - ujawni pewne szczegóły dotarcia do ważnego miejsca w misji głównej.
W opisie dotyczącym wyboru postaci przeczytałem, że różnią się one umiejętnościami, które zostały szczegółowo opisane we wcześniejszych rozdziałach tego poradnika. Przeczytałem wszystko - rozdział podstawy /5 podrozdziałów/ oraz podrozdział Samouczek/Prolog, ale jedyna wzmianka mówi o tym, że Corvo dysponuje "mignięciem", natomiast Emily "dalekim chwytem". Nie znalazłem, żadnego szczegółowego opisu umiejętności. Oślepłem, czy brakuje mi jakiejś części poradnika?!
Aktualnie gram po raz 3 i nigdy nie miałam takich wyników. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Gdzie bym nie sprawdzała, na każnej stronie podają 10 run do zebrania i 2 kapliczki...
Jeśli chodzi o misję 9 - Śmierć cesarzowej - Dostań się do Dunwall Tower.
To w poradniku nie zauważyłem informacji o drugiej możliwości przedostania się na przyległe tereny zamku Dunwall Tower. Czyli, z zamkniętego magazynu rewidentów, po przez kanał w Coldride.
Owszem. Da się tamtędy wejść do sekcji z kanałami pod Dunwall Tower, ale nie ma tam nic godnego uwagi. Twórcy nie zdecydowali się nawet na dorzucenie jednej monety w tamtym rejonie. Ogólnie rzecz biorąc wszędzie jest kilka prowadzących do celu dróg. Nie ma tej jedynej najlepszej, ani tej jedynej właściwej, dlatego jest to tylko i wyłącznie decyzja gracza, z której drogi skorzysta. Pozdrawiam.
Witam. Mam małą uwagę dotyczącą misji 8 - Wielki Pałac - Znajdź wejście do Wielkiego Pałacu.
Dotyczy miejsca, jakby placu przed frontowym wejściem do sklepu czarnorynkowego, oświetlonego reflektorem. Rzeczywiście wszystko jest tak jak opisano w poradniku, też tak miałem, czyli czeka na nas pięciu wrogich Wyjców.
Ale przy prawidłowym przechodzeniu gry, sytuacja w tym miejscu jest inna, oczekujących Wyjców nie ma, a jest pojawiający się po raz ostatni w tej grze grający Muzyczny duet z dwoma słuchaczami. Którego wysłuchanie powoduje zaliczenie osiągnięcia, trofeum Pieśni Serkonos czyli Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek. Nasuwa się pytanie, dlaczego są Wyjce, a nie ma Muzycznego duetu. Jest to spowodowane tym, że w poprzednich misjach 2 i 6 gdy ich spotykamy, nie zachowaliśmy odpowiedniej ostrożności przy słuchaniu ich śpiewanego utworu. Musimy wysłuchiwać całych piosenek od początku do końca, nie możemy muzyków wystraszyć naszym postępowaniem i w ogóle nie okradamy sklepów czarnorynkowych, bo duet w misji 8 się nie pojawi. W kryjówce gangu Howlers, tam gdzie spotykamy po raz drugi Paula, musimy wysłuchać utworu muzycznego ukryci zza baru i tylko z tego miejsca, bo gra nie zaliczy innego.
panowie gdzie jest Działanie #5 - Kapsuła czasu
bo nie mogę znaleźć.
Na 99% spowodowane jest to bugiem dotyczącym dwóch wiedźm, które zastawiły na ciebie pułapkę w uliczce, po prawej stronie ściany światła (tej początkowej). Błąd znany i znienawidzony. Spróbuj wczytać save i użyć dwóch strzałek usypiających na omawianych wrogach, albo totalnie je zignoruj. Wtedy nie powinieneś otrzymać żadnego zabójstwa. Ta sama sytuacja dzieje się w przypadku dokerów w misji ósmej.
Może być też, że pod koniec misji w piwnicach podpalając gniazda krwiogzów, przypadkiem zabijasz nieprzytomną wiedźmę. Pzdr.
@Adamus - Racja, do poprawy.
Drodzy czytelnicy! Jeżeli znajdziecie sekrety w grze, których jakimś cudem nie ma w poradniku (przede wszystkim działania specjalne), to podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią zobaczę co pominąłem przy przechodzeniu poszczególnych misji. Aktualizacja poradnika już niedługo!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
