Arcania Gothic 4: Finał (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
W kolejnej większej jaskini (M13, 12) do wyeliminowania będą dwa ogniste golemy #1 , przy czym możliwe jest atakowanie ich pojedynczo, dzięki czemu znacznie łatwiej będzie odnieść zwycięstwo. Odszukaj przejście prowadzące do południowej sali #2 (M13, 13).
![]() | ![]() |
Czeka Cię tu potyczka z grupką szkieletów i najbardziej powinieneś uważać na chowających się za słupami kapłanów ognia #1 . Po zlikwidowaniu wszystkich potworów udaj się na południe #2 (uważaj na kapłanów przebywających w sąsiednim pomieszczeniu), a następnie skręć na zachód.
![]() | ![]() |
Niedaleko stąd znajduje się rozwidlenie (M13, 14). Północnego pomieszczenia nie musisz badać, gdyż znajduje się tam jedynie kilka szkieletów . Zamiast tego wybierz się na południe #1 . Zlikwiduj napotkane po drodze szkielety, w tym kilku kapłanów. Wkrótce dotrzesz do okrągłego pomieszczenia, w którym przebywa Ahn'bael #2 (M13, 15). Rozpraw się z latającą istotą, co nie powinno stanowić dużego problemu.
![]() | ![]() |
Ruszaj teraz na południe, a następnie skręć na południowy-zachód. W kolejnej sali czeka Cię bitwa z grupką nieumarłych #1 i warto oczywiście w pierwszej kolejności rozprawić się z magami. Idź teraz na wschód. Po dotarciu do większego pomieszczenia mógłbyś zbadać korytarz prowadzący dalej na wschód (M13, 16), ale czekałby Cię tam nieobowiązkowy pojedynek z demonem #2 .
![]() | ![]() |
Ruszaj na południe #1 (M13, 17). Warto zapisać sobie w tym miejscu stan gry, bo przed Tobą dość trudna bitwa. Po kilku chwilach powinieneś zauważyć, iż wyjście z jaskiń bronione jest przez dwa demony i dwa Ahn'bael #2 (M13, 18).
![]() | ![]() |
W miarę możliwości dobrze byłoby skorzystać z łuku w celu odciągnięcia co najmniej jednego z demonów od Ahn'bael #1 . Pozwoliłoby Ci to pozbyć się tych potworów bez konieczności jednoczesnego atakowania kilku celów. Jeżeli nie jest to możliwe i zostaniesz zaatakowany przez wszystkie bestie, to w pierwszej kolejności zlikwiduj znacznie słabsze Ahn'bael #2 . Dopiero po rozprawieniu się z latającymi stworami przystąp do atakowania demonów.
![]() | ![]() |
Możesz już wyjść z jaskiń #1 (M13, 19), a powinieneś zauważyć, iż znalazłeś się niedaleko odwiedzanego już wcześniej klasztoru (M8, 1). Zeskocz na dół i porozmawiaj z Ruhndalem #2 , od którego dowiesz się o sytuacji w klasztorze.
![]() | ![]() |
Możesz już ruszać w stronę klasztoru, a więc na wschód (M8, 2). Po drodze czekają Cię liczne walki z potworami, przy czym będą to znacznie słabsze bestie, a mianowicie obsydianowe szkielety #1 i kamienne golemy #2 . Pamiętaj o tym żeby w pierwszej kolejności likwidować magów, a także żeby unikać rzucanych przez golemy głazów.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do znanego Ci rozwidlenia (M8, 3) rozpraw się z dwoma nowymi golemami , po czym wybierz przejście prowadzące na szczyt wzgórza #1 . Radzę się tu pilnować, gdyż kawałek dalej wpadniesz na nowego demona #2 . Jeszcze przed przystąpieniem do atakowania demona warto rozprawić się z towarzyszącymi mu szkieletami , gdyż będą to nowi magowie.
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania Gothic 4: Prolog - Mapa
- Arcania Gothic 4: Prolog (1)
- Arcania Gothic 4: Prolog (2)
- Arcania Gothic 4: Prolog (3)
- Arcania Gothic 4: Prolog (4)
- Arcania Gothic 4: Prolog (5)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy
- Arcania Gothic 4: Bagna (1)
- Arcania Gothic 4: Bagna (2)
- Arcania Gothic 4: Bagna (3)
- Arcania Gothic 4: Bagna (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna (5)
- Arcania Gothic 4: Bagna (6)
- Arcania Gothic 4: Bagna (7)
- Arcania Gothic 4: Bagna (8)
- Arcania Gothic 4: Klasztor - Mapa
- Arcania Gothic 4: Klasztor
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1)
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia - Mapy
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (1)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (3)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapy
- Arcania Gothic 4: Thorniara (1)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (2)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (3)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (5)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (6)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (7)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (8)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (9)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (10)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (11)
- Arcania Gothic 4: Finał - Mapy
- Arcania Gothic 4: Finał (1)
- Arcania Gothic 4: Finał (2)
- Arcania Gothic 4: Finał (3)
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















