Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry

Zatruta droga | Akt 2 - Dojście do władzy | Śródziemie Cień Wojny poradnik Śródziemie: Cień Wojny

Zadania: Bruz

Cel główny: Ocal swoich kapitanów, nim padną ofiarą trucizny.

Używaj mrocznego ciosu, by dostać się w pobliże jeńców. - Zatruta droga | Akt 2 - Dojście do władzy | Śródziemie Cień Wojny - Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry
Używaj mrocznego ciosu, by dostać się w pobliże jeńców.
  1. Na początku biegnij do siebie, a dotrzesz do kopalni, w której przetrzymywani są twoi kapitanowie. Obszar misji jest bardzo duży i sama kopalnia ma wiele poziomów, więc kluczowym jest użycie umiejętności mroczy cios, by oszczędzić sobie sporo czasu.
  2. Zadanie jest bardzo proste, gdy masz odblokowaną wyżej wspomnianą umiejętność. Po prostu obierz za cel jednego z jeńców i wykorzystaj łuk, by przenieść się szybko jak najbliżej celu. Pokonaj kilku orków, którzy strzegą jeńców i oswobodź jeńca.
  3. Sztuczkę powtarzaj cały czas. Dookoła znajdziesz mnóstwo strzał, więc w razie potrzeb odnawiaj swoją amunicję. Staraj się również nie włączać w niepotrzebną walkę - pamiętaj, że twoim celem jest ratunek kapitanów, a nie rzeź sił wroga.
  4. Gdy uratujesz wszystkich kapitanów, zjawi się wrogi dowódca, którego musisz ukatrupić. Będzie on łatwym celem, gdyż uwolnieni kapitanowie pomogą ci w walce. Gdy uporasz się z wrogiem, misja zakończy się sukcesem.