Wiedźmin 3 Dziki Gon: Lista questów i map
W grze Wiedźmin 3 znajdziecie szereg zadań fabularnych. Na tej stronie poradnika zawarliśmy listę wszystkich głównych questów. W każdym opisie znajdziecie listę rzeczy do zrobienia, cenne porady i opis nagród, które otrzymuje się za dane zadanie.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika znajduje się lista wszystkich questów gry Wiedźmin 3 Dziki Gon. Zestawiliśmy wszystkie główne i poboczne zadania z naszego opisu przejścia. Oprócz tego przygotowana została lista map atlasu świata, które mogą okazać się pomocne w trakcie eksploracji czy zaliczania questów. Wszystkie te rzeczy powinny ułatwić ukończenie gry Wiedźmin 3 Dziki Gon w 100%.
W poniższym zestawieniu znalazły się zadania i lokacje z podstawowej wersji gry. Nie uwzględnia ono dodatków fabularnych Serca z kamienia i Krew i wino. Duże dodatki fabularne do gry Wiedźmin 3 opisaliśmy w osobnych poradnikach.
- Wiedźmin 3: Wszystkie główne questy
- Wiedźmin 3: Wszystkie poboczne questy
- Wiedźmin 3: Wszystkie mapy atlasu świata
- Wiedźmin 3: Opis przejścia i atlas - jak korzystać z poradnika?
Wiedźmin 3: Wszystkie główne questy
Poniższa lista informuje o wszystkich głównych zadaniach gry Wiedźmin 3 Dziki Gon z naszej solucji. Ich opisy przejścia podzieliliśmy według głównych lokacji ze świata gry.
Dodatkowa uwaga - Niektóre questy możemy zaliczać w innej kolejności od prezentowanej. Warto mieć na uwadze rekomendowany poziom zadań z dziennika.
Prolog i Biały Sad
- Kaer Morhen - prolog
- Bez i agrest
- Bestia z Białego Sadu
- Incydent w Białym Sadzie
- Audiencja
- Śladami Ciri
- Nilfgaardzki łącznik
Kasztel Wrońce
- Krwawy Baron
- Historia Ciri - Król Wilków
- Sprawy rodzinne
- Na ratunek Księżniczce
- Historia Ciri - Wyścig
- Polowanie na czarownicę
Wieś Podgaje
Krzywuchowe Moczary
Wolne Miasto Novigrad
- Stosy Novigradu
- Sen w wielkim mieście
- Spis cudzołożnic
- Dorwać Juniora
- Skarb Hrabiego Reuvena
- Niech żyje sztuka
- Poeta w opałach
- Kierunek Skellige
Kaer Trolde
- Umarł król, niech żyje król
- Echa przeszłości
- Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie; Bezimienny
- Cisza przed burzą
Kaer Morhen (powrót w finale gry)
- Skompletowanie drużyny w Kaer Morhen - To dodatkowa strona solucji opisująca jak zrekrutować wszystkich sojuszników PRZED przystąpieniem do finału gry.
- Najbrzydszy człowiek na świecie - Strona opisuje też mniejsze questy: Zakłócenia, Ostatnia próba, Ażeby widłogona zwabić
- Nie ma jak w domu; Va Fail Elaine
- Wyspa Mgieł - Strona opisuje też mniejsze questy: Towarzysze broni: Nilfgaard, Towarzysze broni: Skellige, Towarzysze broni: Novigrad
- Bitwa w Kaer Morhen
- Krajobraz po bitwie
Epilog
- Łysa Góra
- Ostatnie przygotowania - Strona opisuje też mniejsze questy: Najciemniej jest pod latarnią, Racja stanu, Przez czas i przestrzeń, Wyrównanie rachunków, Wielka ucieczka
- Przygotowania do bitwy - Strona opisuje też mniejsze questy: Słoneczny Kamień, Dziecko Starszej Krwi, Fringilla Vigo
- Na cienkim lodzie - Strona opisuje też mniejszy quest: Tedd Deireadh, Czas końca
- Coś się kończy, coś się zaczyna
Zakończenia
- Losy Ciri - Na stronie opisaliśmy możliwe warianty zakończeń powiązanych z postacią Ciri.
- Losy świata - Na stronie opisaliśmy możliwe warianty zakończeń powiązanych z Królestwami Północy, Nilfgaardem oraz samym Geraltem.
- Losy postaci drugoplanowych - Na stronie opisaliśmy możliwe warianty zakończeń dla wybranych NPC-ów, m.in. Krwawego Barona, Keiry Metz i magów z Novigradu.
Wiedźmin 3: Wszystkie poboczne questy
Poniższa lista informuje o wszystkich pobocznych zadaniach gry Wiedźmin 3 Dziki Gon z naszej solucji, w tym także o zleceniach wiedźmińskich i questach poszukiwań skarbów. Ich opisy przejścia podzieliliśmy według głównych lokacji ze świata gry.
Dodatkowa uwaga - Pobocznymi questami możemy zajmować się w dowolnej kolejności i przez większość gry swobodnie powracać do poprzednich lokacji. Warto mieć na uwadze rekomendowany poziom zadań z dziennika.
Prolog i Biały Sad
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Zabawy z ogniem, Zaginiony w akcji, Patelnia jak nowa, Cenna przesyłka, Na łożu śmierci
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Licho przy studni
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii, Złoto dezerterów, Brudna forsa, Temerskie precjoza
Karczma na Rozstajach
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Stosy pogrzebne, Fałszywe papiery, Hieny cmentarne, Śmierć w ogniu, Przejścia nie ma
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Kontrakt: Zaginiony brat
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Nieszczęśliwy wypadek, Jak pech to pech, Ukryta przystań, Krwawe złoto, Łupy z pobojowiska, Wiano
Kasztel Wrońce
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Dzikość serca, Pokój Ciri, Mistrz płatnerstwa, Wyścigi: Wrońce, Wściekłe Pięści: Velen, Obrońca wiary
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Skrzekacz, Zlecenie: Gryf na wzgórzach
Wieś Podgaje
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Mysia wieża, Przyjacielska przysługa, Pieskie życie, Dama w opałach, Samosąd, Chciwy bóg, Dziady, Dla dobra nauki
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Tajemnica wsi Stegny, Zlecenie: Leśnica
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Zatopiony skarb, Kosztowna pomyłka, Skarb królowej Zuleyki
Krzywuchowe Moczary
- Powrót na Krzywuchowe Moczary
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Niebezpieczny ładunek, Wróżbita prawdę ci powie, Szepczące wzgórze, Zagłada domu Reardonów, Wiedźmin jak malowany
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu, Zlecenie: Potwór z bagien, Zlecenie: Kłopoty grabarza, Zlecenie: Tajemnicze ślady
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Schowane przed światem, Z deszczu pod rynnę, Rynsztunek Szkoły Gryfa
Kłomnica
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Magiczny kaganek, Zaproszenie od Keiry Metz
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Umarli się nie bronią, Nie igraj z bogami, Zatopiona skrzynia, Niewysłuchana prośba
Obóz wojskowy
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Więzy krwi
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zaginiony patrol
Zamurze Novigradu
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Potwór z lasu, Zlecenie: Biała Dama, Zlecenie: Opiekun lasu
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Poszukiwania: rynsztunek szkoły kota, Wybrzeże wraków
Wolne Miasto Novigrad
- Teraz albo nigdy
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Nawiedzony magazyn, Wściekłe Pięści: Novigrad, Przesyłka kurierska, Statuetka szlachcica, Wykidajło, Lekcja szermierki, Miecze i pierogi, Gangi Novigradu, Nabiał i ciemne siły, Honor złodzieja, Kwestia życia i śmierci, Oko za oko, Wróg publiczny, Spisek, Niebezpieczna gra, Kabaret, Śmiertelne grzechy, Uczta dla kruków, Represje w Novigradzie, Po nitce do kłębka, Czarna perła, Znajomy z dawnych czasów
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Nieuchwytny złodziejaszek, Zlecenie: Śmiertelne rozkosze, Zlecenie: Nawiedzony dom
Rezydencja Vegelbudów
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Novigradzka gościnność, Wilczyca, Drób w opałach, Nieproszeni goście, Wyścig: Gonitwa Erazma Vegelbuda
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Barciowe Widziadło
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota - III
Oxenfurt
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Ochotnik, Nasza Szkapa
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Bestia z oxenfurckiej puszczy, Pijak z Oxenfurtu
Kaer Trolde
- Egzamin z alchemii
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Nithing, Opuszczony tartak, Smutna historia braci Grossbart, Znalezione nie kradzione, Terapia szokowa, Zakłócony spokój, Kredyt zaufania, Miecz rodowy, Obcy w obcym kraju, Jaskinia Snów, Gwint: Rozgrywki na Skellige, Ostatnie życzenie, Wybraniec bogów, Władca Undvik, Królewski gambit
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Zaginiony syn, Zlecenie: Morskie Diabły, Zlecenie: Upiór z Eldbergu
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Ku chwale Freyji, Perły wybrzeża
Kaer Muire
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: W sercu lasu, Narzeczona dla barda, Porwana za młodu, Bardzo cenny róg
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Smok
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Dziedzictwo, Ku chwale Freyji, Majątek rodzinny
Spikeroog
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Mistrz areny
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Zaginiony narzeczony
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Nie tylko dla orłów
Wyspy Północne
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Skarb pechowca
An Skellig
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Wieża znikąd, Szlak bohaterów
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Nilfgaardzki skarb
Hindarsfjall
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: W wilczej skórze, Wyścigi Śmiałków: Ku chwale bogini!, Wyścigi Śmiałków: Ferlund, Wyścigi Śmiałków: Rannvaig, Wyścigi Śmiałków: Fyresdal, Dla sławy i chwały
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Bestia z Hindarsfjall
Faroe
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Cena honoru, Żelazna dziewica, Szemrane interesy
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Co kryje głębia, Skarb Żelaznobokiego
Undvik
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Na skróty, Drogocenny ładunek
Kaer Morhen (powrót w finale gry)
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Bastion, Wiedźmińska kuźnia, Efekt cieplarniany, Sąsiedzka sprzeczka
- Mapa ważnych miejsc
Wiedźmin 3: Wszystkie mapy atlasu świata
Poniższa lista informuje o wszystkich mapach gry Wiedźmin 3 Dziki Gon z naszego atlasu świata. Strony z mapami podzieliliśmy według głównych lokacji ze świata gry.
Dodatkowa uwaga - Główne regiony świata gry możemy zaliczać w innej kolejności od prezentowanej. Warto mieć na uwadze poziom przeciwników z danego regionu mapy.
Mapa M1 - Biały Sad
Velen (za wyjątkiem Novigradu)
Novigrad, Oxenfurt i okolice
Mapa M2 - Karczma na Rozstajach
Mapa M3 - Kasztel Wrońce
Mapa M4 - Wieś Podgaje
Mapa M5 - Zamurze Novigradu
Mapa M6 - Wolne Miasto Novigrad
Mapa M7 - Rezydencja Vegelbudów
Mapa M8 - Oxenfurt
Mapa M9 - Krzywuchowe Moczary
Mapa M10 - Kłomnica
Mapa M11 - Łysa Góra
Mapa M12 - Obóz wojskowy
Skellige
Mapa M13 - Kaer Trolde
Mapa M14 - Kaer Muire
Mapa M15 - Spikeroog
Mapa M16 - Wyspy Północne
Mapa M17 - An Skellig
Mapa M18 - Hindarsfjall
Mapa M19 - Faroe
Mapa M20 - Wyspy Południowe
Mapa M21 - Undvik
Mapa M22 - Kaer Morhen (powrót w finale gry)
Wiedźmin 3: Opis przejścia i atlas - jak korzystać z poradnika?
Nasz opis przejścia podstawowej kampanii gry Wiedźmin 3 Dziki Gon podzieliliśmy na duże rozdziały oraz na szereg podrozdziałów:
- Duże rozdziały dotyczą głównych krain oraz głównych aktów podstawowej kampanii. Są to mianowicie Biały Sad, Velen i Novigrad, Skellige, Kaer Morhen oraz wydarzenia z finału i epilogu kampanii.
- Podrozdziały mogą wchodzić w skład niektórych dużych rozdziałów. Dotyczą one przede wszystkim mniejszych obszarów będących częścią głównych krain. Przykładowo w poradniku znajduje się podrozdział Kasztel Wrońce będący częścią dużego rozdziału / krainy Velen.
Większość rozdziałów naszej solucji ma bardzo zbliżoną do siebie strukturę. Oto jej ogólny kształt:
- Wysokiej jakości mapy danego regionu świata gry. Na osobnych mapach mogą być zaznaczone np. ważne lokacje, Miejsca Mocy, poziomy doświadczenia przeciwników czy miejsca powiązane z zaliczaniem zadań.
- Opisy przejścia głównych questów. W większości przypadków każdy główny quest ma swoją osobną stronę na spisie treści.
- Opisy przejścia pobocznych questów. Poza nielicznymi wyjątkami poboczne misje z danej lokacji zgrupowane są na tej samej stronie.
- Opisy przejścia zleceń wiedźmińskich i poszukiwań skarbów. Podobnie jak w przypadku pobocznych zadań ich opisy przejścia podzieliliśmy lokacjami.
Istotną cechą naszego poradnika jest to, że w solucji znajdują się specjalne odwołania do map. Mechanizm ten powinien być prosty do zrozumienia. Oto dwa przykłady:
- Oznaczenie (M2,3) informuje, że musimy skorzystać z mapy M2. Odnajdujemy mapę M2 na spisie treści (podrozdział Karczma na Rozstajach) i po jej otwarciu rozglądamy się za punktem o numerze 3. Pod mapą znajduje się dodatkowo opis tego punktu.
- Oznaczenie (M15,10) informuje, że musimy skorzystać z mapy M15. Odnajdujemy mapę M15 na spisie treści (podrozdział Spikeroog) i po jej otwarciu rozglądamy się za punktem o numerze 10. Pod mapą znajduje się dodatkowo opis tego punktu.
W odnajdywaniu ważnych informacji w opisie przejścia oraz w atlasie powinny też pomagać oznaczenia kolorystyczne użyte w poradniku. Możemy dzięki nim szybciej zlokalizować np. opis spotkania z jakimś NPC-em czy moment pozyskania wartościowego lootu. Oto zastosowane przez nas oznaczenia:
- Brązowy - Kolorem tym oznaczone zostały postaci niezależne oraz potwory
- Niebieski - Kolor ten użyty został do wyróżniania nazw lokacji
- Zielony - Koloru tego użytu do zaznaczania miejsc odnajdywania lub otrzymywania nowych przedmiotów
- Pogrubiona czcionka - Pogrubienie pojawia się w tych miejscach, w których znajduja się nazwa jakiegoś zadania (questu)
Komentarze czytelników
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
na początku masz tylko pierwszą linijke do dyspozycji, potem musisz wykupować inne, aby odblokować pozostałe linijki a poza tym to nie ma zasad
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
no tak, na koniec gry wpływają wszystkie wybory z całej gry (przynajmniej tak mi powiedział znajomy który bardziej zna się na wiedzminie )
W 3 Ciri nie może zginąć. Podobnie myślałem. W wersji edycji kompletnej autorzy dali nam kilka wskazówek o tym najgorszym zakończeniu. https://www.youtube.com/watch?v=yyPMltDjTFw
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
Nie naprawili buga od 8 lat? Szok i niedowierzanie w sumie.
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
Kuurczee już od godziny męczę się z tym głupim nifgardem czy jak jemu tam cały czas mnie zabiją masakra
Ulepszone spodnie cechu kota , w domku kowala jest zejście do jaskini w którym ten rysztunek się znajduje lecz umnie w tym zejściu jest krata , które nie umożliwia zejście . Ktoś wie dlaczego tak jest? Na youtubie ludzie normalnie mają drabinę na dół i se biorą schemat a ja mam kratę : C . Help
Witam, zrobilem misje na arcymistrzowski rynsztunek wilka. Zadanie zakonczone. Ale gdy chce go wykonac u tego arcymistrz w krew i wino. To mi tych schematow nie pokazuje? Wie ktos dlaczego? Nigdy wczesniej nie robilem zadnych innych schematow na wilka czy to dlatego?
Nie wiem czy to jest już wiedza powszechna ale z ciekawości pognałam za Czarną Marą na koniec zadania Szepczące Wzgórze mając nadziej że dotrę tam gdzie przetrzymywane są dzieci. Mara jedzie stałą trasą ale okazało się że kiedy dotrze do mostu w miejscu gdzie jest moja postać to po prostu znika ( nie zgubiłam jej po prostu jej tekstura nagle znika)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
