Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Deep Rock Galactic - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Deep Rock Galactic: Awansowanie postaci - jak? Deep Rock Galactic poradnik, solucja

Z tego rozdziału poradnika do gry Deep Rock Galactic Gracz dowie się czym jest awans postaci (promotion), jak go uzyskać, co daje awansowanie postaci i ile kosztuje oraz czym są Odznaki Honoru.

Awansowanie postaci w grze Deep Rock Galactic odblokowuje dostęp do wielu end game'owych mechanik jak Deep Dives, Machine Events i tygodniowych zadań specjalnych, które zapewnią Graczom niezliczoną ilość dodatkowych godzin rozgrywki i ekskluzywne przedmioty kosmetyczne. Awans postaci jest niestety dość kosztowny, szczególnie na wyższych rangach więc będziesz do tego potrzebować sporej ilości kredytów i surowców. Podpowiadamy, jak szybko zdobyć pierwszy awans postaci w Deep Rock Galactic!

Jak awansować postać?

Zdobycie maksymalnego poziomu doświadczenia (25lvl) daną postacią kwalifikuje ją do osiągnięcia pierwszego awansu. Awans (promotion) to swego rodzaju system prestiżowy w grze Deep Rock Galactic, który pozwala Graczom na zdobywanie Odznak Honoru i dalsze rozwijanie swojej postaci po wbiciu maksymalnego poziomu.

Po zdobyciu 25 poziomu doświadczenia w terminalu Assignment Board pojawi się nowe zadanie, a w nim szereg misji do wykonania - Deep Rock Galactic: Awansowanie postaci - jak? - Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Po zdobyciu 25 poziomu doświadczenia w terminalu Assignment Board pojawi się nowe zadanie, a w nim szereg misji do wykonania. Każdy etap tego zadania będzie wymagał od Gracza wykonania określonego typu misji, który zostanie odpowiednio oznaczony na mapie układu Hoxxes IV. Misje Promotion Qualification można wykonywać w pojedynkę lub w grupie.

Jeśli zależy Ci na szybkim awansie postaci, wykonuj wszystkie misje Promotion Qualification na jak najniższym poziomie trudności (Hazard 1) i bez dodatkowych ostrzeżeń, które tylko mogą skomplikować cały proces.

Po ukończeniu wszystkich 4 zadań z serii Promotion Qualification Gracz otrzyma możliwość awansu danej klasy postaci - Deep Rock Galactic: Awansowanie postaci - jak? - Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Po ukończeniu wszystkich 4 zadań z serii Promotion Qualification Gracz otrzyma możliwość awansu danej klasy postaci. Terminal awansu (promotion terminal) znajduje się w Hali Pamięci (Memorial Hall), na samym końcu przy przeszklonej ścianie. Do Hali Pamięci można dostać się windą z pierwszego poziomu stacji kosmicznej.

Po włączeniu terminala wyświetli się lista wszystkich postaci Gracza, a ta która została zakwalifikowana do awansu będzie posiadać dodatkowy przycisk Promote - Deep Rock Galactic: Awansowanie postaci - jak? - Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Po włączeniu terminala wyświetli się lista wszystkich postaci Gracza, a ta która została zakwalifikowana do awansu będzie posiadać dodatkowy przycisk "Promote". Awans postaci nie jest niestety darmowy i będziesz do tego potrzebować dość pokaźnej ilości kredytów i określonych surowców.

Uwaga! Awans postaci jest możliwy wyłącznie w momencie, gdy Gracz nie przebywa w żadnej grupie. Jeśli właśnie skończyłeś rozgrywkę multiplayer musisz w pierwszej kolejności wyjść z grupy i dopiero przystąpić do ceremonii.

Ile kosztuje awans postaci?

O ile korporacja Deep Rock może zakwalifikować daną postać do uzyskania awansu to niestety nie jest już skłonna za to zapłacić. Jeśli Gracz chce uzyskać awans postaci będzie musiał sięgnąć głęboko do własnej kieszeni. Pierwszy awans postaci w grze Deep Rock Galactic kosztuje prawie 9 000 kredytów i nieco dodatkowych surowców. Każdy kolejny awans postaci jest niestety znacznie droższy i na wyższych rangach Gracz będzie musiał wydać nawet 40 000 kredytów i po 500 sztuk określonego surowca.

Koszt awansu postaci w grze Deep Rock Galactic może wydawać się strasznie wysoki, szczególnie na wyższych rangach, ale po odblokowaniu wszystkich przedmiotów kosmetycznych i Overclocks i tak nie ma na co wydawać uzbieranych zasobów - Deep Rock Galactic: Awansowanie postaci - jak? - Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Koszt awansu postaci w grze Deep Rock Galactic może wydawać się strasznie wysoki, szczególnie na wyższych rangach, ale po odblokowaniu wszystkich przedmiotów kosmetycznych i Overclocks i tak nie ma na co wydawać uzbieranych zasobów. Z tego względu do gry wprowadzono system Odznak Honoru, który sprawia, że rozgrywanie kolejnych misji w grze Deep Rock Galactic nie jest bezcelowe.

Co daje awans postaci?

Pierwszy awans postaci w grze Deep Rock Galactic resetuje jej poziom doświadczenia do 1 i pozwala na zdobywanie dodatkowych leveli i w konsekwencji piąć się w rankingu prestiżu, odblokowuje dostęp do kolejnych atrakcji, a także zwiększa możliwości postaci.

Po zdobyciu pierwszego awansu postaci w grze Deep Rock Galactic Gracz odblokowuje następujące rzeczy - Deep Rock Galactic: Awansowanie postaci - jak? - Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Po zdobyciu pierwszego awansu postaci w grze Deep Rock Galactic Gracz odblokowuje następujące rzeczy:

  1. Odznaki Honoru - możliwość zdobywania kolejnych poziomów doświadczenia, a w konsekwencji następnych awansów i odznak odzwierciedlających rangę postaci;
  2. Pasywny Perk slot - od tego momentu Gracz może wyposażyć swoją postać w dodatkowy pasywny Perk;
  3. The Tritilyte Key - klucze Tritilyte są potrzebne do uruchamiania eventów z maszynami, zdobywania ekskluzywnych przedmiotów kosmetycznych i Overclocks do broni;
  4. Dostęp do Kuźni - w Kuźni Gracz może tworzyć ekskluzywne przedmioty kosmetyczne, a także Overclocks do broni;
  5. Deep Dives - specjalne end gamowe zestawy misji o zwiększonym poziomie trudności i z dodatkowymi nagrodami;
  6. Nowe zestawy misji - w terminalu Assignment Board Gracz otrzymuje dostęp do specjalnych misji Breatch The Core oraz Weekly Core Hunt;

Odznaki Honoru (Honor Badges)

Odznaki Honoru w grze Deep Rock Galactic odblokowują się po uzyskaniu pierwszego awansu daną klasą postaci. Każda kolejna promocja tego samego krasnoluda nie przynosi dodatkowych korzyści, ale za to odzwierciedla się w postaci Odznak Honoru z odpowiednim kolorem ramki i gwiazdkami przy portrecie górnika.

Pierwszy awans postaci zapewnia graczowi brązową ramkę z jedną białą gwiazdką - Deep Rock Galactic: Awansowanie postaci - jak? - Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Pierwszy awans postaci zapewnia graczowi brązową ramkę z jedną białą gwiazdką. Każdy kolejny awans będzie dodawał kolejną gwiazdkę do portretu. Po zdobyciu trzech gwiazdek ramka zmienia się z brązowej na srebrną z jedną gwiazdką. Gracz znowu musi zdobyć 3 gwiazdki, aby przejść do złotej ramki, a następnie na platynową, diamentową i w końcu na najwyższy stopień Odznaki Honoru - legendarny.