Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry

Jak odblokować prawdziwe zakończenie? | Akt 4 - Wojny cieni poradnik Śródziemie: Cień Wojny

Na koniec czeka cię długi akt gry, w którym czeka cię żmudna walka o kontrolę zdobytych regionów. - Jak odblokować prawdziwe zakończenie? | Akt 4 - Wojny cieni - Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry
Na koniec czeka cię długi akt gry, w którym czeka cię żmudna walka o kontrolę zdobytych regionów.
  1. Po zakończeniu głównego wątku fabularnego, odblokujesz zupełnie nowy akt zabawy. Tym razem jednak nie odnajdziesz w nim misji fabularnych. Celem zabawy jest brać udział w kolejnych obronach/oblężeniach fortec, które aktualnie są pod twoją kontrolą.
  1. Akt ten podzielony jest na 10 etapów. W każdym etapie siły wroga atakują twoją fortecę - na początku ma miejsce tylko 1 atak na np. Minas Morgul. Z biegiem czasu jednak, w czasie jednej tury będziesz musiał obronić się 3-4 razy. Dopiero wtedy "upłynie" dany etap i będzie miał miejsce kolejny - w którym ponownie będziesz się bronił.
  2. Jeśli stracisz kontrolę nad daną fortecą, będziesz musiał wziąć udział w misji oblężniczej, w której odbijesz dany region. Dopiero wtedy zakończy się "tura" i walka o dany obszar na mapie.
  3. Skok poziomu trudności w tym etapie gry jest niemiłosierny. Już od początku będą cię atakować orkowie na ok. 50 poziomie doświadczenia. Obrona będzie bardzo trudna, szczególnie, że prawdopodobnie na początku będziesz miał bardzo słabych kapitanów.
  4. Możesz skupić się na pozyskiwaniu orków na arenie - koniecznie również odblokuj ostatni slot dla kapitana, by ułatwić sobie obronę. Warto zakupić najlepsze dostępne modyfikacje dla fortecy, bo będzie naprawdę ciężko.
  5. Talion zyska dostęp do nowych umiejętności - wskrzeszania zmarłych i będzie mógł przywoływać upiory. To dość przydatne zdolności, które ułatwią trochę atak/obronę.
  6. Odblokujesz również nowy zestaw legendarny, który dodatkowo wzmocni twoje umiejętności nekromanty.
  7. Aby ukończyć ten etap gry, będziesz musiał poświęcić ok. 20-30 godzin gry. Dopiero gdy ukończysz 10 etap wojny cieni, obejrzysz prawdziwe zakończenie. Znajdziesz w nim zwieńczenie historii Taliona - jeśli jednak nie planujesz brać udziału w tym akcie gry, pamiętaj, że możesz również obejrzeć te zakończenie na naszym kanale!