Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry

Jeden pierścień, by wszystkie zniewolić. Poradnik do gry Shadow of War to rozbudowany i kompletny opis przejścia oraz praktyczny przewodnik po mechanice gry. Poznasz tu tajniki walki wręcz, a także skradania oraz odkryjesz wiele największych sekretów gry Middle-earth: Shadow of Mordor.

Jeden pierścień, by wszystkich zniewolić. Poradnik do gry Sródziemie: Cień Wojny szczegółowo omawia jej najważniejsze elementy, a także oferuje rozbudowany opis przejścia wszystkich dostępnych zadań. Początkowe rozdziały niniejszego poradnika skupiają się na omówieniu najistotniejszych kwestii związanych z walką wręcz, walką dystansową, atakami skrytobójczymi oraz eksploracją świata.

Dalsza część poradnika to m.in. bogato ilustrowany opis przejścia, który pozwoli ci bezproblemowo ukończyć grę. Poznasz sposób na przechodzenie kolejnych zadań głównych oraz dowiesz się jak odblokować i ukończyć wszystkie misje poboczne. Wiele rozdziałów zostało poświęconych na to, by jak najlepiej omówić ukryte sekrety w grze i ułatwić dotarcie do nich.

W poradniku dowiesz się jak rozwinąć Taliona tak, by stał się prawdziwą maszyną do zabijania. Dowiesz się również się wszystkiego o najlepszym ekwipunku oraz metod na zdobycie klejnotów. Wiele miejsca zostało również poświęconych na dokładny opis mechanizmów rozwoju i podbijania fortec. Poradnik zamykają strony z omówieniem dodatkowych wyzwań oraz możliwymi osiągnięciami do odblokowania.

W poradniku do gry Śródziemie: Cień Wojny znajdziesz:

  1. Porady dotyczące prowadzenia walk, działań skrytobójczych oraz eksploracji świata;
  2. Omówienie mechanik związanej z systemem Nemezis;
  3. Opis i omówienie rozwoju głównego bohatera;
  4. Szczegółowy i bogato ilustrowany opis przejścia głównego wątku fabularnego;
  5. Spis i omówienie wszystkich misji pobocznych w grze;
  6. Wskazanie sekretów gry,
  7. Omówienie zasad rozwoju i podbijania fortec;
  8. Informacje na temat dodatkowych wyzwań;
  9. Spis osiągnięć.

Grzegorz Misztal (www.gry-online.pl)

Informacje o Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry

Autor : Grzegorz Alban3k Misztal

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 10 października 2017, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 10 października 2017, odwiedź Opis przejścia

Komentarze Czytelników (25)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
11.10.2017 16:29
1
Big Boss_88
19
Pretorianin

Dobry poradnik

12.10.2017 23:10
odpowiedz
1 odpowiedź
gipsi
1
Junior

Mam problem z misją "Ostrze w ciemnościach". Gollum ratuje mnie, tocze walkę z trollem bojowym i zaczynam podążać za gollumem, który przechodzi kilka kroków i staje i... stoi... i nic się nie dzieje. Próbowałem się cofnąć, podejść jeszcze raz, opuściłem 3 razy misję i rozpocząłem od nowa. Ktoś ma może pomysł, jakąś podpowiedź??

13.10.2017 00:12
Albanoid
16
Chorąży

Spróbuj zestrzelić gniazdo z muchami - powinno pomóc! Obejrzyj również nasze wideo z misji i zobacz jak ukończyliśmy zadanie. Spróbuj to odtworzyć u siebie ;)

post wyedytowany przez Albanoid 2017-10-13 00:13:54
13.10.2017 13:03
1
odpowiedz
1 odpowiedź
gipsi
1
Junior

Jeśli ktoś miałby powyższy problem, to zainstalujcie aktualizację, jakiś bug był.
-->Albanoid - zestrzeliłem wszystkie gniazda w okolicy, zabiło wszystko co się ruszało, a gollum stał. Ale dziękuję temat rozwiązany.

B. fajny poradnik :)

13.10.2017 13:04
😃
Albanoid
16
Chorąży

Dzięki! Dobrze, że problem rozwiązany - ach te bugi!

18.10.2017 04:17
odpowiedz
1 odpowiedź
Mavio10
1
Junior

Witam, również mam pytanie co do legendarnych itemow czy jeśli dostanę jakiś np. Na 30 lvl czy da się go jakoś ulepszyć na wyższy poziom? Bo mam aktualnie zbroje władcy światła i mam 40 lvl a rzeczy są jeden na 20 drugi na 15

18.10.2017 10:48
Albanoid
16
Chorąży

Da się. Jak wejdziesz do ekwipunku Taliona i wybierzesz przedmiot to zobaczysz informacje o właściwościach itemu. Będą tam też wyzwania np. "0/1 dokonaj egzekucji online..." jak wykonasz takie zadanie, to będziesz mógł ponownie wybrać przedmiot w ekwipunku i ulepszyć go za kilka srebrnych monet - podskoczy on o garść leveli.

Wiele zadań się robi "przy okazji" i warto sprawdzać wyposażenie, czy akurat nie możesz ulepszyć niektórych przedmiotów.

18.10.2017 20:59
odpowiedz
1 odpowiedź
netway
1
Junior

Mam problem z misją "szpiega". Pojawia się mój leader i opowiada o zdrajcy i ciosie w plecy. Przechodzę na mapę postaci, wybieram dowódcę do misji i gnam na arenę. Mój wygrywa i staje się szpiegiem. Wszystko pięknie, ale pomimo zaliczenia misji ciągle pojawia się to samo. Od początku, tak jakbym tej misji wcale nie zaliczył. Doszedłem do etapu gdzie większość moich to byli szpiedzy. W końcu zabiłem dowódców i obstawiłem swoimi. Misja dalej zaczyna się od nowa... co kilkadziesiąt sekund przerywnik z filmikiem wprowadzającym do zadania...

18.10.2017 22:06
Albanoid
16
Chorąży

W takim wypadku jest to pewnie bug :/ Może z aktualizacją coś się poprawi? Normalnie powinna misja się zakończyć i tyle..

22.10.2017 10:02
odpowiedz
iceland
64
Pretorianin

Mam pytanie dotyczące słów potrzebnych do otwarcia drzwi Ithildinu.Czasami gdy zaznaczam to słowo na mapie ,docieram do niego i chcę je odczytac to słowo przestaje byc aktywne i nie mogę go odczytac a gra odsyła mnie do menu ,by wybrac jakies zadanie.Dzięki za podpowiedzi.

24.10.2017 11:21
odpowiedz
Psycho V13
1
Junior

Czy klan (Dziczy, Mroku, Grozy, Pożogi...) z jakiego werbujemy kapitanów ma znaczenie albo wpływ na ich cechy??? Np. czy lepiej werbować twardziela pożogi czy grabieży???

01.11.2017 16:15
😉
odpowiedz
vito5
7
Junior

"możesz również obejrzeć te zakończenie na naszym kanale!". Panie Redaktorze - TO zakończenie. "To zakończenie" - very good, "te zakończenie" - very bad. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za poradnik.

post wyedytowany przez vito5 2017-11-01 16:15:57
03.11.2017 13:14
odpowiedz
1 odpowiedź
5onalos
1
Junior

Witam. Czy wie ktos moze jak odblokowac misje dla Eltariel? Przeszedlem gre ale dalej mam zablokowana misje Oczy Czarnoksieznika i nie moge kupic Ulepszenia bo kaze mi skonczyc zadania dla eltariel. Pomocy!

07.11.2017 07:51
Ayano Aishi
10
Centurion

Może brakuje Ci jakiejś umiejętności potrzebnej do aktywowania zadania? Z tego co pamietam przy każdym zadaniu pokazane są aktualne wymagania do questa- questy Eltariel są porozrzucane po wszystkich regionach- upewnij się że masz umiejętności potrzebne do wykonania zadania i udaj się do lokacji, gdzie rozpoczynasz quest z Eltariel. Nie zapomnij o Minas Morgul, jeśli skleroza jeszcze mnie nie dopadła to też coś tam trzeba było z nią robić :)

Miałem podobnie z questami tego trolla na 'B'. Okazało się, że musiałem kupić jakąś umiejętność i raptem udało mi się to przed samym końcem gry.

post wyedytowany przez Ayano Aishi 2017-11-07 07:59:50
07.11.2017 07:32
odpowiedz
sayrusvirus1377
1
Junior

Cześć. Mam ten sam problem.
Mam nadzieję że szybko znajdziemy rozwiązanie. Pozdro

07.11.2017 10:18
odpowiedz
sayrusvirus1377
1
Junior

Cześć Ayano Aishi. Sprawdzę to! Tylko jak patrzę na zadania to mam wszystko 100% ukończone. Może trzeba będzie powtórzyć misje. Zobaczymy. Dzieki

08.11.2017 07:37
odpowiedz
1 odpowiedź
sayrusvirus1377
1
Junior

Cześć. Misje zaliczone ponownie. Nadal brak możliwości zakupu mrocznej dominacji.

08.11.2017 07:57
Ayano Aishi
10
Centurion

Może trzeba mieć aktywowaną odpowiednią zdolność? W tej grze to może robić różnicę; co z tego jeśli masz to zakupione, ale aktywowaną masz inną z trzech możliwych "podzdolności"? :)

Jak potrafisz to zrób zrzut ekranowy, co Ci pokazuje jak próbujesz zacząć "Oczy Czarnoksiężnika"

post wyedytowany przez Ayano Aishi 2017-11-08 07:58:10
08.11.2017 16:07
odpowiedz
1 odpowiedź
sayrusvirus1377
1
Junior

Oczy czarnoksiężnika ukończone. Misje powtórzyłem zaliczyłem i nic. Dalej jest kłódka przy zakupie do mrocznej dominacji.

10.11.2017 14:13
Ayano Aishi
10
Centurion

W takim razie wybacz; napisałeś że masz taki sam problem- zrozumiałem, że nie mogłeś rozpocząć misji Oczy Czarnoksiężnika.

Mroczna Dominacja... Pamiętam że też to odblokowałem dość późno- chyba to się odblokowywało po jakiejś misji, jednakże już nie pamiętam czy dla tego trolla, czy (co bardziej prawdopodobne) Eltariel/ tej zmiennokształtnej z lasu...

11.11.2017 18:05
odpowiedz
3 odpowiedzi
Bideven2
2
Junior

Da się jakoś zwiększać level kapitanów bez dołów np przez dominacje jakąś umiejętnością :?

13.11.2017 09:30
Ayano Aishi
10
Centurion

Jest taka umiejętnośc jednak nie pamietam jak się nazywała, odblokowałem to w ostatnim akcie gry- po przejsciu kapitana na Twoją stronę z automatu dostaje on 4 lvl bonusowo(jednak nie może przekroczyć poziomu Taliona więc jak masz lvl 57, kapitan którego domiujesz na 55, to awansuje on na 57).

Bardzo przydatne, podobnie jak masz w dołach odblokowane wystawianie czempionów to wysyłasz tam płotki na śmierc i później pokonujesz tego kapitana i przeciągasz go na swoją stronę. Bardzo mi ten sposób gre ułatwil, bo tak każdego kapitana wymęczyć od 20 do 60 lvl to bym tych dołów miał bardzo szybko dosyć. Nie moge powiedzieć że zabawa w lanistę w tej grze nie sprawiała satysfakcji- sprawiała, jednak według mnie przez ostatni akt gry i tak było jej sporo...

post wyedytowany przez Ayano Aishi 2017-11-13 09:33:05
13.11.2017 11:03
Albanoid
16
Chorąży

Chodzi po prostu o gem w pierścieniu. Biały klejnot (klejnot bogactwa) zwiększa o kilka poziomów rekrutowanych kapitanów. Co do dołów - faktycznie rekrutacja kapitanów tam to najlepszy sposób ;) Poza skrzyneczkami oczywiście...

13.11.2017 11:06
Ayano Aishi
10
Centurion

A możliwe że dopiero biały klejnot to u mnie zmienił ;) Szczerze powiedziawszy dopiero w ostatnim akcie zacząłem się bawić tymi kamieniami- jak miałem samouczek z tym aspektem na samym poczatku gry, to później miałem kilka dni przerwy- gdy do gry wróciłem to już w ogóle zapomniałem później się w to bawić, aż do ostatniego aktu gdzie za wszelką cenę probowałem sobie ułatwić obrone twierdz.

post wyedytowany przez Ayano Aishi 2017-11-13 11:08:44
26.11.2017 19:40
odpowiedz
r0392
1
Junior

witam. mam problem z trofeum TROLLOWANIE, MOBILNOŚC PIONOWA, CO ZA DUZO TO NIE ZDROWO(niby mam wszystkie walki w dołach zrobione na 100% ale i tak nie wpada). pomoże ktoś?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-10-11 - 357322Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-10-11 - 357321Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-10-11 - 357320Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-10-11 - 357319Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-10-11 - 357318Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-10-11 - 357317Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-09-11 - 355150Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-09-11 - 355149Śródziemie: Cień Wojny - screen - 2017-09-11 - 355148