Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry

Arena| Akt 1 - Oblężenie Minas Ithil | Śródziemie Cień Wojny poradnik Śródziemie: Cień Wojny

Zadania: Gondorczycy

Cel główny: Pokonać wszystkich wrogów na arenie.

Najpierw w boju zmierzysz się z Olog-hai. - Arena| Akt 1 - Oblężenie Minas Ithil | Śródziemie Cień Wojny - Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry
Najpierw w boju zmierzysz się z Olog-hai.
  1. Armia Saurona porwała generała Minas Ithil. Musisz ruszyć na arenę i rzucić wyzwanie wrogom, by Idril ruszyła na odsiecz swojemu ojcu. Cała misja oparta jest na kolejnych potyczkach i dobrze jest wcześniej wyposażyć się w lepsze umiejętności bojowe, by ułatwić sobie walkę.
  2. Pierwszym przeciwnikiem na arenie będzie niszczyciel orków, który dodatkowo będzie z rasy Olog-hai. Wróg będzie używał wybuchających ładunków, a w walce bezpośredniej użyje płomiennej broni. Jednak walka przebiegnie podobnie jak ze zwykłymi olog-hai, po prostu wykonuj wślizgi i postaw na kontry, a wróg szybko polegnie.
W razie potrzeb użyj elfiego szału i szybko pokonaj kapitanów. - Arena| Akt 1 - Oblężenie Minas Ithil | Śródziemie Cień Wojny - Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry
W razie potrzeb użyj elfiego szału i szybko pokonaj kapitanów.
  1. Po walce zjawi się kilku kolejnych kapitanów i mnóstwo pobocznych wrogów. Twoim zadaniem jest pokonanie wszystkich wrogów. Zauważ, że na arenie znajdziesz sporo beczek, które aż się proszą o wysadzenie. Dzięki nim szybko pozbędziesz się słabszych orków.
  2. Dodatkowo, możesz zniszczyć klatki z karagorami, a bestię rzucą się na wrogów (choć mogą również zacząć atakować ciebie, więcej uważaj). Dobrze jest zdominować bestie lub użyć ich jako swojego wierzchowca.
  3. Gdy pokonasz tę falę wrogów, zjawi się kolejny silny kapitan. W moim przypadku był to kusznik na 14 poziomie, którego szybko zabiłem z pomocą elfiego szału. Wróg zdecydowanie był rozentuzjazmowany starciem, choć w wyniku napięcia szybko stracił głowę.
  4. Po walce Talion rzuci wyzwanie pozostałym orkom i dokona krótkiego pokazu mocy. Przerażone oddziały wroga uciekną, a misja zakończy się sukcesem.