Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry

Płonący las | Akt 2 - Dojście do władzy | Śródziemie Cień Wojny poradnik Śródziemie: Cień Wojny

Zadania: Carnán

Cel główny: Ocal Carnán.

Najpierw musisz oczyścić totemy. - Płonący las | Akt 2 - Dojście do władzy | Śródziemie Cień Wojny - Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry
Najpierw musisz oczyścić totemy.
  1. Siły Saurona udzeli na las Carnán, który płonie, a sam duch jest bardzo osłabiony. Twoim początkowym zadaniem jest dotrzeć do czterech totemów i podobnie jak w poprzednich misjach, oczyścić je, by przerwać atak nieumarłych.
  2. W lesie znajdziesz pełno karagorów i sporo orków. Warto przejmować wrogów, by ułatwić sobie walkę. Uważaj, bo wrogowie posiadają przeklętą broń, która zadaje sporo obrażeń. Najlepiej unikać walki i starać się podejść do totemów tak, by szybko je oczyścić, ignorując pobliskich wrogów.

Nie pozwól orkom z pochodniami dotrzeć do Carnán - Płonący las | Akt 2 - Dojście do władzy | Śródziemie Cień Wojny - Śródziemie: Cień Wojny - poradnik do gry ?

Zostało jeszcze 32% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...