Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Złoto głupców (Fool's Gold) | Darmowe DLC | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Złoto głupców (Fool's Gold)

Bandyci koło wioski - Złoto głupców (Fools Gold) | Darmowe DLC | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Bandyci koło wioski

Ten dodatkowy quest rozpoczniesz w wiosce Sworoń (Lurth) (M9,20) w Velen. Znajdziesz tam ucztujących bandytów, porozmawiaj z nimi. Możesz stawić się po stronie wieśniaka Jontka lub nie mieszać się do tego - jeśli zostaniesz neutralny zadanie nie rozpocznie się i przepadnie.

Wejście do jaskini - Złoto głupców (Fools Gold) | Darmowe DLC | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wejście do jaskini

Pozbądź się oprawców (Bandyci poziom 4) i pogadaj w chłopem. Idź do wskazanego domu i zbadaj dowolną świnię, po czym wróć do dalszej rozmowy. Otrzymasz klucz, z którym musisz udać się do jaskini oddalonej nie wiele na wschód. Przed wejściem znajdziesz kolejnych trzech bandytów. Jeszcze kilku znajdziesz wewnątrz jaskini. Użyj klucza na przejściu na końcu korytarza, gdzie za portalem dostaniesz się do kolejnego korytarza.

Ołtarz w świątyni - Złoto głupców (Fools Gold) | Darmowe DLC | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Ołtarz w świątyni

Na ziemi ujrzysz ślady, a po chwili świnię - przemienionego zielarza z wioski. Porozmawiaj z nim, a potem podejdź do ołtarza przy ścianie i zbadaj go, potem znów porozmawiaj ze świnią. Po powrocie do wioski znajdziesz tam 3 wilki, gdy się ich pozbędziesz pogadaj z Jontkiem.

Zbierz świnie koło młyna - Złoto głupców (Fools Gold) | Darmowe DLC | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zbierz świnie koło młyna

Musisz zebrać wszystkie świnie we wsi (9 sztuk), na szczęście wystarczy wejść do każdej z trzech chat i użyć Axii na dowolnej świni, by wszystkie poszły stadnie. Przy młynie zaczekaj na Jontka i razem idźcie wzdłuż drogi. Napadnie na was jedynie małe stadko nekkerów, po walce zaraz przeniesiecie się do jaskini, gdzie klątwa zostanie odczyniona. Możesz teraz zadecydować o losie Jontka - nastrasz wieśniaków lub pozwól im zrobić z chłopem co zechcą. Jeśli nie będziesz się wtrącał otrzymasz 100 koron, w przeciwnym razie - nic.