Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Deep Rock Galactic - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Deep Rock Galactic: Gunner - broń główna Deep Rock Galactic poradnik, solucja

Broń główna Gunnera – Lead Storm Powered Minigun i Thunderhead Heavy Autocannon opis, omówienie, wskazówki.

Podstawową bronią główną Gunnera jest Lead Storm Powered Minigun jednak po osiągnięciu 10 poziomu otrzymuje on także dostęp do alternatywnej broni głównej, Thunderhead Heavy Autocannon. Pierwsza z wymienionych broni należy do gatunku ciężkich karabinów maszynowych, która zadaje olbrzymie obrażenia w bardzo krótkim czasie. Thunderhead Heavy Autocannon to ręczne działo automatyczne strzelające wybuchowymi pociskami dużego kalibru.

Lead Storm Powered Minigun

Lead Storm Powered Minigun to główna broń Gunnera, która charakteryzuje się niezwykle dużą szybkostrzelnością (aż 30 pocisków na sekundę w podstawowej wersji!), ogromnym zapasem amunicji (2 400 naboi) oraz bardzo dużym współczynnikiem DPS (obrażenia na sekundę). Kolejną zaletą tej broni jest fakt, że wcale nie trzeba jej przeładowywać! Należy także wspomnieć, że każdy pocisk wystrzelony z miniguna ma 30% szansy na ogłuszenie celu. Lead Storm Powered Minigun to broń skuteczna na każdym dystansie i w starciu z każdym możliwym przeciwnikiem, nawet w walce z Pretorianami.

Lead Storm Powered Minigun potrzebuje chwili na rozgrzanie zanim zacznie strzelać i posiada unikatową właściwość, która sprawia, że broń staje się znacznie celniejsza przy strzelaniu długimi seriami - Deep Rock Galactic: Gunner - broń główna - Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Lead Storm Powered Minigun potrzebuje chwili na rozgrzanie zanim zacznie strzelać i posiada unikatową właściwość, która sprawia, że broń staje się znacznie celniejsza przy strzelaniu długimi seriami. Gdy strzelisz odpowiednią ilość pocisków, minigun ustabilizuje swój odrzut i broń stanie się celna niczym wiązka lasera.

{czerwonaramka}W trakcie korzystania z Lead Storm Powered Minigun należy zwrócić szczególną uwagę na przegrzewanie się mechanizmu przy strzelaniu bardzo długimi seriami. Pierwszą oznaką przegrzania jest charakterystyczny dźwięk i dym. Jeśli miernik na górze broni dojdzie do maksimum, minigun przestanie strzelać i będzie potrzebować aż 10 sekund na schłodzenie.{/ramkaczerwona}

Proponowane modyfikacje Lead Storm Powered Minigun:

  1. Tier 1 - Improved Motor;
  2. Tier 2 - Oversized Drum;
  3. Tier 3 - Blowthrough Rounds;
  4. Tier 4 - Variable Chamber Pressure;
  5. Tier 5 - Cold As The Grave.

Proponowane Overclocks Lead Storm Powered Minigun:

  1. Clean - A Little More Oomph!;
  2. Unstable - Lead Storm.

Thunderhead Heavy Autocannon

Po osiągnięciu 10 poziomu Gunner może odblokować alternatywną broń główną, którą jest Thunderhead Heavy Autocannon. To ręczne działo automatyczne strzela wybuchowymi pociskami, które wyrządzają bezpośrednie obrażenia przy trafieniu w cel i dodatkowe obrażenia od eksplozji na małym obszarze. Niestety, przeładowanie Thunderhead Heavy Autocannon trwa całą wieczność, bo aż 5 sekund.

Thunderhead Heavy Autocannon na początku strzela nieco wolniej, ale z czasem się rozkręca i po chwili zaczyna strzelać z większą prędkością. Co więcej, pociski wystrzeliwane z tego działa nadają się doskonale do niszczenia pancerza przeciwników.

Proponowane modyfikacje Thunderhead Heavy Autocannon:

  1. Tier 1 - Increased Caliber Rounds;
  2. Tier 2 - Improved Gas System;
  3. Tier 3 - High Velocity Rounds;
  4. Tier 4 - Sharpnel Rounds;
  5. Tier 5 - Feedback Loop.

Proponowane Overclocks Thunderhead Heavy Autocannon:

  1. Clean - Composite Drums;
  2. Balanced - Carpet Bomber.