Arcania Gothic 4: Thorniara (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Oprócz zombiaków w północnej części dzielnicy biedoty wpadniesz też na kilku nieumarłych #1 - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Oprócz zombiaków w północnej części dzielnicy biedoty wpadniesz też na kilku nieumarłych #1 . Podstawowa różnica polega na tym, iż nieumarli są inteligentni, reprezentując jedną z trzech głównych klas (wojownik, mag lub łucznik). Po zlikwidowaniu wszystkich potworów rozejrzyj się za pierwszym magicznym zwojem #2 , leżącym nieopodal ciała zabitego ucznia (M12B, 4).

2 - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Ze zdobytym zwojem udaj się do pierwszego obelisku, zlokalizowanego tuż przy wodzie #1 (M12B, 5) - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Ze zdobytym zwojem udaj się do pierwszego obelisku, zlokalizowanego tuż przy wodzie #1 (M12B, 5). Wejście w interakcję z tym obiektem doprowadzi do jego uaktywnienia. Możesz już ruszać w stronę południowej części dzielnicy #2 . Bądź gotowy do pokonania nowych zombiaków .

3 - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
W tej części dzielnicy biedoty musisz się już bardziej pilnować, gdyż częściej będziesz wpadał na nieumarłych niż na zombiaki , a ponadto kilku z nich będzie magami (poległy mag) #1 - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

W tej części dzielnicy biedoty musisz się już bardziej pilnować, gdyż częściej będziesz wpadał na nieumarłych niż na zombiaki , a ponadto kilku z nich będzie magami (poległy mag) #1 . Nie atakuj nigdy zbyt wielu potworów naraz i dbaj o dobry stan zdrowia bohatera. Postaraj się oczyścić całą okolicę zanim podniesiesz z ziemi drugi magiczny zwój #2 (M12B, 6).

4 - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Także i z tym zwojem musisz udać się do obelisku położonego w pobliżu wody #1 (M12B, 7) - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Także i z tym zwojem musisz udać się do obelisku położonego w pobliżu wody #1 (M12B, 7). Możesz już wracać do Ningala , który w międzyczasie powinien zejść po schodach do dzielnicy biedoty #2 (M12B, 8). W trakcie rozmowy otrzymasz od niego klucz do bramy targowej .

5 - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Ruszaj w stronę badanego już wcześniej targowiska #1 (M12B, 2) - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Ruszaj w stronę badanego już wcześniej targowiska #1 (M12B, 2). Po dotarciu na miejsce skręć w lewo i użyj pozyskanego od Ningala klucza do otwarcia bramy prowadzącej do nieznanej Ci jeszcze części miasta #2 (M12B, 9). Przystąp mianowicie do eksploracji dzielnicy bogaczy.

6 - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Musisz kierować się na północny-zachód, gdyż to właśnie tam znajduje się port - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Musisz kierować się na północny-zachód, gdyż to właśnie tam znajduje się port. Możesz wybrać jedną z dwóch ścieżek, a mianowicie dolną #1 lub wiodącą przez obrzeża dzielnicy bogaczy #2 . Na nieumarłych oraz zombiaki wpadniesz dopiero po dotarciu w okolice portu (M12B, 10). Radzę w pierwszej kolejności zajmować się nieumarłymi, a w szczególności łucznikami.

7 - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Jeżeli chcesz, możesz wybrać się do zlokalizowanej na zachód stąd latarni #1 (M12B, 11) Po drodze trzeba byłoby pozbyć się sporej grupki nieumarłych , ale za swoje trudy zostałbyś wynagrodzony możliwością odbycia na szczycie latarni rozmowy ze starym znajomym, który przyjął formę zjawy #2 - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Jeżeli chcesz, możesz wybrać się do zlokalizowanej na zachód stąd latarni #1 (M12B, 11) Po drodze trzeba byłoby pozbyć się sporej grupki nieumarłych , ale za swoje trudy zostałbyś wynagrodzony możliwością odbycia na szczycie latarni rozmowy ze starym znajomym, który przyjął formę zjawy #2 . Odwiedzenie latarni nie jest obowiązkowe, tak więc możesz równie dobrze pominąć ten krok.

8 - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
W celu dotarcia do miejsca pobytu Diega musisz kierować się na północ #1 , eliminując po drodze kolejne zombiaki - Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

W celu dotarcia do miejsca pobytu Diega musisz kierować się na północ #1 , eliminując po drodze kolejne zombiaki . Zbliż się do barykady #2 (M12B, 12) i spróbuj na nią wskoczyć, co zaowocuje odblokowaniem nowej rozmowy z Diegiem . W Twoim dzienniku pojawią się dwa nowe questy, przy czym ten związany z Daką możesz na razie zignorować. Ważniejsze jest bowiem to żeby uzyskać dostęp do fortecy króla Rhobara.

Nagrody: Odblokowanie questu Forteca Rhobara, odblokowanie questu Daka, 1200 punktów doświadczenia, 1200 punktów doświadczenia za odbycie pierwszej rozmowy z Ningalem, 1200 punktów doświadczenia za odnalezienie pierwszego magicznego zwoju, 900 punktów doświadczenia za uaktywnienie pierwszego obelisku, 1200 punktów doświadczenia za odnalezienie drugiego magicznego zwoju, 900 punktów doświadczenia za uaktywnienie drugiego obelisku, 225 punktów doświadczenia za każdego zabitego zombiaka, 365 lub 395 punktów doświadczenia za każdego zabitego nieumarłego, 428 punktów doświadczenia za każdego zabitego poległego maga, 428 punktów doświadczenia za każdego zabitego poległego rycerza.

ArcaniA

12 października 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2010-11-05
09:49

Szaku Generał

Szaku

[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.

Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.

Komentarz: Szaku
2010-11-05
13:22

zanonimizowany705796 Senator

Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P

Komentarz: zanonimizowany705796
2010-11-05
15:28

zanonimizowany717575 Konsul

Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e

Komentarz: zanonimizowany717575
2010-11-05
16:24

wojto96 Generał

wojto96

ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??

Komentarz: wojto96
2010-11-05
17:13

zanonimizowany553013 Konsul

taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D

Komentarz: zanonimizowany553013
2010-11-07
19:08

zanonimizowany711312 Konsul

hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf

Komentarz: zanonimizowany711312
2010-11-08
08:49

Szaku25 Pretorianin

Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry

Komentarz: Szaku25
2010-11-08
20:26

robert665 Pretorianin

Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.

Komentarz: robert665
2017-10-28
21:33

PunkRockers Legionista

Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)

Komentarz: PunkRockers
2018-05-22
21:07

Shimoyet Legionista

Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl