Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Lista questów i map Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

W grze Wiedźmin 3 znajdziecie szereg zadań fabularnych. Na tej stronie poradnika zawarliśmy listę wszystkich głównych questów. W każdym opisie znajdziecie listę rzeczy do zrobienia, cenne porady i opis nagród, które otrzymuje się za dane zadanie.

Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2022

Na tej stronie poradnika znajduje się lista wszystkich questów gry Wiedźmin 3 Dziki Gon. Zestawiliśmy wszystkie główne i poboczne zadania z naszego opisu przejścia. Oprócz tego przygotowana została lista map atlasu świata, które mogą okazać się pomocne w trakcie eksploracji czy zaliczania questów. Wszystkie te rzeczy powinny ułatwić ukończenie gry Wiedźmin 3 Dziki Gon w 100%.

W poniższym zestawieniu znalazły się zadania i lokacje z podstawowej wersji gry. Nie uwzględnia ono dodatków fabularnych Serca z kamienia i Krew i wino. Duże dodatki fabularne do gry Wiedźmin 3 opisaliśmy w osobnych poradnikach.

Wiedźmin 3: Wszystkie główne questy

Poniższa lista informuje o wszystkich głównych zadaniach gry Wiedźmin 3 Dziki Gon z naszej solucji. Ich opisy przejścia podzieliliśmy według głównych lokacji ze świata gry.

Dodatkowa uwaga - Niektóre questy możemy zaliczać w innej kolejności od prezentowanej. Warto mieć na uwadze rekomendowany poziom zadań z dziennika.

Prolog i Biały Sad

  1. Kaer Morhen - prolog
  2. Bez i agrest
  3. Bestia z Białego Sadu
  4. Incydent w Białym Sadzie
  5. Audiencja
  6. Śladami Ciri
  7. Nilfgaardzki łącznik

Kasztel Wrońce

  1. Krwawy Baron
  2. Historia Ciri - Król Wilków
  3. Sprawy rodzinne
  4. Na ratunek Księżniczce
  5. Historia Ciri - Wyścig
  6. Polowanie na czarownicę

Wieś Podgaje

  1. Po omacku

Krzywuchowe Moczary

  1. Panie Lasu

Wolne Miasto Novigrad

  1. Stosy Novigradu
  2. Sen w wielkim mieście
  3. Spis cudzołożnic
  4. Dorwać Juniora
  5. Skarb Hrabiego Reuvena
  6. Niech żyje sztuka
  7. Poeta w opałach
  8. Kierunek Skellige

Kaer Trolde

  1. Umarł król, niech żyje król
  2. Echa przeszłości
  3. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie; Bezimienny
  4. Cisza przed burzą

Kaer Morhen (powrót w finale gry)

  1. Skompletowanie drużyny w Kaer Morhen - To dodatkowa strona solucji opisująca jak zrekrutować wszystkich sojuszników PRZED przystąpieniem do finału gry.
  2. Najbrzydszy człowiek na świecie - Strona opisuje też mniejsze questy: Zakłócenia, Ostatnia próba, Ażeby widłogona zwabić
  3. Nie ma jak w domu; Va Fail Elaine
  4. Wyspa Mgieł - Strona opisuje też mniejsze questy: Towarzysze broni: Nilfgaard, Towarzysze broni: Skellige, Towarzysze broni: Novigrad
  5. Bitwa w Kaer Morhen
  6. Krajobraz po bitwie

Epilog

  1. Łysa Góra
  2. Ostatnie przygotowania - Strona opisuje też mniejsze questy: Najciemniej jest pod latarnią, Racja stanu, Przez czas i przestrzeń, Wyrównanie rachunków, Wielka ucieczka
  3. Przygotowania do bitwy - Strona opisuje też mniejsze questy: Słoneczny Kamień, Dziecko Starszej Krwi, Fringilla Vigo
  4. Na cienkim lodzie - Strona opisuje też mniejszy quest: Tedd Deireadh, Czas końca
  5. Coś się kończy, coś się zaczyna

Zakończenia

  1. Losy Ciri - Na stronie opisaliśmy możliwe warianty zakończeń powiązanych z postacią Ciri.
  2. Losy świata - Na stronie opisaliśmy możliwe warianty zakończeń powiązanych z Królestwami Północy, Nilfgaardem oraz samym Geraltem.
  3. Losy postaci drugoplanowych - Na stronie opisaliśmy możliwe warianty zakończeń dla wybranych NPC-ów, m.in. Krwawego Barona, Keiry Metz i magów z Novigradu.

Wiedźmin 3: Wszystkie poboczne questy

Poniższa lista informuje o wszystkich pobocznych zadaniach gry Wiedźmin 3 Dziki Gon z naszej solucji, w tym także o zleceniach wiedźmińskich i questach poszukiwań skarbów. Ich opisy przejścia podzieliliśmy według głównych lokacji ze świata gry.

Dodatkowa uwaga - Pobocznymi questami możemy zajmować się w dowolnej kolejności i przez większość gry swobodnie powracać do poprzednich lokacji. Warto mieć na uwadze rekomendowany poziom zadań z dziennika.

Prolog i Biały Sad

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Zabawy z ogniem, Zaginiony w akcji, Patelnia jak nowa, Cenna przesyłka, Na łożu śmierci
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Licho przy studni
  3. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii, Złoto dezerterów, Brudna forsa, Temerskie precjoza

Karczma na Rozstajach

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Stosy pogrzebne, Fałszywe papiery, Hieny cmentarne, Śmierć w ogniu, Przejścia nie ma
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Kontrakt: Zaginiony brat
  3. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Nieszczęśliwy wypadek, Jak pech to pech, Ukryta przystań, Krwawe złoto, Łupy z pobojowiska, Wiano

Kasztel Wrońce

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Dzikość serca, Pokój Ciri, Mistrz płatnerstwa, Wyścigi: Wrońce, Wściekłe Pięści: Velen, Obrońca wiary
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Skrzekacz, Zlecenie: Gryf na wzgórzach

Wieś Podgaje

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Mysia wieża, Przyjacielska przysługa, Pieskie życie, Dama w opałach, Samosąd, Chciwy bóg, Dziady, Dla dobra nauki
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Tajemnica wsi Stegny, Zlecenie: Leśnica
  3. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Zatopiony skarb, Kosztowna pomyłka, Skarb królowej Zuleyki

Krzywuchowe Moczary

  1. Powrót na Krzywuchowe Moczary
  2. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Niebezpieczny ładunek, Wróżbita prawdę ci powie, Szepczące wzgórze, Zagłada domu Reardonów, Wiedźmin jak malowany
  3. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu, Zlecenie: Potwór z bagien, Zlecenie: Kłopoty grabarza, Zlecenie: Tajemnicze ślady
  4. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Schowane przed światem, Z deszczu pod rynnę, Rynsztunek Szkoły Gryfa

Kłomnica

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Magiczny kaganek, Zaproszenie od Keiry Metz
  2. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Umarli się nie bronią, Nie igraj z bogami, Zatopiona skrzynia, Niewysłuchana prośba

Obóz wojskowy

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Więzy krwi
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zaginiony patrol

Zamurze Novigradu

  1. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Potwór z lasu, Zlecenie: Biała Dama, Zlecenie: Opiekun lasu
  2. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Poszukiwania: rynsztunek szkoły kota, Wybrzeże wraków

Wolne Miasto Novigrad

  1. Teraz albo nigdy
  2. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Nawiedzony magazyn, Wściekłe Pięści: Novigrad, Przesyłka kurierska, Statuetka szlachcica, Wykidajło, Lekcja szermierki, Miecze i pierogi, Gangi Novigradu, Nabiał i ciemne siły, Honor złodzieja, Kwestia życia i śmierci, Oko za oko, Wróg publiczny, Spisek, Niebezpieczna gra, Kabaret, Śmiertelne grzechy, Uczta dla kruków, Represje w Novigradzie, Po nitce do kłębka, Czarna perła, Znajomy z dawnych czasów
  3. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Nieuchwytny złodziejaszek, Zlecenie: Śmiertelne rozkosze, Zlecenie: Nawiedzony dom

Rezydencja Vegelbudów

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Novigradzka gościnność, Wilczyca, Drób w opałach, Nieproszeni goście, Wyścig: Gonitwa Erazma Vegelbuda
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Barciowe Widziadło
  3. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota - III

Oxenfurt

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Ochotnik, Nasza Szkapa
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Bestia z oxenfurckiej puszczy, Pijak z Oxenfurtu

Kaer Trolde

  1. Egzamin z alchemii
  2. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Nithing, Opuszczony tartak, Smutna historia braci Grossbart, Znalezione nie kradzione, Terapia szokowa, Zakłócony spokój, Kredyt zaufania, Miecz rodowy, Obcy w obcym kraju, Jaskinia Snów, Gwint: Rozgrywki na Skellige, Ostatnie życzenie, Wybraniec bogów, Władca Undvik, Królewski gambit
  3. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Zaginiony syn, Zlecenie: Morskie Diabły, Zlecenie: Upiór z Eldbergu
  4. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Ku chwale Freyji, Perły wybrzeża

Kaer Muire

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: W sercu lasu, Narzeczona dla barda, Porwana za młodu, Bardzo cenny róg
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Smok
  3. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Dziedzictwo, Ku chwale Freyji, Majątek rodzinny

Spikeroog

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Mistrz areny
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Zaginiony narzeczony
  3. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Nie tylko dla orłów

Wyspy Północne

  1. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Skarb pechowca

An Skellig

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Wieża znikąd, Szlak bohaterów
  2. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Nilfgaardzki skarb

Hindarsfjall

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: W wilczej skórze, Wyścigi Śmiałków: Ku chwale bogini!, Wyścigi Śmiałków: Ferlund, Wyścigi Śmiałków: Rannvaig, Wyścigi Śmiałków: Fyresdal, Dla sławy i chwały
  2. Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Bestia z Hindarsfjall

Faroe

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Cena honoru, Żelazna dziewica, Szemrane interesy
  2. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Co kryje głębia, Skarb Żelaznobokiego

Undvik

  1. Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Na skróty, Drogocenny ładunek

Kaer Morhen (powrót w finale gry)

  1. Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Bastion, Wiedźmińska kuźnia, Efekt cieplarniany, Sąsiedzka sprzeczka
  2. Mapa ważnych miejsc

Wiedźmin 3: Wszystkie mapy atlasu świata

Poniższa lista informuje o wszystkich mapach gry Wiedźmin 3 Dziki Gon z naszego atlasu świata. Strony z mapami podzieliliśmy według głównych lokacji ze świata gry.

Dodatkowa uwaga - Główne regiony świata gry możemy zaliczać w innej kolejności od prezentowanej. Warto mieć na uwadze poziom przeciwników z danego regionu mapy.

Mapa M1 - Biały Sad

  1. Mapa przeciwników
  2. Miejsca Mocy
  3. Mapa zadań

Velen (za wyjątkiem Novigradu)

  1. Mapa świata - Velen
  2. Miejsca Mocy - Velen

Novigrad, Oxenfurt i okolice

  1. Mapa świata - Novigrad i Oxenfurt
  2. Miejsca Mocy - Novigrad i Oxenfurt

Mapa M2 - Karczma na Rozstajach

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M3 - Kasztel Wrońce

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M4 - Wieś Podgaje

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M5 - Zamurze Novigradu

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M6 - Wolne Miasto Novigrad

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa zadań

Mapa M7 - Rezydencja Vegelbudów

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M8 - Oxenfurt

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M9 - Krzywuchowe Moczary

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M10 - Kłomnica

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M11 - Łysa Góra

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników

Mapa M12 - Obóz wojskowy

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa zadań

Skellige

  1. Mapa świata - Skellige
  2. Miejsca Mocy - Skellige

Mapa M13 - Kaer Trolde

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M14 - Kaer Muire

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M15 - Spikeroog

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M16 - Wyspy Północne

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M17 - An Skellig

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M18 - Hindarsfjall

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M19 - Faroe

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M20 - Wyspy Południowe

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników

Mapa M21 - Undvik

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa przeciwników
  3. Mapa zadań

Mapa M22 - Kaer Morhen (powrót w finale gry)

  1. Mapa ważnych miejsc
  2. Mapa zadań

Wiedźmin 3: Opis przejścia i atlas - jak korzystać z poradnika?

Nasz opis przejścia podstawowej kampanii gry Wiedźmin 3 Dziki Gon podzieliliśmy na duże rozdziały oraz na szereg podrozdziałów:

  1. Duże rozdziały dotyczą głównych krain oraz głównych aktów podstawowej kampanii. Są to mianowicie Biały Sad, Velen i Novigrad, Skellige, Kaer Morhen oraz wydarzenia z finału i epilogu kampanii.
  2. Podrozdziały mogą wchodzić w skład niektórych dużych rozdziałów. Dotyczą one przede wszystkim mniejszych obszarów będących częścią głównych krain. Przykładowo w poradniku znajduje się podrozdział Kasztel Wrońce będący częścią dużego rozdziału / krainy Velen.

Większość rozdziałów naszej solucji ma bardzo zbliżoną do siebie strukturę. Oto jej ogólny kształt:

  1. Wysokiej jakości mapy danego regionu świata gry. Na osobnych mapach mogą być zaznaczone np. ważne lokacje, Miejsca Mocy, poziomy doświadczenia przeciwników czy miejsca powiązane z zaliczaniem zadań.
  2. Opisy przejścia głównych questów. W większości przypadków każdy główny quest ma swoją osobną stronę na spisie treści.
  3. Opisy przejścia pobocznych questów. Poza nielicznymi wyjątkami poboczne misje z danej lokacji zgrupowane są na tej samej stronie.
  4. Opisy przejścia zleceń wiedźmińskich i poszukiwań skarbów. Podobnie jak w przypadku pobocznych zadań ich opisy przejścia podzieliliśmy lokacjami.

Istotną cechą naszego poradnika jest to, że w solucji znajdują się specjalne odwołania do map. Mechanizm ten powinien być prosty do zrozumienia. Oto dwa przykłady:

  1. Oznaczenie (M2,3) informuje, że musimy skorzystać z mapy M2. Odnajdujemy mapę M2 na spisie treści (podrozdział Karczma na Rozstajach) i po jej otwarciu rozglądamy się za punktem o numerze 3. Pod mapą znajduje się dodatkowo opis tego punktu.
  2. Oznaczenie (M15,10) informuje, że musimy skorzystać z mapy M15. Odnajdujemy mapę M15 na spisie treści (podrozdział Spikeroog) i po jej otwarciu rozglądamy się za punktem o numerze 10. Pod mapą znajduje się dodatkowo opis tego punktu.

W odnajdywaniu ważnych informacji w opisie przejścia oraz w atlasie powinny też pomagać oznaczenia kolorystyczne użyte w poradniku. Możemy dzięki nim szybciej zlokalizować np. opis spotkania z jakimś NPC-em czy moment pozyskania wartościowego lootu. Oto zastosowane przez nas oznaczenia:

  1. Brązowy - Kolorem tym oznaczone zostały postaci niezależne oraz potwory
  2. Niebieski - Kolor ten użyty został do wyróżniania nazw lokacji
  3. Zielony - Koloru tego użytu do zaznaczania miejsc odnajdywania lub otrzymywania nowych przedmiotów
  4. Pogrubiona czcionka - Pogrubienie pojawia się w tych miejscach, w których znajduja się nazwa jakiegoś zadania (questu)