Arcania Gothic 4: Bagna (3) Zadania poboczne
Aktualizacja:
Wodny puchar
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Nejos [Bagna - Czarna Toń ]
Opis przejścia: Do wykonywania tego questu możesz przystąpić dopiero po zaliczeniu pobocznego zadania dla Leborasa - Plaga topielców. Porozmawiaj z chorym na febrę Nejosem , którego odnajdziesz w jednej z południowych chatek Czarnej Toni #1 (M7B, 5). W trakcie rozmowy poproszony zostaniesz o przyniesienie mu tytułowego wodnego pucharu. W tym celu opuść Czarną Toń, wybierając ścieżkę prowadzącą na zachód #2 (M7A, 5).
![]() | ![]() |
Licz się z tym, że po drodze będziesz atakowany przez jaszczury , a także że wpadniesz na co najmniej jednego węża błotnego #1 . W przypadku walki z wężem pamiętaj o wyprowadzaniu szybkich ciosów. Nie martw się też jeżeli wąż na chwilę zniknie pod ziemię, gdyż nie będzie się w taki sposób regenerował. Docelowo musisz dotrzeć do wejść do dwóch jaskiń. Udaj się do południowej jaskini #2 (M7A, 6).
![]() | ![]() |
W jaskiniach czekają Cię dość wymagające potyczki z goblinami #1 . Nie muszę chyba przypominać o tym, iż w pierwszej kolejności należy namierzać łuczników oraz szamanów. Kieruj się na południowy-zachód #2 .
![]() | ![]() |
Wodny puchar #1 odnajdziesz niedaleko jednej z większych grup goblinów , w skład której oprócz szamana będzie również wchodził wódz. Możesz już tą samą drogą opuścić jaskinie, chyba że pragniesz je dokładniej spenetrować. Powróć do Nejosa (M7B, 5) i przekaż mu pucharek #2 .
Nagrody: Sekrety rudy: biżuteria , Alchemiczna receptura eliksiru sokolego oka , 900 punktów doświadczenia, 116 punkty doświadczenia za każdego zabitego jaszczura, 137 punktów doświadczenia za każdego zabitego węża błotnego, 89 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wodza.
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna (3) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapa Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Thorniara Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Zadania poboczne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: Nejos [Bagna - Czarna Toń ] - Bagna (3) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/490758625.jpg)






