Wiedźmin 3: Dziki Gon - Opis przejścia i atlas - wprowadzenie Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Niniejszy poradnik do Wiedźmina 3: Dziki Gon oferuje kompletny opis przejścia wszystkich głównych i pobocznych zadań gry oraz rozbudowany atlas świata z mapami wszystkich odwiedzanych lokacji - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Opis przejścia i atlas - wprowadzenie - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Niniejszy poradnik do Wiedźmina 3: Dziki Gon oferuje kompletny opis przejścia wszystkich głównych i pobocznych zadań gry oraz rozbudowany atlas świata z mapami wszystkich odwiedzanych lokacji. W poradniku bardzo szczegółowo przedstawione zostały główne zadania, poboczne questy, opcjonalne zlecenia wiedźmińskie oraz zadania dotyczące poszukiwań skarbów. W opisie przejścia każdego z tych questów znalazły się przede wszystkim informacje na temat sposobu jego odblokowania, zestawienie wszystkich kroków, które należy wykonać i nagrody przewidziane za jego ukończenie. W przypadku bardziiej zaawansowanych zadań opis questu uwzględnia również potyczki z trudniejszymi potworami, a także podejmowane decyzje oraz ich konsekwencje. W części poradnika dotyczącej opisu przejścia dodane zostały także strony z listą wszystkich zadań, najważniejszymi wyborami i opisami wszystkich zakończeń. Częśc atlasowa tego poradnika skupia się z kolei na wszystkich ważnych lokacjach odwiedzanych podczas przemierzania głównych krain gry (Biały Sad, Velen, Novigrad, Wyspy Skellige). Na mapkach atlasu świata zaznaczone zostały między innymi główne miasta i wioski, miejsca napotykania handlarzy i innych ważnych postaci niezależnych, miejsca odnajdywania skarbów, drogowskazy czy unikalne obszary (obozowiska bandytów, kryjówki potworów, opuszczone miejsca itp.). Zarówno do stron opisu przejścia jak i atlasu świata dołączone zostały wysokiej jakości mapy z czytelnymi oznaczeniami, które mogą okazać się bardzo pomocne na przykład w zlokalizowaniu zleceniodawcy zadania czy miejsca ukrycia poszukiwanego skarbu. Atlas został ponadto wzbogacony o stronę z zestawieniem najcenniejszych trofeów wiedźmińskich, które są przyznawane za zaliczanie kolejnych kontraktów. Wiedźmin 3: Dziki Gon jest kolejną odsłoną cenionej na całym świecie serii gier role-playing opowiadających o przygodach wiedźmina Geralta. Głównym przeciwnikiem bohatera tym razem jest tytułowy Dziki Gon, przy czym na drodze do finałowej konfrontacji czeka go cała masa innych przygód.

Oznaczenia użyte w poradniku:

Brązowy - Kolorem tym oznaczone zostały postaci niezależne oraz potwory

Niebieski - Kolor ten użyty został do wyróżniania nazw lokacji

Zielony - Koloru tego użytu do zaznaczania miejsc odnajdywania lub otrzymywania nowych przedmiotów

Pogrubiona czcionka - Pogrubienie pojawia się w tych miejscach, w których znajduja się nazwa jakiegoś zadania (questu)

Jacek "Stranger" Hałas, Patrick "YxU" Homa & Patryk Greniuk (www.gry-online.pl)