Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry

Jeden pierścień, by wszystkie zniewolić. Poradnik do gry Shadow of War to rozbudowany i kompletny opis przejścia oraz praktyczny przewodnik po mechanice gry. Poznasz tu tajniki walki wręcz, a także skradania oraz odkryjesz wiele największych sekretów gry Middle-earth: Shadow of Mordor.

Jeden pierścień, by wszystkich zniewolić. Poradnik do gry Sródziemie: Cień Wojny szczegółowo omawia jej najważniejsze elementy, a także oferuje rozbudowany opis przejścia wszystkich dostępnych zadań. Początkowe rozdziały niniejszego poradnika skupiają się na omówieniu najistotniejszych kwestii związanych z walką wręcz, walką dystansową, atakami skrytobójczymi oraz eksploracją świata.

Dalsza część poradnika to m.in. bogato ilustrowany opis przejścia, który pozwoli ci bezproblemowo ukończyć grę. Poznasz sposób na przechodzenie kolejnych zadań głównych oraz dowiesz się jak odblokować i ukończyć wszystkie misje poboczne. Wiele rozdziałów zostało poświęconych na to, by jak najlepiej omówić ukryte sekrety w grze i ułatwić dotarcie do nich.

W poradniku dowiesz się jak rozwinąć Taliona tak, by stał się prawdziwą maszyną do zabijania. Dowiesz się również się wszystkiego o najlepszym ekwipunku oraz metod na zdobycie klejnotów. Wiele miejsca zostało również poświęconych na dokładny opis mechanizmów rozwoju i podbijania fortec. Poradnik zamykają strony z omówieniem dodatkowych wyzwań oraz możliwymi osiągnięciami do odblokowania.

W poradniku do gry Śródziemie: Cień Wojny znajdziesz:

  1. Porady dotyczące prowadzenia walk, działań skrytobójczych oraz eksploracji świata;
  2. Omówienie mechanik związanej z systemem Nemezis;
  3. Opis i omówienie rozwoju głównego bohatera;
  4. Szczegółowy i bogato ilustrowany opis przejścia głównego wątku fabularnego;
  5. Spis i omówienie wszystkich misji pobocznych w grze;
  6. Wskazanie sekretów gry,
  7. Omówienie zasad rozwoju i podbijania fortec;
  8. Informacje na temat dodatkowych wyzwań;
  9. Spis osiągnięć.

Grzegorz Misztal (www.gry-online.pl)

Informacje o Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry

Autor : Grzegorz Alban3k Misztal

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 10 października 2017, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 10 października 2017, odwiedź Opis przejścia

11.10.2017 16:29
1
Big Boss_88
17
Pretorianin

Dobry poradnik

12.10.2017 23:10
odpowiedz
1 odpowiedź
gipsi
0
Junior

Mam problem z misją "Ostrze w ciemnościach". Gollum ratuje mnie, tocze walkę z trollem bojowym i zaczynam podążać za gollumem, który przechodzi kilka kroków i staje i... stoi... i nic się nie dzieje. Próbowałem się cofnąć, podejść jeszcze raz, opuściłem 3 razy misję i rozpocząłem od nowa. Ktoś ma może pomysł, jakąś podpowiedź??

13.10.2017 00:12
Albanoid
14
Chorąży

Spróbuj zestrzelić gniazdo z muchami - powinno pomóc! Obejrzyj również nasze wideo z misji i zobacz jak ukończyliśmy zadanie. Spróbuj to odtworzyć u siebie ;)

post wyedytowany przez Albanoid 2017-10-13 00:13:54
13.10.2017 13:03
1
odpowiedz
1 odpowiedź
gipsi
0
Junior

Jeśli ktoś miałby powyższy problem, to zainstalujcie aktualizację, jakiś bug był.
-->Albanoid - zestrzeliłem wszystkie gniazda w okolicy, zabiło wszystko co się ruszało, a gollum stał. Ale dziękuję temat rozwiązany.

B. fajny poradnik :)

13.10.2017 13:04
Albanoid
14
Chorąży

Dzięki! Dobrze, że problem rozwiązany - ach te bugi!

18.10.2017 04:17
odpowiedz
1 odpowiedź
Mavio10
0
Junior

Witam, również mam pytanie co do legendarnych itemow czy jeśli dostanę jakiś np. Na 30 lvl czy da się go jakoś ulepszyć na wyższy poziom? Bo mam aktualnie zbroje władcy światła i mam 40 lvl a rzeczy są jeden na 20 drugi na 15

18.10.2017 10:48
Albanoid
14
Chorąży

Da się. Jak wejdziesz do ekwipunku Taliona i wybierzesz przedmiot to zobaczysz informacje o właściwościach itemu. Będą tam też wyzwania np. "0/1 dokonaj egzekucji online..." jak wykonasz takie zadanie, to będziesz mógł ponownie wybrać przedmiot w ekwipunku i ulepszyć go za kilka srebrnych monet - podskoczy on o garść leveli.

Wiele zadań się robi "przy okazji" i warto sprawdzać wyposażenie, czy akurat nie możesz ulepszyć niektórych przedmiotów.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-10-11 - 357322Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-10-11 - 357321Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-10-11 - 357320Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-10-11 - 357319Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-10-11 - 357318Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-10-11 - 357317Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-09-11 - 355150Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-09-11 - 355149Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-09-11 - 355148