Arcania Gothic 4: Thorniara (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Oprócz zombiaków w północnej części dzielnicy biedoty wpadniesz też na kilku nieumarłych #1 . Podstawowa różnica polega na tym, iż nieumarli są inteligentni, reprezentując jedną z trzech głównych klas (wojownik, mag lub łucznik). Po zlikwidowaniu wszystkich potworów rozejrzyj się za pierwszym magicznym zwojem #2 , leżącym nieopodal ciała zabitego ucznia (M12B, 4).
![]() | ![]() |
Ze zdobytym zwojem udaj się do pierwszego obelisku, zlokalizowanego tuż przy wodzie #1 (M12B, 5). Wejście w interakcję z tym obiektem doprowadzi do jego uaktywnienia. Możesz już ruszać w stronę południowej części dzielnicy #2 . Bądź gotowy do pokonania nowych zombiaków .
![]() | ![]() |
W tej części dzielnicy biedoty musisz się już bardziej pilnować, gdyż częściej będziesz wpadał na nieumarłych niż na zombiaki , a ponadto kilku z nich będzie magami (poległy mag) #1 . Nie atakuj nigdy zbyt wielu potworów naraz i dbaj o dobry stan zdrowia bohatera. Postaraj się oczyścić całą okolicę zanim podniesiesz z ziemi drugi magiczny zwój #2 (M12B, 6).
![]() | ![]() |
Także i z tym zwojem musisz udać się do obelisku położonego w pobliżu wody #1 (M12B, 7). Możesz już wracać do Ningala , który w międzyczasie powinien zejść po schodach do dzielnicy biedoty #2 (M12B, 8). W trakcie rozmowy otrzymasz od niego klucz do bramy targowej .
![]() | ![]() |
Ruszaj w stronę badanego już wcześniej targowiska #1 (M12B, 2). Po dotarciu na miejsce skręć w lewo i użyj pozyskanego od Ningala klucza do otwarcia bramy prowadzącej do nieznanej Ci jeszcze części miasta #2 (M12B, 9). Przystąp mianowicie do eksploracji dzielnicy bogaczy.
![]() | ![]() |
Musisz kierować się na północny-zachód, gdyż to właśnie tam znajduje się port. Możesz wybrać jedną z dwóch ścieżek, a mianowicie dolną #1 lub wiodącą przez obrzeża dzielnicy bogaczy #2 . Na nieumarłych oraz zombiaki wpadniesz dopiero po dotarciu w okolice portu (M12B, 10). Radzę w pierwszej kolejności zajmować się nieumarłymi, a w szczególności łucznikami.
![]() | ![]() |
Jeżeli chcesz, możesz wybrać się do zlokalizowanej na zachód stąd latarni #1 (M12B, 11) Po drodze trzeba byłoby pozbyć się sporej grupki nieumarłych , ale za swoje trudy zostałbyś wynagrodzony możliwością odbycia na szczycie latarni rozmowy ze starym znajomym, który przyjął formę zjawy #2 . Odwiedzenie latarni nie jest obowiązkowe, tak więc możesz równie dobrze pominąć ten krok.
![]() | ![]() |
W celu dotarcia do miejsca pobytu Diega musisz kierować się na północ #1 , eliminując po drodze kolejne zombiaki . Zbliż się do barykady #2 (M12B, 12) i spróbuj na nią wskoczyć, co zaowocuje odblokowaniem nowej rozmowy z Diegiem . W Twoim dzienniku pojawią się dwa nowe questy, przy czym ten związany z Daką możesz na razie zignorować. Ważniejsze jest bowiem to żeby uzyskać dostęp do fortecy króla Rhobara.
Nagrody: Odblokowanie questu Forteca Rhobara, odblokowanie questu Daka, 1200 punktów doświadczenia, 1200 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z Ningalem, 1200 punktów doświadczenia za odnalezienie pierwszego magicznego zwoju, 900 punktów doświadczenia za uaktywnienie pierwszego obelisku, 1200 punktów doświadczenia za odnalezienie drugiego magicznego zwoju, 900 punktów doświadczenia za uaktywnienie drugiego obelisku, 225 punktów doświadczenia za każdego zabitego zombiaka, 365 lub 395 punktów doświadczenia za każdego zabitego nieumarłego, 428 punktów doświadczenia za każdego zabitego poległego maga, 428 punktów doświadczenia za każdego zabitego poległego rycerza.
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania Gothic 4: Prolog - Mapa
- Arcania Gothic 4: Prolog (1)
- Arcania Gothic 4: Prolog (2)
- Arcania Gothic 4: Prolog (3)
- Arcania Gothic 4: Prolog (4)
- Arcania Gothic 4: Prolog (5)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy
- Arcania Gothic 4: Bagna (1)
- Arcania Gothic 4: Bagna (2)
- Arcania Gothic 4: Bagna (3)
- Arcania Gothic 4: Bagna (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna (5)
- Arcania Gothic 4: Bagna (6)
- Arcania Gothic 4: Bagna (7)
- Arcania Gothic 4: Bagna (8)
- Arcania Gothic 4: Klasztor - Mapa
- Arcania Gothic 4: Klasztor
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1)
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia - Mapy
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (1)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (3)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapy
- Arcania Gothic 4: Thorniara (1)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (2)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (3)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (5)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (6)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (7)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (8)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (9)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (10)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (11)
- Arcania Gothic 4: Finał - Mapy
- Arcania Gothic 4: Finał (1)
- Arcania Gothic 4: Finał (2)
- Arcania Gothic 4: Finał (3)
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















