Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2) Zadania poboczne
Aktualizacja:
Trupy w wodzie
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Hathon [Dżungla ]
Opis przejścia: Do wykonywania tego questu będziesz mógł przystąpić po przejściu przez stare ruiny i tym samym przedostaniu się do północnej części dżungli (M10, 5). Niedługo po wyjściu z ruin i skorzystaniu z kamiennego mostu spotkasz grupę magów #1 (M10, 6). Porozmawiaj z Hathonem #2 , przez którego zostaniesz poproszony o oczyszczenie pobliskiej plaży z nieumarłych oraz o odnalezienie źródła zła we wraku statku, który znajduje się na brzegu.
![]() | ![]() |
Wybierz północną ścieżkę prowadzącą w okolice plaży #1 (M10, 7). Początkowo wpadniesz jedynie na mułowce morskie , lecz po kilku chwilach na brzegu pojawią się również nieumarli #2 . W trakcie staczanych tu walk zajmuj się w pierwszej kolejności łucznikami (oficerami), a dopiero po ich zlikwidowaniu zabieraj się za paladynów. Jeżeli łucznicy stoją w wodzie i nie możesz do nich podejść atakuj ich bronią dystansową lub wycofuj się, zachęcając ich do wyjścia z wody.
![]() | ![]() |
Najbardziej musisz uważać na grupkę pilnującą przejścia do północnej dżungli #1 (M10, 8). W pierwszej kolejności zajmij się tu dwoma nieumarłymi magami ognia, gdyż rzucane przez nich zaklęcia mogą odebrać Ci dużo punktów zdrowia. Zdecydowanie radzę oczyścić całą okolicę z nieumarłych (jest ich w sumie trzynastu), gdyż i tak zostałbyś o to później poproszony przez magów. Po zabezpieczeniu okolicy ruszaj w stronę wraku statku #2 (M10, 9).
![]() | ![]() |
Zlikwiduj kolejne mułowce morskie i skorzystaj z drewnianej kładki by wejść na pokład okrętu. Musisz tu odnaleźć ciężko rannego Varalda #1 (M10, 10). Od osoby tej otrzymasz złowieszczy posążek Beliara . Korzystając z okazji zbadaj zawartość pobliskiej skrzyni #2 , w której znajduje się wiele cennych przedmiotów.
![]() | ![]() |
Możesz już powrócić do Hathona i jego uczniów (M10, 6). Przez Hathona zostaniesz poproszony o położenie posążka na kamieniu ofiarnym #1 i nie powinno być z tym żadnych problemów. Porozmawiaj ponownie z Hathonem. Jeżeli zabiłeś wszystkich nieumarłych to już teraz zakończysz ten quest #2 . W przeciwnym wypadku musiałbyś zająć się zlokalizowaniem niedobitków.
Nagrody: Pierścień ze smoczej kości , 1100 punktów doświadczenia, 589 punktów doświadczenia za zabicie obu nieumarłych magów ognia, 600 punktów doświadczenia za otrzymanie posążka od Varalda, 900 punktów doświadczenia za dostarczenie posążka Hathonowi, 600 punktów doświadczenia za zniszczenie posążka, 162 punkty doświadczenia za każdego zabitego mułowca morskiego, 149 punktów doświadczenia za każdego zabitego nieumarłego.
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna (3) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapa Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Thorniara Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Zadania poboczne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: Hathon [Dżungla ] - Czarne Jary i dżungla (2) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/490839234.jpg)








