Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry

Doły | Akt 2 - Dojście do władzy | Śródziemie Cień Wojny poradnik Śródziemie: Cień Wojny

Zadania: Bruz

Cel główny: Obejrzyj walkę swojego sojusznika na arenie.

Dla odmiany będzie jedynie widzem pojedynku. - Doły | Akt 2 - Dojście do władzy | Śródziemie Cień Wojny - Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry
Dla odmiany będzie jedynie widzem pojedynku.
  1. Ta misja to typowy samouczek. Najpierw twoim zadaniem będzie wybrać jednego ze zdominowanych kapitanów, którzy wezmą udział w boju na arenie. W tym przypadku wybór będzie automatyczny i wymuszony fabularnie.
  2. Udaj się na miejsce rozpoczęcie misji, a zobaczysz jak twój ork walczy z czempionem areny. Nie możesz interweniować w przebieg walki i pozostaje ci tylko obejrzeć efekt starcia.
  3. Ork który zwycięży w boju zdobędzie kilka poziomów doświadczenia (nigdy nie przeskoczy jednak twojego aktualnego poziomu), a ty zyskasz kilka przedmiotów. W tym przypadku zwycięstwo będzie gwarantowane i nie musisz się obawiać o przegraną.
  4. Od tej pory odblokujesz doły, w których możesz łatwo rozwijać poziom doświadczenia swoich orków. Ponadto, możesz łatwo tam zwerbować silnych kapitanów, co zostało opisane w stosownym rozdziale tego poradnika.
  5. Po zwycięstwie twojego podopiecznego ta krótka misja instruktażowa zakończy się, a wspomniane misje na arenach na stałe zostaną odblokowane.