Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Główny wątek fabularny | Listy zadań Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Listy zadań

Główny wątek fabularny

Podczas gry w Wiedźmina 3: Dziki Gon praktycznie cały czas aktywnych jest kilka zadań głównych w jednym momencie. Często pojawia się więc pytanie: Za co powinienem się teraz zabrać? Postanowiliśmy przygotować specjalny rozdział, w którym przedstawimy spis wszystkich najważniejszych zadań ustawionych w proponowanej kolejności ich wykonywania. Przy każdym punkcie znajdziecie obok nazwy questa, także sposób oraz miejsce jego rozpoczęcia. Przedstawiona kolejność jest jedynie sugerowaną, nic nie szkodzi na przeszkodzie abyś w danym momencie zaczął wykonywać inne zadanie. Główny wątek fabularny skupia się na odnalezieniu Ciri, i tylko misje związane z jej poszukiwaniem uwzględniliśmy w spisie.

Podczas gry w Wiedźmina 3: Dziki Gon praktycznie cały czas aktywnych jest kilka zadań głównych w jednym momencie. Często pojawia się więc pytanie: Za co powinienem się teraz zabrać? Postanowiliśmy przygotować specjalny rozdział, w którym przedstawimy spis wszystkich najważniejszych zadań ustawionych w proponowanej kolejności ich wykonywania. Przy każdym punkcie znajdziecie obok nazwy questa, także sposób oraz miejsce jego rozpoczęcia. Przedstawiona kolejność jest jedynie sugerowaną, nic nie szkodzi na przeszkodzie abyś w danym momencie zaczął wykonywać inne zadanie. Główny wątek fabularny skupia się na odnalezieniu Ciri, i tylko misje związane z jej poszukiwaniem uwzględniliśmy w spisie.

Biały Sad

  1. Bez i agrest (Lilac and Gooseberries) - Zadanie zostanie automatycznie rozpoczęte po rozmowie z Vesemirem (M1,1).
  2. Bestia z Białego Sadu (The Beast of White Orchard) - Porozmawiaj z komendantem garnizonu w Białym Sadzie (M1,15).
  3. Incydent w Białym Sadzie (Incident in the White Orchard) - Porozmawiaj z Vesemirem, który znajduje się w karczmie (M1,17). Uwaga! Rozpoczęcie tego zadania może anulować część zadań w lokacji Biały Sad. Upewnij się, że je zaliczyłeś zanim porozmawiasz z Vesemirem.
  4. Audiencja (Royal Audience) - Zadanie rozpocznie się automatycznie jak tylko znajdziesz się w Zamku Królewskim w Wyzimie.

Ziemia Niczyja Velen

  1. Nilfgaardzki łącznik (The Nilfgaardian Connection) - Zadanie rozpocznie się automatycznie po zaliczeniu questu Audiencja (Royal Audience).
  2. Krwawy Baron (Bloody Baron) - Zadanie rozpocznie się automatycznie po zakończeniu questu Nilfgaardzki łącznik (The Nilfgaardian Connection).
  3. Historia Ciri: Król Wilków (Ciri's Story: The King of the Wolves) - Zadanie rozpocznie się automatycznie podczas rozmowy z Krwawym Baronem.
  4. Sprawy rodzinne cz. 1 (Family Matters) - Zadanie rozpocznie się automatycznie po spotkaniu z Baronem w Kasztelu Wrońce (M3,3). Doprowadź je aż do spotkania Guślarza.
  5. Na ratunek Księżniczce (A Princess in Distress) - Porozmawiaj z Guślarzem (M3,7).
  6. Sprawy rodzinne cz. 2 (Family Matters) - Gdy otrzymasz już informacje od Guślarza, wróć do Filipa Strengera (Krwawy Baron). Staniesz przed ważnym wyborem. Musisz zdecydować co zrobić z Porońcem. Możesz go zabić lub przemienić w Kłobuka (opiekuńczego ducha). Uwaga! Decyzja ta diametralnie zmienia przebieg zadania.
  7. Historia Ciri: Wyścig (Ciri's Story: The Race) - Zadanie rozpocznie się automatycznie podczas rozmowy z Krwawym Baronem.
  8. Polowanie na czarownicę (Hunting a Witch) - Zadanie rozpocznie się automatycznie po zakończeniu questu Nilfgaardzki łącznik (The Nilfgaardian Connection). Zacznij je wykonywać po znalezieniu Tamary, córki Barona.
  9. Po omacku (Wandering in the Dark) - Zadanie rozpoczniesz podczas rozmowy z Keirą Metz w ramach zadania Polowanie na czarownice (Hunting a Witch). Przed udaniem się na miejsce spotkania upewnij się, że masz przynajmniej 6-7 poziom doświadczenia. Questu nie będziesz mógł przerwać w połowie.
  10. Panie Lasu cz. 1 (Ladies of the Wood) - Zadanie otrzymasz po zaliczeniu zadania Po Omacku (Wandering in the Dark). Doprowadź je do momentu przyjęcia zadania od Wiedźm.
  11. Szepczące wzgórze (The Whispering Hillock) - Zadanie to otrzymasz od Wiedźm w Krzywuchowych Moczarach (Crookback Bog) (M9,17). Aby je wykonać musisz udać się do jaskini (M9,8) i porozmawiać z duchem. Gdy otrzymasz zapłatę od sołtysa wróć do Pań Lasu.
  12. Panie Lasu cz. 2 (Ladies of the Wood) - Porozmawiaj z wiedźmami. Uzyskasz od nich nowe informacje o Ciri. Więcej już w tej części mapy i w tym wątku się nie dowiesz. Udaj się do Novigradu (M6) aby kontynuować poszukiwania. (Rozwinięcie wątku Barona odnajdziesz w innym rozdziale).

Novigrad

  1. Stosy Novigradu (Pyres of Novigrad) - Udaj się do Wolnego Miasta Novigrad i znajdź dom Triss Merigold (M6,16). Wykonuj kolejne zadania w ramach tego questu.
  2. Sen w wielkim mieście (Novigrad Dreaming) - Zadanie to zostanie odblokowane podczas wykonywania zadania Stosy Novigradu (Pyres of Novigrad). Triss poleci znaleźć ci onejromantkę, która pomoże ci znaleźć Triss. Udaj się do wskazanego domu (M6,19). Zadanie to możesz wykonać na dwa różne sposoby, jednak decyzja nie będzie miała większego wpływu na główny wątek fabularny.
  3. Spis cudzołożnic (Broken Flowers) - Zadanie rozpocznie się automatycznie po zaliczeniu questa Sen w wielkim mieście (Novigrad Dreaming). Musisz odnaleźć Jaskra, z którym skontaktowała się Ciri.
  4. Dorwać juniora (Get Junior) - po zakończeniu zadania Spis cudzołożnic (Broken Flowers). Po spotkaniu z Dijkstrą (M6,21) będziesz musiał zbadać miejsca należące do Juniora i spotkać się z Rochem. Król Radowid powie ci finalnie, gdzie znajdziesz Juniora.
  5. Historia Ciri: Z wizytą u Juniora (Ciri's Story: Visiting Junior) - zadanie rozpoczyna się automatycznie podczas rozmowy z Juniorem jako element przejściowy zadania Dorwać juniora (Get Junior).
  6. Skarb Hrabiego Reuvena (Count Reuven Treasure) - po spotkaniu z Juniorem w zadaniu Dorwać juniora (Get Junior) dokonasz z Triss infiltracji domu Mengego.
  7. Niech żyje sztuka (The Play's The Thing) - gdy zakończysz zadanie Skarb Hrabiego Reuvena (Count Reuven Treasure) musisz udać się do Priscilli, gdzie automatycznie rozpoczniesz zadanie, w którym odstawisz przygotowaną z poetką sztukę.
  8. Poeta w opałach (A Poet Under Pressure) - po zadaniu Niech żyje sztuka (The Play's The Thing) odnajdziesz Dudu, od którego dowiesz się, gdzie szukać Jaskra i wyruszysz na jego poszukiwania w ramach zadania wraz z Zoltanem (M7,9).
  9. Historia Ciri: Na złamanie karku (Ciri's Story: Breackneck Speed) - od Jaskra uratowanego w zadaniu Poeta w opałach (A Poet Under Pressure) podczas rozmowy dowiesz się, co stało się z Ciri.
  10. Kierunek: Skellige (Destination: Skellige) - zadanie dostępne jest już po przybyciu do Novigradu, w dowolnym momencie po opuszczeniu Białego Sadu, czyli zakończeniu zadania głównego Audiencja (Royal Audience). Umożliwia rozpoczęcie wątku głównego na Skellige.

Skellige

  1. Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) - zadanie otrzymasz automatycznie po przybyciu na Skellige w zadaniu Kierunek: Skellige (Destination: Skellige). Musisz udać się z Yennefer na ucztę do jarla Cracha an Craite. Zbadasz wraz z nią laboratorium Myszowora.
  2. Echa przeszłości (Echoes of the Past) - po zadaniu Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) udaj się na spotkanie z Yennefer i Myszoworem w osadzie druidów. Wspólnie będziecie badać ślady aktywności magicznej w lesie.
  3. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie (Missing Person) - zadanie rozpoczniesz automatycznie po zakończeniu Echa przeszłości (Echoes of the Past). Udasz się z Yennefer do osady Loften.
  4. Bezimienny (Nameless) - niemal po chwili wykonasz zadanie Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie (Missing Person) i kolejno udasz się z Yennefer do ogrodu Freyji szukać śladów Ciri.
  5. Cisza przed burzą (The Calm Before The Storm) - jest to kolejne zadanie poświęcone historii Ciri. Będziesz musiał odwiedzić saunę, zmierzyć się z wojownikami Dzikiego Gonu i uciec z wioski. Zadanie otrzymasz podczas wykonywania zadania Bezimienny (Nameless).

Kaer Morhen (Akt II - Klątwa Umy)

  1. Najbrzydszy człowiek na świecie (Ugly Baby) - Zadanie dostępne, po wykonaniu wszystkich zadań głównych aktu I. Spotkasz się z Sierżantem w Kasztelu Wrońce, spotkasz się z Emhyrem var Emreis i udasz się do Kaer Morhen (M22,1).
  2. Zakłócenia (Disturbance) - jest to częściowe zadanie Najbrzydszy człowiek na świecie (Ugly Baby). Pomóż Yennefer zlokalizować źródło zakłóceń w Kaer Morhen (M22,1).
  3. Ostatnia próba (The Final Trial) - to kolejne podzadanie do wykonania w ramach Najbrzydszy człowiek na świecie (Ugly Baby). Wraz z Lambertem udasz się do ołtarza żywiołów naładować magiczny artefakt (M22,3).
  4. Ażeby widłogona zwabić (To Bait a Forktail...) - zadanie jest częściowym epizodem zbiorczego zadania Najbrzydszy człowiek na świecie (Ugly Baby). Wraz z Eskelem pójdziecie upolować widłogona (M22,4).
  5. Nie ma jak w domu (No Place Like Home) - gdy zakończysz zadanie zbiorcze Najbrzydszy człowiek na świecie (Ugly Baby) przeczekasz noc w towarzystwie pozostałych wiedźminów (M22,1)..
  6. Va Fail Elaine - zadanie automatycznie rozpoczyna się po wątku Nie ma jak w domu (No Place Like Home). Wspólnie ze zgromadzonymi w Kaer Morhen odczarujecie Umę.
  7. Wyspa Mgieł (The Isle of Mists) - w tym zadaniu wyrwiesz się na chwilę z Kaer Morhen, by odszukać Ciri na Wyspie Mgieł. Zadanie otrzymywane automatycznie po Va Fail Elaine.
  8. Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen) - automatycznie otrzymywane zadanie po zakończeniu Wyspa Mgieł (The Isle of Mists). Jest to kolejne zadanie zbiorcze, w którym w pierwszej kolejności musisz przekonać znajomych wiedźmina do pomocy w obronie twierdzy. Gdy zbierzesz towarzyszy, po powrocie do twierdzy rozpoczniesz wojnę (M22,2).
  9. Towarzysze broni: Nilfgard (Brothers in Arms: Nilfgard) - zadanie częściowe zadania Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen). Udasz się na wizytę u Emhyra var Emreis.
  10. Towarzysze broni: Novigrad (Brothers in Arms: Novigrad) - zadanie częściowe zadania Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen). Zbierz większość swojej drużyny rozmawiając z przyjaciółmi Geralta w okolicach Novigradu.
  11. Towarzysze broni: Skellige (Brothers in Arms: Skellige) - podzadanie Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen). Poszukaj sojuszników na Skellige.
  12. Krajobraz po bitwie (Blood on the Battlefield) - zadanie otrzymasz automatycznie po zakończeniu walk w Kaer Morhen w zadaniu Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen). Udacie się do pałacu cesarza w Wyzimie.

Akt III - Dziki Gon

  1. Łysa Góra (Bald Mountain) - wraz z Ciri udasz się na walkę z Imerlithem, jednym dowodzących Dzikiego Gonu. Ciri zmierzy się także z Wiedźmami z Krzywuchowych Moczarów. Zadanie otrzymasz automatycznie po Krajobraz po bitwie (Blood on the Battlefield).
  2. Ostatnie przygotowania (Final Preparations) - kolejne zadanie zbiorcze, które otrzymasz automatycznie po zakończeniu zadania Łysa Góra (Bald Mountain). Aby je zakończyć musisz wykonać trzy zadania podrzędne.
  3. Najciemniej jest pod latarnią (Blidingly Obvious) - jedno ze zadań składowych questu Ostatnie przygotowania (Final Preparations). Wyruszysz z Triss do łaźni Dijkstry, by schwytać Filippę Eilhart. Po tym zadaniu możesz wykonać element poboczny Racja stanu (Reason of State).
  4. Przez czas i przestrzeń (Through Time and Space) - drugie zadanie częściowe od Ostatnie przygotowania (Final Preparations). Wyrusz z Avellac'hem do Tri na Lia. Znajdziesz go w Szałwii i Rozmarynie.
  5. Wyrównanie rachunków (Payback) - automatycznie po zakończeniu Przez czas i przestrzeń (Through Time and Space) otrzymasz to zadanie. Musisz podążać za Ciri i pomóc jej wyrównać rachunki z niektórymi ludźmi w Novigradzie.
  6. Wielka ucieczka (The Great Escape) - ostatnie podzadanie Ostatnie przygotowania (Final Preparations). Musisz pomóc wydostać się czarodziejce Margaricie z więzienia. Wyruszysz tam wraz z Yennefer.
  7. Przygotowania do bitwy (Battle Preparations) - kontynuacja wątku głównego przenosi cię na wyspy Skellige. Ponownie musisz wykonać kilka (trzy) zadań podrzędnych, by zakończyć ten wątek.
  8. Słoneczny Kamień (Sunstone) - zadanie otrzymasz automatycznie, jako podrzędne Przygotowania do bitwy (Battle Preparations). Musisz pomóc Myszoworowi, który powie ci, gdzie szukać wskazówek. Po zdobyciu informacji udasz się z Filippą do elfich ruin, by odnaleźć kamień słoneczny.
  9. Dziecko Starszej Krwi (Child of the Elder Blood) - zadanie rozpocznie się, gdy wykonasz pierwszą część zadania Słoneczny Kamień (Sunstone), czyli dowiesz się, gdzie znaleźć elfie ruiny. W zadaniu udacie się z Ciri i Yennefer do laboratorium Avallac'ha.
  10. Fringilla Vigo (Veni Vidi Vigo) - to ostatnie bardzo krótkie zadanie, w którym dostać się musisz na statek cesarza i uwolnić Fringillę Vigo. Jedno z zadań wychodzących od Przygotowania do bitwy (Battle Preparations).
  11. Na cienkim lodzie (On Thin Ice) - zadanie rozpoczniesz po zakończeniu zadania grupowego Przygotowania do bitwy (Battle Preparations). Grając naprzemiennie jako Ciri i Geralt zmierzysz się ostatecznie z Eredinem - władcą Dzikiego Gonu.
  12. Tedd Deireadh, Czas końca (Tedd Deireadh, the Final Age) - krótkie zadanie, w którym udasz się z Yennefer do wieży, by odnaleźć Ciri. Rozpoczyna się automatycznie po zakończeniu Na cienkim lodzie (On Thin Ice).
  13. Coś się kończy, coś się zaczyna (Something Ends, Something Begins) - to ostatnie zadanie w grze (epilog), rozpoczynany po zakończeniu Tedd Deireadh, Czas końca (Tedd Deireadh, the Final Age). Jego przebieg zależy od twoich decyzji podejmowanych w trakcie rozgrywki.