Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

They Are Billions - Poradnik Do Gry

They Are Billions - Poradnik Do Gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Spis jednostek niedoświadczonych, weteranów, zombie ze statystykami | Poradnik dla początkujących They Are Billions, solucja, poradnik

Ostatnia aktualizacja: 22 lutego 2018

Słowniczek:

  1. AS - attack speed - szybkość ataku,
  2. HP - health points - punkty życia,
  3. MS - move speed - szybkość poruszania się,
  4. AR - attack range - zasięg ataku,
  5. DMG - damage - zadawane obrażenia,
  6. WR - watch range - zasięg widzenia,
  7. ARM - armor - pancerz,
  8. DPS - damage per second - obrażenia zadawane w ciągu sekundy,
  9. EXP - experience - doświadczenie,
  10. AoE - area of effect - działanie obszarowe.

Kategoria: Jednostki

Nazwa jednostki

Koszt produkcji

Koszt utrzymania

Statystyki

DPS

Hałas

Uwagi

Zwiadowczyni (Ranger)

120 złota

2 drewna

1 złota

1 robotnik

HP: 60

MS: 4

AR: 6

AS:1

DMG: 10

WR: 8

10

1 na sekundę

1 co strzał

Cisi, szybko poruszający się, wczesnofazowa jednostka obronna

Zwiadowczyni (weteran)

120 złota

2 drewna

1 złota

1 robotnik

HP: 60

MS: 4

AR: 6

AS:2

DMG: 12

WR: 8

ARM: 1

24

2 na sekundę

1 co strzał

Cisi, szybko poruszający się, wczesnofazowa jednostka obronna

Żołnierz (Soldier)

240 złota

2 żelaza

3 złota

1 jedzenia

1 robotnik

HP: 120

MS: 2.4

AR: 5

AS:2

DMG: 15

WR: 6

ARM: 3

30

6 na sekundę

3 co strzał

Głośni, w dużej grupie 20 całkiem nieźli, dobra obrona przeciwko falom, nie poleca się niedoświadczonym graczom - jednostka podatna na ataki dystansowe

Żołnierz

(weteran)

240 złota

2 żelaza

3 złota

1 jedzenia

1 robotnik

HP: 120

MS: 2.4

AR: 5

AS: 2.5

DMG: 25

WR: 6

ARM: 3

62.5

7.5 na sekundę

3 co strzał

Głośni, w dużej grupie 20 całkiem nieźli, dobra obrona przeciwko falom, nie poleca się niedoświadczonym graczom - jednostka podatna na ataki dystansowe

Snajper (Sniper)

330 złota

2 drewna

2 żelaza

5 złota

1 jedzenia

1 robotnik

HP: 150

MS: 1.8

AR: 8

AS: 0.45

DMG: 100

WR: 9

ARM: 2

45

4.5 na sekundę

10 co strzał

Wolni, nadający się do ataku i obrony w grupie. Świetni przeciwko specjalnym zombie, nakłada efekt odrzutu

Snajper

(weteran)

330 złota

2 drewna

2 żelaza

5 złota

1 jedzenia

1 robotnik

HP: 150

MS: 1.8

AR: 8

AS: 0.91

DMG: 110

WR: 9

ARM: 2

100.1

9.1 na sekundę

10 co strzał

Wolni, nadający się do ataku i obrony w grupie. Świetni przeciwko specjalnym zombie, nakłada efekt odrzutu

Lucyfer (Lucifer)

600 złota

10 oleju

12 złota

2 jedzenia

1 robotnik

1 olej

HP: 400

MS: 1.8

AR: 3.5

AS: 2

DMG: 20

WR: 6

ARM: 3

40

20 na sekundę

10 co strzał

Nie może atakować przez mury, posiada miotacz ognia, zwiększona regeneracja życia

Thanatos

600 złota

10 żelaza

10 oleju

12 złota

2 jedzenia

1 robotnik

1 olej

HP: 250

MS: 1.8

WR: 12

ARM: 4

Strzał:

AR: 10

AS: 0.33

DMG: 70

Atak wręcz:

AR: 1.5

AS: 1

DMG: 20

Strzał:23.1

Atak wręcz:

20

Strzał:

165

na sekundę

500 co strzał

Atak wręcz:

3 na sekundę

3 co atak

Świetnie radzi sobie z grupami słabych zombie. Potrafi strzelać rakietami i walczyć wręcz (stożek 120o). Świetny do obrony, nie nadaje się do raidów (chyba, że powolne podejścia)

Tytan (Titan)

2000 złota

40 żelaza

20 oleju

40 złota

2 jedzenia

1 robotnik

2 oleju

HP: 600

MS: 3

AR: 9

AS: 5

DMG: 20

WR: 12

ARM: 5

100

100

na sekundę

20 co strzał

Bardzo drodzy w utrzymaniu, wysokie koszta produkcji i badań. Małe, chodzące egzekutory. Nadają się do ataku i obrony

Kategoria: Zombie

Nazwa

Statystyki

DPS

Hałas

EXP

Uwagi

Stary (Aged)

HP: 35

MS: 0.4

AR: 0.5

AS: 1

DMG: 6

WR: 5

ARM: 0

1

1 na sekundę

1 co uderzenie

1

Zabijaj po cichu, niskie zagrożenie

Niedołężny (Decrepit)

HP: 35

MS: 0.4

AR: 0.5

AS: 1

DMG: 6

WR: 5

ARM: 0

1

1 na sekundę

1 co uderzenie

1

Zabijaj po cichu, niskie zagrożenie

Młody (Young)

HP: 35

MS: 0.4

AR: 0.5

AS: 1

DMG: 6

WR: 5

ARM: 0

1

1 na sekundę

1 co uderzenie

1

Zabijaj po cichu, niskie zagrożenie

Świeży (Fresh)

HP: 45

MS: 1.75

AR: 0.6

AS: 1

DMG: 10

WR: 6

ARM: 1

10

2 na sekundę

2 co uderzenie

2

Taktyka Hit'n'Run, możesz wabić je pojedynczą łuczniczką

Kolonista (Colonist)

HP: 45

MS: 1.75

AR: 0.6

AS: 1.11

DMG: 9

WR: 6

ARM: 1

10

2.22 na sekundę

2 co uderzenie

2

Taktyka Hit'n'Run, możesz wabić je pojedynczą łuczniczką

Kierownik (Executive)

HP: 80

MS: 1.75

AR: 0.6

AS: 1.25

DMG: 12.5

WR: 6

ARM: 1

15.6

3.75 na sekundę

3 co uderzenie

5

Taktyka Hit'n'Run, możesz wabić je pojedynczą łuczniczką.

Harpie (Harpy)

HP: 120

MS: 5

AR: 0.8

AS: 1.67

DMG: 60

WR: 8

ARM: 1

100

16.7 na sekundę

10 co uderzenie

10

Wołaj snajperów. Podchodzenie innymi jednostkami dość ryzykowne.<br>Potrafią przeskakiwać przez mury. Ultra szybkie - potrafią dogonić łuczniczki.

Truciciel (Venom)

HP: 120

MS: 1.75

AR: 5

AS: 0.5

DMG: 40

WR: 8

ARM: 1

20

5 na sekundę

10 co atak

10

Wołaj snajperów. Jednostka zadająca obrażenia AoE. Wystarczą mu 2 ataki, aby zabić łuczniczkę.

Opasły (Chubby)

HP: 600

MS: 1.75

AR: 0.7

AS: 1

DMG: 40

WR: 5

ARM: 2

40

10 na sekundę

10 co uderzenie

10

Wołaj snajperów. Dość wytrzymałe zombie. Snajperzy co strzał potrafią ich odrzucić, dzięki temu, nie zdąży nawet podejść.