Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry

Szczęście się odwróciło| Akt 2 - Dojście do władzy | Śródziemie Cień Wojny poradnik Śródziemie: Cień Wojny

Zadania: Eltariel

Cel główny: Zakłóć rytuał.

Najpierw klasycznie, przejmij orków . - Szczęście się odwróciło| Akt 2 - Dojście do władzy | Śródziemie Cień Wojny - Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry
Najpierw klasycznie, przejmij orków .
  1. Czas zakłócić kolejny rytuał, który ma przekształcić twoich kapitanów w ich mroczne odmiany. Dołącz do Eltariel i skradajcie się w kierunku waszego celu. Dookoła znajdziesz sporo łuczników, których warto zdominować, co ułatwi trochę nadchodzącą walkę.
  2. Gdy będziesz gotowy do boju, zaatakuj Nazgula, a zjawi się dwójka kapitanów. To dość trudna walka - upiór pierścienia będzie ci przeszkadzał w walce, a kapitanowie będą dość silni. Choć masz do dyspozycji Eltariel, to koniecznie przyzwij swoich sojuszników.
Możesz ocalić przyjaznych kapitanów, by trochę pomogli ci w walce. - Szczęście się odwróciło| Akt 2 - Dojście do władzy | Śródziemie Cień Wojny - Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry
Możesz ocalić przyjaznych kapitanów, by trochę pomogli ci w walce.
  1. Możesz ocalić uwięzionych kapitanów, którzy dołączą do potyczki i pomogą ci wygrać. Najlepiej zrobić to na początku potyczki - Eltariel i tak jest praktycznie nieśmiertelna, więc będzie idealnym wabikiem dla wroga.
  2. Gdy odbijesz kapitanów, przystąp do walki z wrogami. W pierwszej kolejności pokonaj/zdominuj kapitanów, a następnie pokonaj upiora pierścienia. Pamiętaj, że najlepszą strategią do zwycięstwa jest naciskanie odpowiednich przycisków, które wyświetlą się na ekranie.
  3. Po walce, ocal resztę kapitanów, jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś, a misja zakończy się sukcesem.