Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Deep Rock Galactic - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Deep Rock Galactic: Driller - broń główna Deep Rock Galactic poradnik, solucja

Broń główna Drillera – CRSP Flamethrower i Cryo Cannon opis, omówienie, wskazówki.

Podstawową bronią główną Drillera jest CRSP Flamethrower jednak po osiągnięciu 10 poziomu otrzymuje on także dostęp do alternatywnej broni głównej, Cryo Cannon. Pierwsza z wymienionych broni wypluwa z siebie falę ognistych płomieni, a druga rozpyla chmurę mroźnego powietrza. CRSP Flamethrowe to broń czysto ofensywna wyrządzająca bardzo duże obrażenia, a Cry Cannon można uznać za broń supportującą dzięki której drużynie łatwiej będzie eliminować rój Obcych i większych przeciwników, jak np. Dreadnoughts.

CRSP Flamethrower

RCSP Flamethrower to główna broń Drillera, która wypluwa falę płomieni za pomocą której Gracz może w szybki i łatwy sposób wyeliminować cały rój Obcych. Wrogowie pozostający w płomieniach będą otrzymywać dodatkowe obrażenia rozłożone w czasie. Co więcej, rozpylając płomienie tuż nad ziemią sprawisz, że małe płomyki będą odrywać się od głównej fali ognia i przylegać do podłoża tworząc tzw. "sticky flames", które zadają obrażenia przechodzącym przez nie wrogom.

CRSP Flamethrower posiada bardzo dużą penetrację pancerza i wyrządza dodatkowe obrażenia wrogom typu Mactera i Glyphids - Deep Rock Galactic: Driller - broń główna - Deep Rock Galactic - poradnik do gry

CRSP Flamethrower posiada bardzo dużą penetrację pancerza i wyrządza dodatkowe obrażenia wrogom typu Mactera i Glyphids. Jak to zwykle bywa w przypadku tego typu broni miotacz ognia jest skuteczny jedynie w bliskim kontakcie więc chcąc ustrzelić cel znajdujący się w dalszej odległości od górnika należy zmienić broń na pomocniczą.

W trakcie korzystania z broni CRSP Flamethrowe należy bardzo uważać, aby nie zranić członków własnej drużyny. Jest to szczególnie istotne, gdy należy bronić pozycji przed rojem Obcych, a dookoła nie ma zbyt wiele wolnej przestrzeni.

Proponowane modyfikacje CRSP Flamethrower:

  1. Tier 1 - High Pressure Ejector;
  2. Tier 2 - Unfiltered Fuel;
  3. Tier 3 - Sticky Flame Slowdown;
  4. Tier 4 - Sticky Flame Duration;
  5. Tier 5 - Targets Exlode.

Proponowane Overclocks CRSP Flamethrower:

  1. Clean - Lighter Tanks lub Sticky Additive;
  2. Balanced - Fuel Stream Defuser.

Cryo Cannon

Po osiągnięciu 10 poziomu Driller może odblokować specjalny rodzaj miotacza Cryo Cannon, który będzie wystrzeliwał z siebie chmurę mroźnego powietrza. Cryo Cannon nie wyrządza tak dużych obrażeń, jak podstawowy miotacz płomieni, ale za to może całkowicie zamrozić cel, który będzie wtedy otrzymywał znacznie większe obrażenia niż normalnie. Cry Cannon to świetna broń do walki z dużymi przeciwnikami, jak Dreadnoughts.

Proponowane modyfikacje Cryo Cannon:

  1. Tier 1 - Improved Second Stage;
  2. Tier 2 - High Pressure Reserve;
  3. Tier 3 - Incresed Flow Volume;
  4. Tier 4 - Improved Mixture;
  5. Tier 5 - Fragile.

Proponowane Overclocks Cryo Cannon:

  1. Clean - Improved Thermal Efficienty lub Perfectly Tuned Cooler;
  2. Balanced - Flow Rate Expansion;
  3. Unstable - Ice Storm.