Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Najważniejsze kody / cheaty - lista Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika zestawiliśmy najlepsze i najważniejsze kody / cheaty do gry Wiedźmin 3 w wersji na PC. Dzięki poniższym ułatwieniom przechodzenie gry powinno stać się znacznie prostsze.

Informacje o tym jak umożliwić sobie korzystanie z cheatów w oparciu o konsolę debugową zamieściliśmy na osobnej stronie Odblokowanie kodów.

Najważniejsze kody - walka

addabl('DamageBuff') - zadawanie większych obrażeń

addabl('ForceCriticalHits') - każdy wyprowadzony cios to trafienie krytyczne

dismember - rozczłonkowanie NPC'a

god - nieśmiertelność

healme - przywrócenie pełnego paska zdrowia

killall - zabicie wszystkich przeciwników w polu widzenia Geralta

killall x - zabicie przeciwników w odległości do x metrów od Geralta, np. polecenie killall 30 zabije wszystkich wrogów stojących w odległości do 30 metrów od bohatera

likeaboss - przeciwnikom trudniej jest trafić Geralta

Najważniejsze kody - Geralt

activateAllGlossaryBeastiary() - odblokowanie wszystkich wpisów w bestariuszu (informacje na temat potworów i ich słabości)

activateAllGlossaryCharacters() - odblokowanie w dzienniku informacji na temat wszystkich postaci

addexp(x) - otrzymanie x punktów doświadczenia, np. wpisanie addexp(100) przyzna sto punktów doświadczenia

addskillpoints(x) - otrzymanie x punktów umiejętności, np. wpisanie addskillpoints(20) doprowadzi do otrzymania dwudziestu punktów rozwoju

Cat(1) - widzenie w ciemnościach, polecenie Cat(0) wyłącza ten efekt

Drunk(1) - pijany Geralt, polecenie Drunk(0) wyłącza ten efekt

levelup - awansowanie na kolejny poziom doświadczenia

setbeard(1) - dodanie Geraltowi brody

setlevel(x) - ustawienie poziomu doświadczenia, zamiast x wpisz nazwę poziomu, np. polecenie setlevel(10) sprawi, że Geralt znajdzie się na dziesiątym poziomie doświadczenia

settattoo(1) - pojawienie się tatuażu na ciele Geralta - polecenie settattoo(0) go usuwa

shave - ogolenie brody Geralta

WitcherHairstyle('1') - zmiana fryzury u bohatera

WitcherHairstyle('2') - zmiana fryzury u bohatera

WitcherHairstyle('3') - zmiana fryzury u bohatera

Najważniejsze kody - eksploracja

AllowFT(1) - odblokowanie możliwości używania szybkiej podróży z dowolnego miejsca w świecie gry (bez konieczności dotarcia do jednego z drogowskazów)

gotoKaerMohren - przeniesienie się do twierdzy Kaer Mohren

gotoNovigrad - przeniesienie się do Novigradu

gotoProlog - przeniesienie do Białego Sadu

gotoPrologWinter - przeniesieinie się do zimowej wersji Białego Sadu

gotoSkellige - przeniesienie się do Wysp Skellige

gotoWyzima - przeniesienie się do Zamku Królewskiego w Wyzimie

ShowAllFT(1) - odkrycie wszystkich drogowskazów na mapie świata (tych, które używane są do szybkiej podróży)

ShowKnownPins(1) - wyświetlenie na mapie świata wszystkich pytajników symbolizujących opcjonalne lokacje (tych, które standardowo pojawiają się na niej dzięki odwiedzaniu tablic ogłoszeniowych)

ShowPins(1) - odkrycie na mapie świata wszystkich pytajników symbolizujących opcjonalne lokacje (tych, które standardowo pojawiają się na niej dzięki odwiedzaniu tablic ogłoszeniowych)

xy(parametr1,parametr2) - przeniesienie się w wybrane miejsce, zamiast parametr1 i parametr2 musisz wpisać dokładne współrzędne, na przykład xy(100,150) Uwaga! Z kodu tego należy korzystać z rozwagą, bo może on przenieść Geralta w jakieś miejsce, w którym zakleszczy się w otoczeniu lub będzie go czekał upadek z dużej wysokości.

Najważniejsze kody - gra w karty (Gwint)

addgwintcards - otrzymanie po jednej nowej karcie każdego typu

secretgwint - możliwość rozpoczęcia gry w Gwint w dowolnym momencie

winGwint(true) - wygranie aktualnej gry w karty

Najważniejsze kody - koń

additem('Horse Bag 3') - otrzymanie najlepszych juków (zwiększenie pojemności inwentarza)

additem('Horse Blinder 3') - otrzymanie najlepszych klapek na oczy dla oknia (mniejsze ryzyko zrzucenie Geralta z grzbietu konia)

additem('Horse Saddle 4') - otrzymanie najlepszego siodła

instantMount('horse') - natychmiastowe przemieszczenie się na grzbiet konia

staminapony - nielimitowana wytrzymałość (stamina) konia - gwarantuje ona możliwość stałego podróżowania cwałem

Najważniejsze kody - gotówka

addmoney(x) - otrzymanie x koron (zamiast x wprowadź jakąś wartość, np. 100)

removemoney(x) - utrata x koron (zamiast x wprowadź jakąś wartość, np. 100)

Najważniejsze kody - gra jako Ciri

Ciri - gra jako Ciri - wpisz polecenie Geralt żeby powrócić do grania głównym bohaterem

addabl(CiriCharge) - przyznanie Ciri umiejętności Charge

addabl(CiriBlink) - przyznanie Ciri umiejętności Blink

addabl(Ciri_Rage) - przyznanie Ciri umiejętności Rage

addabl(Ciri_Q205) - Ciri ma 250 punktów zdrowia

addabl(Ciri_Q305) - Ciri ma 500 punktów zdrowia i 100 punktów ataku

addabl(Ciri_Q403) - Ciri ma 2000 punktów zdrowia i 500 punktów ataku

addabl(Ciri_Q111) - Ciri ma 2500 punktów zdrowia i 600 punktów ataku

addabl(Ciri_Q501) - Ciri ma 2500 punktów zdrowia i 800 punktów ataku

additem(q403_ciri_meteor) - Ciri otrzymuje meteor