Deep Rock Galactic: Driller - broń pomocnicza

Na tej stronie poradnika do Deep Rock Galactic omawiamy bronie pomocnicze Drillera.

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Podstawową bronią pomocniczą Drillera jest pistolet ręczny Subata 120 jednak po osiągnięciu 15 poziomu otrzymuje on dostęp do alternatywnej broni pomocniczej, Experimental Plasma Charger. Subata 120 jest bronią, która dobrze spisuje się na średnim i dalekim dystansie i wyrządza całkiem solidne obrażenia pojedynczemu celowi. Experimental Plasma Charger to broń nieco bardziej uniwersalna, ponieważ posiada dwa tryby strzelania - pojedyncze ładunki plazmy oraz większe kule wyrządzające obrażenia obszarowe.

Subata 120

Subata 120 to pistolet ręczny, który świetnie sprawdza się w roli broni pomocniczej. Broń ta charakteryzuje się bardzo dużym zapasem amunicji (maksymalnie 160 naboi) oraz dobra celnością i szybkostrzelnością.

Podstawowym zadaniem broni pomocniczej Subata 120 jest ostrzeliwanie przeciwników, którzy znajdują się poza zasięgiem broni głównej CRSP Flamethrower - Deep Rock Galactic: Driller - broń pomocnicza - Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Podstawowym zadaniem broni pomocniczej Subata 120 jest ostrzeliwanie przeciwników, którzy znajdują się poza zasięgiem broni głównej CRSP Flamethrower. Co więcej, ten poręczny pistolet przydaje się także w walce w ciasnych pomieszczeniach, gdzie mógłbyś porządnie zranić sojuszników przełączając się na miotacz ognia.

Proponowane modyfikacje Subata 120:

  1. Tier 1 - High Capacity Magazine;
  2. Tier 2 - Increased Caliber Rounds;
  3. Tier 3 - Expanded Ammo Bags;
  4. Tier 4 - Hollow-Point Bullets;
  5. Tier 5 - Mactera Neurotoxine Coating.

Proponowane Overclocks Subata 120:

  1. Clean - Homebrew Powder;
  2. Balanced - Oversized Magazine;
  3. Unstable - Automatic Fire.

Experimental Plasma Charger

Po osiągnięciu 15 poziomu Driller otrzymuje dostęp do alternatywnej broni pomocniczej, którą jest Experimental Plasma Charger. Experimental Plasma Charger posiada dwa tryby strzelania: pojedyncze pociski lub większe kule plazmy wyrządzające obrażenia na małym obszarze. Niestety, EPC cierpi z powodu dużego zużycia amunicji przez co nie jest zbyt ekonomiczną bronią.

Proponowane modyfikacje Experimental Plasma Charger:

  1. Tier 1 - Higher Charged Plasma;
  2. Tier 2 - Expanded Shockwave;
  3. Tier 3 - Crystal Capacitors;
  4. Tier 4 - High Density Batteries;
  5. Tier 5 - Flying Nightmare.

Proponowane Overclocks Experimental Plasma Charger:

  1. Clean - Energy Rerouting lub Magnetic Cooling Unit;
  2. Balanced - Heat Pipe.
Podobało się?

0

Deep Rock Galactic

13 maja 2020

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2020-12-08
15:57

Barklo Generał

Barklo

Dlaczego nie można pobrać poradnika pdf ?

Komentarz: Barklo
2020-12-11
16:16

e_rickson Centurion

e_rickson

Mamy problem techniczny związany z tym poradnikiem. Postaram się go usnąć jak najszybciej i powiadomimy tym :)

Komentarz: e_rickson

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl