Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Deep Rock Galactic - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Deep Rock Galactic: Driller - broń główna Deep Rock Galactic poradnik, solucja

Broń główna Drillera – CRSP Flamethrower i Cryo Cannon opis, omówienie, wskazówki.

Podstawową bronią główną Drillera jest CRSP Flamethrower jednak po osiągnięciu 10 poziomu otrzymuje on także dostęp do alternatywnej broni głównej, Cryo Cannon. Pierwsza z wymienionych broni wypluwa z siebie falę ognistych płomieni, a druga rozpyla chmurę mroźnego powietrza. CRSP Flamethrowe to broń czysto ofensywna wyrządzająca bardzo duże obrażenia, a Cry Cannon można uznać za broń supportującą dzięki której drużynie łatwiej będzie eliminować rój Obcych i większych przeciwników, jak np. Dreadnoughts.

CRSP Flamethrower

RCSP Flamethrower to główna broń Drillera, która wypluwa falę płomieni za pomocą której Gracz może w szybki i łatwy sposób wyeliminować cały rój Obcych. Wrogowie pozostający w płomieniach będą otrzymywać dodatkowe obrażenia rozłożone w czasie. Co więcej, rozpylając płomienie tuż nad ziemią sprawisz, że małe płomyki będą odrywać się od głównej fali ognia i przylegać do podłoża tworząc tzw. "sticky flames", które zadają obrażenia przechodzącym przez nie wrogom.

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...