They Are Billions - Poradnik Do Gry

They Are Billions - Poradnik Do Gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 09 - Krucze Kopalnie (The Mines of the Raven) | Solucja They Are Billions They Are Billions, solucja, poradnik

Krucze Kopalnie (The Mines of the Raven) to misja kampanii fabularnej They Are Billions. Odblokouje się po ukończeniu Łąki Myśliwych (The Hunter's Meadow) i rozprawieniu się z Hordą Zarażonych. Jest to pierwsza misja, w której do wykonania będą cele niezwiązane z eliminacją wrogów. W niniejszym rozdziale znajdziesz opis przejścia i porady związane z misją Krucze Kopalnie w trybie fabularnym.

Sposób odblokowania i cele

Sposób odblokowania: odblokowuje się po ukończeniu misji Łąki Myśliwych (The Hunter's Meadow).

Cele misji:

  1. Liczebność kolonii: 700.
  2. Produkcja złota: 200.

Uwaga - zalecane jest, by odblokować technologię Zakwaterowanie (Accomodation), które odblokowuje budynek Tawerny (Tavern). Zwiększa ona znacząco ilość pozyskiwanego złota.

Przebieg misji

Początkowa rozbudowa wygląda podobnie do tej z innych misji. - Misja 09 - Krucze Kopalnie (The Mines of the Raven) | Solucja They Are Billions - They Are Billions - Poradnik Do Gry
Początkowa rozbudowa wygląda podobnie do tej z innych misji.
  1. Rozpocznij budowę standardowo - ustaw 3 Namioty (Tent), następnie 2 Chatki Myśliwego (Hunter Cottage), dodatkowe 2 Namioty, a po otrzymaniu złota ustaw 2 Tartaki (Sawmill).
  2. W pierwszej kolejności rozpocznij ekspansję na południe - znajdziesz tam kamienie, przy których ustawić należy Kamieniołom (Quarry) by rozpocząć zbieranie kamienia.
  3. Gdy uzyskasz surowce, wybuduj Centrum Żołnierzy (Soldier's Center) i rozpocznij szkolenie Zwiadowczyń (Ranger). Warto ustawić kilka dodatkowych Tartaków - drewna potrzeba tutaj w bród.
  4. Do mniej więcej 5 dnia warto otoczyć bazę choć jedną warstwą muru - zatrzyma to ruch wrogich jednostek.
Należy jak najszybciej rozpocząć pozyskiwanie kamienia. - Misja 09 - Krucze Kopalnie (The Mines of the Raven) | Solucja They Are Billions - They Are Billions - Poradnik Do Gry
Należy jak najszybciej rozpocząć pozyskiwanie kamienia.
  1. Złoże żelaza znajdziesz na północ od miejsca startowego - warto jak najszybciej się tam udać i rozpocząć pozyskiwanie tego surowca, co pozwoli szkolić Żołnierzy (Soldier).
  2. Pierwsza horda zarażonych przybędzie 18 dnia - warto przed tym momentem wybudować drugą linię muru i doszkolić dodatkowe jednostki. Kolejna horda pojawi się 30 dnia.
  3. Po obronie przed hordą, skup się na rozwijaniu kolonii i budowie dodatkowych domów, co zwiększy przychód złota. Jeśli masz dostęp do Tawerny (Tavern), warto postawić ją w sąsiedztwie dużej ilości domów.
  4. Zwróć uwagę na 4 ikonki na mini-mapie - pokazują one lokalizację złóż złota. Jeśli się tam udasz i postawisz przy nich Kamieniołom, będziesz w stanie zwiększyć przychód złota o 200-300 sztuk za każdy tego typu obiekt. Znacząco ułatwi to realizację zadania.

Uwaga - ukończenie tego etapu odblokowuje misję Terytorium Olbrzyma (The Lands of the Giants).

Porady

Złoża złota pozwalają znacząco zwiększyć ilość pozyskiwanego złota. - Misja 09 - Krucze Kopalnie (The Mines of the Raven) | Solucja They Are Billions - They Are Billions - Poradnik Do Gry
Złoża złota pozwalają znacząco zwiększyć ilość pozyskiwanego złota.

Na koniec garść porad, które ułatwią ukończenie misji Krucze Kopalnie, mianowicie:

  1. Mimo, iż nie masz tutaj bezpośrednich celów związanych z eliminacją wrogów, warto i tak na bieżąco szkolić nowe oddziały, gdyż wrogie hordy będą się w dalszym ciągu pojawiać.
  2. Kluczem do sukcesu jest postawienie bardzo dużej ilości domów - pamiętaj jednak, by nie pozostawiać ich bez osłony, gdyż wrogowie bardzo szybko zainfekują je.
  3. Wykorzystaj złoża złota ulokowane w rogach mapy - wybudowanie tam Kamieniołomu pozwoli zyskać Ci 200-300 sztuk złota za każdy tego typu obiekt.
  4. Budynek Tawerny bardzo ułatwia tą misję - jego obecność w sąsiedztwie domów zwiększa ilość produkowanego przez nie złota. Dodatkowo, budynek ten umożliwia szkolenie jednostek o randze weteran.