They Are Billions: Spis budynków ze statystykami
Aktualizacja:
Kategoria: budynki mieszkalne | ||||
Nazwa | Technologia | Statystyki | Koszt | Dostarcza |
Namiot (Tent) | Dostępne od początku | HP:60 Tarcza:15 Zasięg Widzenia:6 | 4 jedzenia 1 energii 30 złota | 4 kolonistów 2 robotników 8 złota |
Chata (Cottage) | Dostępne w drewnianym warsztacie | HP:200 Tarcza:50 Zasięg widzenia:6 | 8 jedzenia 3 energii 12 drewna 120 złota | 8 kolonistów 4 robotników 18 złota |
Kamienny Dom (Stone House) | Dostępne w kamiennym warsztacie | HP:500 Tarcza:125 Zasięg widzenia:6 | 18 jedzenia 10 energii 5 drewna 10 kamienia 300 złota | 16 kolonistów 8 robotników 40 złota |
Kategoria: budynki produkcyjne | ||||
Nazwa | Technologia | Statystyki | Koszt | Dostarcza |
Chata myśliwego (Hunters Cottage) | Dostępne od początku | HP:160 Tarcza:40 Zasięg widzenia:6 | 1 energii 80 złota koszt utrzymania: 2 złota | 1-20 jedzenia |
Chata rybaka (Fisherman Cottage) | Dostępne od początku | HP:160, Tarcza:40, Zasięg widzenia:6 | 1 energii 80 złota koszt utrzymania: 2 złota | 1-20 jedzenia |
Farma (Farm) | Dostępne w drewnianym warsztacie | HP:300 Tarcza:75 Zasięg widzenia:6 | 4 energii 300 złota 30 drewna koszt utrzymania: 20 złota | 2-64 jedzenia 12 kolonistów |
Zaawansowana farma (Advanced Farm) | Dostępne w odlewni | HP:500 Tarcza:125 Zasięg widzenia:7 | 30 energii 4 robotników 1200 złota 30 drewna 20 kamienia 20 żelaza 20 oleju koszt utrzymania: 50 złota | 4-128 jedzenia 24 kolonistów |
Kopalnia (Quarry) | Dostępne od początku | HP:200 Tarcza:50 Zasięg widzenia:6 | 4 energii 300 złota 30 drewna 4 robotników koszt utrzymania: 6 złota | ~max.5 kamienia/żelaza |
Zaawansowana kopalnia (Advanced Quarry) | Dostępne w odlewni | HP:600 Tarcza:150 Zasięg widzenia:6 | 15 energii 1200 złota 30 drewna 20 żelaza 20 oleju 4 robotników koszt utrzymania: 30 złota | |
Tartak (Sawmill) | Dostępne od początku | HP:200 Tarcza:50 Zasięg widzenia:6 | 4 energii 300 złota 4 robotników koszt utrzymania: 4 złota | 1-20 drewna |
Platforma Wiertnicza (Oil Platform) | Dostępne w odlewni | HP:500 Tarcza:125 Zasięg widzenia:7 | 30 energii 1200 złota 20 kamienia 20 żelaza 8 robotników koszt utrzymania: 80 złota | 10 oleju |
Kategoria: budynki dostarczające prąd | ||||
Nazwa | Technologia | Statystyki | Koszt | Dostarcza |
Wieża Tesli (Tesla Tower) | Dostępne od początku | HP: 140 Tarcza: 35 Zasięg widzenia: 8 | 200 złota 10 drewna 1 robotnik Koszt utrzymania: 4 złota | Poszerza zasięg kolonii |
Wiatrak (Mill) | Dostępne od początku | HP: 200 Tarcza: 50 Zasięg widzenia: 6 | 300 złota 20 drewna 4 robotników Koszt utrzymania: 6 złota | 30 energii |
Zaawansowany Tartak Advanced Mill | Dostępne w odlewni | HP: 600 Tarcza: 150 Zasięg widzenia: 7 | 800 złota 20 drewna 10 żelaza 4 robotników Koszt utrzymania: 30 złota | 50 energii |
Elektrownia (Power Plant) | Dostępne w odlewni | HP: 800 Tarcza: 200 Zasięg widzenia: 6 | 800 złota 50 drewna 30 kamienia 4 robotników Koszt utrzymania: 40 złota Koszt utrzymania: 5 drewna Koszt utrzymania: 5 kamienia | 180 energii |
Kategoria: budynki przemysłowe | ||||
Nazwa | Technologia | Statystyki | Koszt | Dostarcza |
Magazyn (Warehouse) | Dostępne od początku | HP: 1000 Tarcza: 250 Zasięg widzenia: 7 | 8 robotników 4 energii 40 drewna 40 kamienia 400 złota Koszt utrzymania: 30 złota | Zwiększa pojemność magazynów: 50 Zwiększa pojemność przechowywanie złota: 2000 Budynki w zasięgu mają zwiększoną produkcję o 20% |
Drewniany warsztat (Wood Workshop) | Dostępne od początku | HP: 800 Tarcza: 200 Zasięg widzenia: 7 | 10 robotników 10 energii 40 drewna 40 kamienia 1000 złota Koszt utrzymania: 40 złota | |
Kamienny Warsztat (Stone Workshop) | Dostępne w drewnianym warsztacie | HP: 1000 Tarcza: 250 Zasięg widzenia: 7 | 15 robotników 20 energii 40 drewna 40 kamienia 1000 złota Koszt utrzymania: 40 złota | |
Odlewnia (Foundry) | Dostępne w kamiennym warsztacie | HP: 1500 Tarcza: 375 Zasięg widzenia: 7 | 20 robotników 50 energii 30 drewna 30 kamienia 50 żelaza 2000 złota Koszt utrzymania: 100 złota | |
Rynek (Market) | Dostępne w drewnianym warsztacie | HP: 500 Tarcza: 125 Zasięg widzenia: 7 | 8 robotników 8 energii 30 drewna 40 kamienia 400 złota Koszt utrzymania: 30 złota | Automatycznie sprzedaje nadmiar surowców niemieszczących się w magazynach Umożliwia kupno i sprzedaż surowców Redukuje koszt utrzymania budynków cywilnych o 20% jedzenia. Bonusy nie nakładają się. Dodatkowy budynek zmienia ceny na bardziej korzystne. Max 3 budynki. |
Bank (Bank) | Dostępne w kamiennym warsztacie | HP: 1000 Tarcza: 250 Zasięg widzenia: 7 | 10 robotników 20 energii 50 drewna 50 kamienia 1000 złota | Zwiększa przychód w złocie o 30% wszystkich budynków cywilnych w zasięgu. Bonusy się nie nakładają. |
Kategoria: budynki militarne | |||
Nazwa | Technologia | Statystyki | Koszt |
Garnizon (Soldiers Center) | Dostępne od początku | HP: 800 Tarcza: 400 Zasięg widzenia: 7 | 6 energii 450 złota 8 robotników 20 drewna 20 kamienia Koszt utrzymania: 14 złota |
Centrum Inżynieryjne (Engineering Center) | Dostępne w odlewni | HP: 1000 Tarcza: 500 Zasięg widzenia: 7 | 50 energii 2000 złota 20 robotników 40 kamienia 40 żelaza |
Wieża obserwacyjna (Lookout Tower) | Dostępne w drewnianym warsztacie | HP: 300 Tarcza: 75 Zasięg widzenia: 24 | 300 złota 1 robotnik 10 drewna |
Wieża radarowa (Radar Tower) | Dostępne w odlewni | HP: 500 Tarcza: 125 Zasięg widzenia: 40 | 10 energii 800 złota 2 robotników 10 drewna 10 kamienia 10 żelaza Koszt utrzymania: 30 złota |
Balista (Great Ballista) | Dostępne w drewnianym warsztacie | HP: 1000 Tarcza: 500 Zasięg widzenia: 12 | 2 energii 500 złota 2 robotników 20 drewna Koszt utrzymania: 15 złota |
Egzekutor (Executor) | Dostępne w odlewni | HP: 2000 Tarcza: 1000 Zasięg widzenia: 12 | 10 energii 1200 złota 4 robotników 20 kamienia 30 żelaza Koszt utrzymania: 50 złota |
Wieża energetyczna (Shocking Tower) | Dostępne w kamiennym warsztacie | HP: 1000 Tarcza: 500 Zasięg widzenia: 8 | 30 energii 600 złota 4 robotników 30 drewna 30 kamienia Koszt utrzymania: 20 złota |
Kategoria: budynki defensywne | ||||
Nazwa | Technologia | Statystyki | Koszt | Dostarcza |
Drewniany mur (Wood Wall) | Dostępne od początku | HP: 400 | 3 drewna 10 złota | Zatrzymuje zombie. Koloniści mogą przez nie przechodzić |
Kamienny mur (Stone Wall) | Dostępne w Stone Workshop | HP: 1000 | 3 kamienia 30 złota | Zatrzymuje zombie. Koloniści mogą przez nie przechodzić |
Drewniana brama (Wood Gate) | Dostępne od początku | HP: 600 | 10 drewna 50 złota | Jednostki mogą przez nie przechodzić |
Kamienna brama (Stone Gate) | Dostępne w kamiennym warsztacie | HP: 1500 | 3 drewna 6 kamienia 200 złota | Jednostki mogą przez nie przechodzić |
Drewniana wieża (Wood Tower) | Dostępne od początku | HP: 800 Tarcza: 200 | 10 drewna 120 złota | Zwiększony zasięg jednostek na wieży o +2 |
Kamienna wieża (Stone Tower) | Dostępne w kamiennym warsztacie | HP: 2000 Tarcza: 500 | 10 drewna 10 kamienia 450 złota | Zwiększony zasięg jednostek na wieży o +3 |
Zasieki (Stakes Trap) | Dostępne od początku | HP: 100 | 3 drewna 30 złota | Spowalnia i zadaje niewielkie obrażenia zombie |
Drut kolczasty (Wire Fence Trap) | Dostępne w odlewni | HP: 200 | 3 żelaza 100 złota | Spowalnia i zadaje niewielkie obrażenia zombie |
- They Are Billions - Poradnik Do Gry
- They Are Billions: Poradnik do gry
- They Are Billions: Poradnik dla początkujących
- They Are Billions: 10 porad
- They Are Billions: Zmiany w grze
- They Are Billions: Jak zacząć grę?
- They Are Billions: Wybór poziomu trudności
- They Are Billions: Porady ogólne
- They Are Billions: Rozwój kolonii
- They Are Billions: Spis budynków ze statystykami
- They Are Billions: Spis burmistrzów możliwych do wylosowania
- They Are Billions: Statystyki kolonii
- They Are Billions: Spis jednostek niedoświadczonych, weteranów, zombie ze statystykami
- They Are Billions: Zombie i rodzaje zombie
- They Are Billions: Jak przetrwać 80 dni?
- They Are Billions: Prowadzenie walk
- They Are Billions: Jak przetrwać pierwsze dni?
- They Are Billions: Poradnik dla początkujących
- They Are Billions: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czemu poradnik w wersji do pobrania nie zawiera kampanii ????
Właśnie sobie czytam po tym jak zginąłem od pułapki elektrycznej drugi raz:
"Pułapki elektryczne są kompletnie nieszkodliwe dla bohatera - nie będą one aktywować się, gdy się do nich zbliżysz, a razić będą wyłącznie zarażonych."
Chyba warto zaktualizować poradnik
Wypadało by zmienić nazwy angielskie na polskie gdyż gra posiada polską wersję językową.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
