Arcania Gothic 4: Plany (2)
Aktualizacja:
Korzystanie z planów
Obiekt | Kategoria | Potrzebny plan | Składniki i właściwości obiektu |
Amulet z rudy | biżuteria | Sekrety rudy: Biżuteria | magiczna ruda x2, rubin x1 +12 do umiejętności magicznej, +10 do many, +8 do umiejętności walki wręcz i dystansowej, +4 do regeneracji zdrowia |
Bełt smokobójcy | bełty | Arsenał łowcy smoków: Bełty smokobójcy | pióra prastarego ścierwojada x1, bełt oblężniczy x20, magiczna ruda x1 otrzymanie bełtu smokobójcy: +10 do umiejętności walki dystansowej, o 30% większe obrażenia przy trafieniu w głowę |
Bełt z topielca | bełty | Narzędzia porządku: Bełty z topielca | pióra dzikiego ścierwojada x1, ciężki bełt x20, szpony topielca x1 otrzymanie bełtu z topielca: +25 do obrażeń w walce dystansowej, o 30% większe obrażenia przy trafieniu w głowę |
Brodaty topór z rudy | broń jednoręczna | Sekrety rudy: Brodaty topór | brodaty topór x1, magiczna ruda x8, sztabka stali x6 +37 do obrażeń w walce wręcz, +10 do zdrowia i wytrzymałości, +2 do regeneracji zdrowia |
Broń mistrza | broń dwuręczna | Sekrety kuźni: Mistrzowski miecz | miecz dwuręczny x1, eliksir krzepy x2 +32 do obrażeń w walce wręcz, +50% do obrażeń przy korzystaniu z gradu pocisków, +15 do zdrowia, +8 do umiejętności magicznej, +3 do regeneracji many, +1 do regeneracji zdrowia |
Egida Zadry | tarcze | Prastary tekst o Egidzie Zadry | czerwona ruda x6, magiczna ruda x4, Tarcza Goryczy x1, czarny diament x6 +200 do pancerza, +30 do zdrowia i wytrzymałości, +15 do umiejętności walki dystansowej, +5 do regeneracji zdrowia i many |
Gniew Innosa | broń dwuręczna | Prastary tekst o Gniewie Innosa | święta esencja x1, czerwona ruda x15, magiczna ruda x16, sztabka stali x20 +65 do obrażeń w walce wręcz, +35 do many, +21 do umiejętności magicznej |
Kusza z pełzacza | broń dystansowa | Broń egzotyczna: Kusza z pełzacza | żuwaczki pełzacza x20, obsydian x8 +35 do obrażeń w walce dystansowej, +7 do umiejętności walki wręcz, +4 do regeneracji many, +3 do regeneracji zdrowia |
Kwintesencja gniewu | materiały | Prastary tekst o kwintesencji gniewu | Nektar Zdobywcy x1, kryształ ogniskujący x1 otrzymanie kwintesencji gniewu |
Kwintesencja niedoli | materiały | Prastary tekst o kwintesencji niedoli | Nagła Śmierć x1, kryształ ogniskujący x1 otrzymanie kwintesencji niedoli |
Kwintesencja nienawiści | materiały | Prastary tekst o kwintesencji nienawiści | Krew Beliara x1, kryształ ogniskujący x1 otrzymanie kwintesencji nienawiści |
Kwintesencja złośliwości | materiały | Prastary tekst o kwintesencji złośliwości | Esencja Nieśmiertelności x1, kryształ ogniskujący x1 otrzymanie kwintesencji złośliwości |
Łuk gońca leśnego | broń dystansowa | Opieka nad łukiem | uszkodzony łuk gońca leśnego x1, eliksir sokolego oka x4, obsydian x5 +22 do obrażeń w walce dystansowej, +5 do regeneracji zdrowia |
Łuk Zgryzoty | broń dystansowa | Prastary tekst o Łuku Zgryzoty | święta esencja x1, czerwona ruda x12, magiczna ruda x12, skrzynia z hebanem x1 +44 do obrażeń w walce dystansowej, +30 do many, +5 do regeneracji many |
Maczuga z rudy | broń jednoręczna | Sekrety rudy: Buzdygan | maczuga x1, magiczna ruda x8, bryłka złota x4 +30 do obrażeń w walce wręcz, +7 do umiejętności magicznej |
Miecz maga bitewnego | broń dwuręczna | Sekrety kuźni: Miecz maga bitewnego | sztabka stali x15, eliksir męstwa x5 +36 do obrażeń w walce wręcz, +8 do umiejętności magicznej, +3 do regeneracji many |
Miecz z czarodziejskiego szkła | broń jednoręczna | Sekrety kuźni: Miecz ze szkła wulkanicznego | pączkujące ziele many x2, ruda żelaza x24, obsydian x2 +16 do obrażeń w walce wręcz, +5 do umiejętności magicznej, +1 do regeneracji many |
Miecz Zemsty | broń jednoręczna | Prastary tekst o Mieczu Zemsty | święta esencja x1, czerwona ruda x16, magiczna ruda x26, sztabka stali x18 +40 do obrażeń w walce wręcz, +20 do zdrowia i wytrzymałości |
Ognista strzała | strzały | Sztuka wojny: Ogniste strzały | strzała x100, pióra dzikiego ścierwojada x1 otrzymanie ognistej strzały: 100% szansy na podpalenie wroga na 3 sekundy i zadanie mu 40 punktów obrażeń, o 30% większe obrażenia przy trafieniu w głowę |
Płonący Brzeszczot | broń jednoręczna | Sekrety kuźni: Ognisty miecz gladiatora | stary miecz x1, ruda żelaza x6, rubin x1 +13 do obrażeń w walce wręcz, 50% szansy na podpalenie wroga na 3 sekundy i zadanie mu 70 punktów obrażeń, +10 do wytrzymałości |
Pradawna kusza | broń dystansowa | Opieka nad antykami oraz ich renowacja | części pradawnej kuszy x2, sztabka stali x2, magiczna ruda x2, bryłka złota x4 +28 do obrażeń w walce dystansowej, +5 do umiejętności walki wręcz i umiejętności magicznej |
Rozbudzony gniew Innosa | broń dwuręczna | Prastary tekst o przebudzaniu Gniewu Innosa | Gniew Innosa x1, Łzy Innosa x2 +65 do obrażeń w walce wręcz, 100% szansy na podpalenie wroga na 4 sekundy i zadanie mu 250 punktów obrażeń, +50 do many, +30 do umiejętności magicznej, +20 do regeneracji zdrowia, +10 do regeneracji many |
Rozjuszony Mściciel | broń jednoręczna | Prastary tekst o Rozjuszonym Mścicielu | czerwona ruda x6, magiczna ruda x4, Miecz Zemsty x1, diament x2 +40 do obrażeń w walce wręcz, 100% szansy na podpalenie wroga na 3 sekundy i zadanie mu 200 punktów obrażeń, +30 do zdrowia i wytrzymałości, +20 do regeneracji zdrowia, +15 do umiejętności magicznej, +10 do regeneracji many |
Runiczna myrtańska szata wojenna | zbroja runiczna | Zapiski Xardasa: Runiczne szwy | kwintesencja nienawiści x2, esencja bólu x13, myrtańska szata wojenna x1, czarna ruda x20 +110 do pancerza, +90 do many, +13 do umiejętności magicznej, +8 do regeneracji many |
Runiczna myrtańska zbroja płytowa | zbroja runiczna | Zapiski Xardasa: Runiczne grawerunki, część I | kwintesencja gniewu x2, esencja bólu x13, myrtańska zbroja płytowa x1, czarna ruda x20 +200 do pancerza, +60 do zdrowia i wytrzymałości, +9 do regeneracji wytrzymałości, +9 do umiejętności walki wręcz, +3 do regeneracji zdrowia |
Runiczny myrtański kirys | zbroja runiczna | Zapiski Xardasa: Runiczne grawerunki, część II | kwintesencja złośliwości x2, esencja bólu x13, myrtański kirys x1, czarna ruda x20 +280 do pancerza, +90 do zdrowia, +40 do wytrzymałości, +9 do regeneracji zdrowia, +6 do umiejętności walki wręcz, +3 do regeneracji wytrzymałości |
Runiczny myrtański skórzany kirys | zbroja runiczna | Zapiski Xardasa: Runiczne żłobienia | kwintesencja niedoli x2, esencja bólu x13, myrtański skórzany kirys x1, czarna ruda x20 +160 do pancerza, +60 do zdrowia i many, +14 do umiejętności walki dystansowej, +6 do regeneracji zdrowia, +5 do regeneracji many |
Setarrifska szata wojenna | pancerz | Prawdziwy kunszt: Setarrifska zbroja płócienna | szmaragd x2, rubin x2, setarrifski jedwab x10, diament x2 +60 do pancerza, +65 do many, +14 do regeneracji many, +10 do umiejętności magicznej, +3 do regeneracji zdrowia |
Smętny Posłaniec | broń dystansowa | Prastary tekst o Smętnym Posłańcu | Łuk Zgryzoty x1, skrzynia z hebanem x30 +51 do obrażeń w walce dystansowej, +40 do many, +20 do zdrowia, +5 do regeneracji many, +4 do regeneracji zdrowia |
Smoczy topór | broń dwuręczna | Sekrety kuźni: Smoczy topór | diament x1, skrzydlaty topór x1, siarka x45, ognisty gruczoł x10 +35 do obrażeń w walce wręcz, 100% szansy na podpalenie celu na 4 sekundy i zadanie mu 200 punktów obrażeń |
Strzała z osy błotnej | strzały | Ars Magica: Strzały z osy błotnej | pióra dzikiego ścierwojada x1, strzała myśliwska x100, olbrzymie żądło x1 strzały wysysające zdrowie z ofiary i przywracające łucznikowi 1% zadanych obrażeń, +30% do obrażeń przy trafieniu w głowę |
Szamańskie karwasze | karwasze | Kultura srebrowodzkich orków: Szamańskie karwasze | słaby eliksir sokolego oka x1, ruda żelaza x24, rubin x1 +30 do zdrowia i many, +3 do umiejętności walki dystansowej i umiejętności magicznej |
Sztabka stali | materiały | Sekrety paleniska: Stal | ruda żelaza x2, węgiel x1 otrzymanie sztabki stali |
Tarcza Goryczy | tarcze | Prastary tekst o Tarczy Goryczy | święta esencja x1, czerwona ruda x18, magiczna ruda x20, bryłka złota x15 +130 do pancerza, +20 do zdrowia, +4 do regeneracji zdrowia |
Zaklęta kusza | broń dystansowa | Ars Magica: Zaklęta kusza | ziele many x1, kusza milicji x1, eliksir smolistych łez x3 +18 do obrażeń w walce dystansowej, +2 do regeneracji many, +2 do umiejętności magicznej |
Ząbkowany bełt | bełty | Zakazany oręż: Ząbkowane bełty | bełty x20, pióra dzikiego ścierwojada x1 otrzymanie ząbkowanego bełtu: o 200% większe obrażenia przy trafieniu w głowę |
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4: Atlas Świata
- Arcania Gothic 4: Wytwarzanie przedmiotów
- Arcania Gothic 4: Wprowadzenie do craftingu
- Arcania Gothic 4: Plany - Mapy (1)
- Arcania Gothic 4: Plany - Mapy (2)
- Arcania Gothic 4: Plany (1)
- Arcania Gothic 4: Plany (2)
- Arcania Gothic 4: Receptury - Mapy (1)
- Arcania Gothic 4: Receptury - Mapy (2)
- Arcania Gothic 4: Receptury - Mapy (3)
- Arcania Gothic 4: Receptury (1)
- Arcania Gothic 4: Receptury (2)
- Arcania Gothic 4: Receptury (3)
- Arcania Gothic 4: Wytwarzanie przedmiotów
- Arcania: Gothic 4: Atlas Świata
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
