Arcania Gothic 4: Thorniara (3)
Aktualizacja:
Forteca Rhobara
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Diego [Thorniara - Port ]
Opis przejścia: Ruszaj w stronę wschodniej uliczki #1 (M12B, 13) Początkowo do celu będzie prowadziła tylko jedna ścieżka, tak więc nie możesz się zgubić. Do rozwidlenia dojdziesz dopiero w dalszej części przemarszu #2 . Przystąp do eliminowania obecnych tu nieumarłych oraz zombiaków . W miarę możliwości nie atakuj jednocześnie więcej niż jednej grupy, bo możesz zostać otoczony przez potwory.
![]() | ![]() |
Po wygranej bitwie rozejrzyj się za dróżką prowadzącą z powrotem do dzielnicy bogaczy #1 . Tu po krótkiej wędrówce spotkasz doskonale znanego Ci Lestera #2 (M12B, 14). Zostaniesz przez niego poinformowany, iż o pomoc w uzyskaniu dostępu do fortecy będziesz mógł poprosić jedną z trzech osób - Rautera, Jilvie lub Daranisa.
![]() | ![]() |
Korzystając z okazji warto zajrzeć do wnętrza pobliskiej posiadłości #1 , gdyż na piętrze odnajdziesz mnóstwo cennych skarbów. Kontynuuj eksplorację dzielnicy bogaczy. Po dotarciu do miejsca z portalem (M12B, 15), gdzie przebywają wszystkie trzy wymienione przez Lestera postacie #2 , będziesz musiał zadecydować kogo chcesz poprosić o pomoc.
WARIANT 1 - WSPÓŁPRACA Z RAUTEREM:
![]() | ![]() |
Rautera odnajdziesz na placu niedaleko portalu #1 (M12B, 15). Poproś go o pomoc w dostaniu się do fortecy, a otrzymasz od niego klucz do tajnego przejścia. Rauter otworzy też Tobie południową bramkę #2 (M12B, 16) sugerując, iż do fortecy będziesz się mógł zbliżyć korzystając z wąskich uliczek Thorniary.
![]() | ![]() |
Ruszaj na południe #1 . Praktycznie przez cały czas będziesz korzystał z wąskich przejść, tak więc trudno się będzie zgubić. Po drodze będziesz oczywiście wpadał na nieumarłych oraz na zombiaki #2 . Uważaj na okazjonalnie napotykanych magów, likwidując ich zanim zdołają rzucić jakieś potężne zaklęcie.
![]() | ![]() |
Kieruj się cały czas na południe, a po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do niewielkiego mostku pilnowanego przez nieumarłych #1 (M12B, 17). Rozpraw się z potworami i ruszaj dalej. Zignoruj zabarykadowane przejście do fortecy i w dalszym ciągu przemieszczaj się na południe #2 .
![]() | ![]() |
Na wschód będziesz musiał skręcić dopiero w dalszej części przemarszu #1 i w miejscu tym wpadniesz na jednego z nieumarłych magów . Zlikwiduj potwora i wybierz przejście między skałami #2 (M12B, 18). Pozwoli Ci to dotrzeć do bramki, którą otworzysz z użyciem otrzymanego od Rautera starego klucza .
![]() | ![]() |
Przed Tobą jeszcze krótka przeprawa przez jaskinie, w których wpadniesz na kilka grup słabych pełzaczy #1 . Docelowo musisz dotrzeć do schodów. Skorzystaj ze znajdującej się na pobliskiej ścianie dźwigni #2 , dzięki czemu odblokujesz tajne przejście.
![]() | ![]() |
Zauważ, że znalazłeś się w sali tronowej fortecy #1 (M12B, 19). Podejdź trochę do przodu, a gra automatycznie zainicjuje cut-scenkę z rozmowy z Zyrą (zaliczysz w ten sposób główny quest Daka) #2 .
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania Gothic 4: Prolog - Mapa
- Arcania Gothic 4: Prolog (1)
- Arcania Gothic 4: Prolog (2)
- Arcania Gothic 4: Prolog (3)
- Arcania Gothic 4: Prolog (4)
- Arcania Gothic 4: Prolog (5)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy
- Arcania Gothic 4: Bagna (1)
- Arcania Gothic 4: Bagna (2)
- Arcania Gothic 4: Bagna (3)
- Arcania Gothic 4: Bagna (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna (5)
- Arcania Gothic 4: Bagna (6)
- Arcania Gothic 4: Bagna (7)
- Arcania Gothic 4: Bagna (8)
- Arcania Gothic 4: Klasztor - Mapa
- Arcania Gothic 4: Klasztor
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1)
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia - Mapy
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (1)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (3)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapy
- Arcania Gothic 4: Thorniara (1)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (2)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (3)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (5)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (6)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (7)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (8)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (9)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (10)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (11)
- Arcania Gothic 4: Finał - Mapy
- Arcania Gothic 4: Finał (1)
- Arcania Gothic 4: Finał (2)
- Arcania Gothic 4: Finał (3)
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: Diego [Thorniara - Port ] - Thorniara (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/489856703.jpg)
















