Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

They Are Billions - Poradnik Do Gry

They Are Billions - Poradnik Do Gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Spis budynków ze statystykami | Poradnik dla początkujących They Are Billions, solucja, poradnik

Kategoria: budynki mieszkalne

Nazwa

Technologia

Statystyki

Koszt

Dostarcza

Namiot (Tent)

Dostępne od początku

HP:60

Tarcza:15

Zasięg Widzenia:6

4 jedzenia

1 energii

30 złota

4 kolonistów

2 robotników

8 złota

Chata (Cottage)

Dostępne w drewnianym warsztacie

HP:200

Tarcza:50

Zasięg widzenia:6

8 jedzenia

3 energii

12 drewna

120 złota

8 kolonistów

4 robotników

18 złota

Kamienny Dom (Stone House)

Dostępne w kamiennym warsztacie

HP:500

Tarcza:125

Zasięg widzenia:6

18 jedzenia

10 energii

5 drewna

10 kamienia

300 złota

16 kolonistów

8 robotników

40 złota

Kategoria: budynki produkcyjne

Nazwa

Technologia

Statystyki

Koszt

Dostarcza

Chata myśliwego (Hunters Cottage)

Dostępne od początku

HP:160

Tarcza:40

Zasięg widzenia:6

1 energii

80 złota

koszt utrzymania: 2 złota

1-20 jedzenia

Chata rybaka

(Fisherman Cottage)

Dostępne od początku

HP:160,

Tarcza:40,

Zasięg widzenia:6

1 energii

80 złota

koszt utrzymania: 2 złota

1-20 jedzenia

Farma (Farm)

Dostępne w drewnianym warsztacie

HP:300

Tarcza:75

Zasięg widzenia:6

4 energii

300 złota

30 drewna

koszt utrzymania: 20 złota

2-64 jedzenia

12 kolonistów

Zaawansowana

farma

(Advanced Farm)

Dostępne w odlewni

HP:500

Tarcza:125

Zasięg widzenia:7

30 energii

4 robotników

1200 złota

30 drewna

20 kamienia

20 żelaza

20 oleju

koszt utrzymania: 50 złota

4-128 jedzenia

24 kolonistów

Kopalnia (Quarry)

Dostępne od początku

HP:200

Tarcza:50

Zasięg widzenia:6

4 energii

300 złota

30 drewna

4 robotników

koszt utrzymania: 6 złota

~max.5 kamienia/żelaza

Zaawansowana

kopalnia

(Advanced Quarry)

Dostępne w odlewni

HP:600

Tarcza:150

Zasięg widzenia:6

15 energii

1200 złota

30 drewna

20 żelaza

20 oleju

4 robotników

koszt utrzymania: 30 złota

 

Tartak (Sawmill)

Dostępne od początku

HP:200

Tarcza:50

Zasięg widzenia:6

4 energii

300 złota

4 robotników

koszt utrzymania: 4 złota

1-20 drewna

Platforma Wiertnicza

(Oil Platform)

Dostępne w odlewni

HP:500

Tarcza:125

Zasięg widzenia:7

30 energii

1200 złota

20 kamienia

20 żelaza

8 robotników

koszt utrzymania: 80 złota

10 oleju

Kategoria: budynki dostarczające prąd

Nazwa

Technologia

Statystyki

Koszt

Dostarcza

Wieża Tesli

(Tesla Tower)

Dostępne od początku

HP: 140

Tarcza: 35

Zasięg widzenia: 8

200 złota

10 drewna

1 robotnik

Koszt utrzymania: 4 złota

Poszerza zasięg kolonii

Wiatrak (Mill)

Dostępne od początku

HP: 200

Tarcza: 50

Zasięg widzenia: 6

300 złota

20 drewna

4 robotników

Koszt utrzymania: 6 złota

30 energii

Zaawansowany Tartak

Advanced Mill

Dostępne w odlewni

HP: 600

Tarcza: 150

Zasięg widzenia: 7

800 złota

20 drewna

10 żelaza

4 robotników

Koszt utrzymania: 30 złota

50 energii

Elektrownia (Power Plant)

Dostępne w odlewni

HP: 800

Tarcza: 200

Zasięg widzenia: 6

800 złota

50 drewna

30 kamienia

4 robotników

Koszt utrzymania: 40 złota

Koszt utrzymania: 5 drewna

Koszt utrzymania: 5 kamienia

180 energii

Kategoria: budynki przemysłowe

Nazwa

Technologia

Statystyki

Koszt

Dostarcza

Magazyn (Warehouse)

Dostępne od początku

HP: 1000

Tarcza: 250

Zasięg widzenia: 7

8 robotników

4 energii

40 drewna

40 kamienia

400 złota

Koszt utrzymania: 30 złota

Zwiększa pojemność magazynów: 50

Zwiększa pojemność przechowywanie złota: 2000

Budynki w zasięgu mają zwiększoną produkcję o 20%

Drewniany warsztat

(Wood Workshop)

Dostępne od początku

HP: 800

Tarcza: 200

Zasięg widzenia: 7

10 robotników

10 energii

40 drewna

40 kamienia

1000 złota

Koszt utrzymania: 40 złota

 

Kamienny Warsztat

(Stone Workshop)

Dostępne w drewnianym warsztacie

HP: 1000

Tarcza: 250

Zasięg widzenia: 7

15 robotników

20 energii

40 drewna

40 kamienia

1000 złota

Koszt utrzymania: 40 złota

 

Odlewnia (Foundry)

Dostępne w kamiennym warsztacie

HP: 1500

Tarcza: 375

Zasięg widzenia: 7

20 robotników

50 energii

30 drewna

30 kamienia

50 żelaza

2000 złota

Koszt utrzymania: 100 złota

 

Rynek (Market)

Dostępne w drewnianym warsztacie

HP: 500

Tarcza: 125

Zasięg widzenia: 7

8 robotników

8 energii

30 drewna

40 kamienia

400 złota

Koszt utrzymania: 30 złota

Automatycznie sprzedaje nadmiar surowców niemieszczących się w magazynach

Umożliwia kupno i sprzedaż surowców

Redukuje koszt utrzymania budynków cywilnych o 20% jedzenia. Bonusy nie nakładają się.

Dodatkowy budynek zmienia ceny na bardziej korzystne. Max 3 budynki.

Bank (Bank)

Dostępne w kamiennym warsztacie

HP: 1000

Tarcza: 250

Zasięg widzenia: 7

10 robotników

20 energii

50 drewna

50 kamienia

1000 złota

Zwiększa przychód w złocie o 30% wszystkich budynków cywilnych w zasięgu. Bonusy się nie nakładają.

Kategoria: budynki militarne

Nazwa

Technologia

Statystyki

Koszt

Garnizon (Soldiers Center)

Dostępne od początku

HP: 800

Tarcza: 400

Zasięg widzenia: 7

6 energii

450 złota

8 robotników

20 drewna

20 kamienia

Koszt utrzymania: 14 złota

Centrum Inżynieryjne (Engineering Center)

Dostępne w odlewni

HP: 1000

Tarcza: 500

Zasięg widzenia: 7

50 energii

2000 złota

20 robotników

40 kamienia

40 żelaza

Wieża obserwacyjna (Lookout Tower)

Dostępne w drewnianym warsztacie

HP: 300

Tarcza: 75

Zasięg widzenia: 24

300 złota

1 robotnik

10 drewna

Wieża radarowa (Radar Tower)

Dostępne w odlewni

HP: 500

Tarcza: 125

Zasięg widzenia: 40

10 energii

800 złota

2 robotników

10 drewna

10 kamienia

10 żelaza

Koszt utrzymania: 30 złota

Balista

(Great Ballista)

Dostępne w drewnianym warsztacie

HP: 1000

Tarcza: 500

Zasięg widzenia: 12

2 energii

500 złota

2 robotników

20 drewna

Koszt utrzymania: 15 złota

Egzekutor (Executor)

Dostępne w odlewni

HP: 2000

Tarcza: 1000

Zasięg widzenia: 12

10 energii

1200 złota

4 robotników

20 kamienia

30 żelaza

Koszt utrzymania: 50 złota

Wieża energetyczna (Shocking Tower)

Dostępne w kamiennym warsztacie

HP: 1000

Tarcza: 500

Zasięg widzenia: 8

30 energii

600 złota

4 robotników

30 drewna

30 kamienia

Koszt utrzymania: 20 złota

Kategoria: budynki defensywne

Nazwa

Technologia

Statystyki

Koszt

Dostarcza

Drewniany mur (Wood Wall)

Dostępne od początku

HP: 400

3 drewna

10 złota

Zatrzymuje zombie. Koloniści mogą przez nie przechodzić

Kamienny mur (Stone Wall)

Dostępne w Stone Workshop

HP: 1000

3 kamienia

30 złota

Zatrzymuje zombie. Koloniści mogą przez nie przechodzić

Drewniana brama (Wood Gate)

Dostępne od początku

HP: 600

10 drewna

50 złota

Jednostki mogą przez nie przechodzić

Kamienna brama (Stone Gate)

Dostępne w kamiennym warsztacie

HP: 1500

3 drewna

6 kamienia

200 złota

Jednostki mogą przez nie przechodzić

Drewniana wieża (Wood Tower)

Dostępne od początku

HP: 800

Tarcza: 200

10 drewna

120 złota

Zwiększony zasięg jednostek na wieży o +2

Kamienna wieża (Stone Tower)

Dostępne w kamiennym warsztacie

HP: 2000

Tarcza: 500

10 drewna

10 kamienia

450 złota

Zwiększony zasięg jednostek na wieży o +3

Zasieki

(Stakes Trap)

Dostępne od początku

HP: 100

3 drewna

30 złota

Spowalnia i zadaje niewielkie obrażenia zombie

Drut kolczasty (Wire Fence Trap)

Dostępne w odlewni

HP: 200

3 żelaza

100 złota

Spowalnia i zadaje niewielkie obrażenia zombie