Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (4)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Dobrym pomysłem jest wycofanie się do głównego korytarza, dzięki czemu przelatujące kule ognia będą uderzały w Twoich wrogów #1 - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Dobrym pomysłem jest wycofanie się do głównego korytarza, dzięki czemu przelatujące kule ognia będą uderzały w Twoich wrogów #1 . Z tego triku możesz też oczywiście korzystać w trakcie kolejnych walk, do których już za niedługo dojdzie w tej okolicy. Kolejne grupki będą na Ciebie czekały przy przejściach prowadzących do północnego pomieszczenia i bardziej musisz uważać na nowe szkielety #2 .

2 - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Samego północnego pomieszczenia nie musisz badać, gdyż należy w dalszym ciągu kierować się na zachód #1 (M11B, 4) - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Samego północnego pomieszczenia nie musisz badać, gdyż należy w dalszym ciągu kierować się na zachód #1 (M11B, 4). Po dotarciu do nowego pomieszczenia przygotuj się do rozprawienia z grupą kryształowych pająków . Nie zapomnij ustawić się na linii przelotu kul ognia #2 .

3 - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Wybierz teraz tunel prowadzący na północny-zachód #1 - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Wybierz teraz tunel prowadzący na północny-zachód #1 . Skręć następnie w prawo, wybierając korytarz biegnący na północny-wschód #2 (M11B, 5). Po dotarciu na miejsce rozejrzyj się za skrzynią (M11B, 6), w której oprócz cennych skarbów odnajdziesz również klucz .

4 - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Możesz już powrócić do korytarza biegnącego na północny-zachód - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Możesz już powrócić do korytarza biegnącego na północny-zachód. Użyj pozyskanego niedawno klucza do otwarcia pobliskiej bramki #1 (M11B, 7). Uważaj na lodowego golema w kolejnym pomieszczeniu #2 .

5 - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Ruszaj po schodach na górę, lecz zanim wejdziesz do ogromnej jaskini #1 (M11B, 8) koniecznie zapisz stan gry - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Ruszaj po schodach na górę, lecz zanim wejdziesz do ogromnej jaskini #1 (M11B, 8) koniecznie zapisz stan gry. Dobrze byłoby też przygotować sobie dobre mikstury i zaklęcia, bo przed Tobą dość trudna bitwa. Przy próbie wejścia do pieczary gra załączy krótką scenkę z rozmowy z Ixidią #2 , po czym dojdzie do walki z dwoma Ahn'Bael i trzema kryształowymi pająkami .

Nagrody: Odblokowanie questu Ahn'Bael, 225 punktów doświadczenia za każdego zabitego pełzacza kopalnianego-robotnika, 244 punkty doświadczenia za każdego zabitego pełzacza kopalnianego-żołnierza, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego pełzacza jaskiniowego, 311 punktów doświadczenia za każdego zabitego lodowego golema, 287 punktów doświadczenia za każdy zabity szkielet, 287 punktów doświadczenia za każdego zabitego kryształowego pająka, 750 punktów doświadczenia za zabitą królową pełzaczy.

Ahn'Bael

6 - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: automatycznie po odbyciu rozmowy z Ixidią [Zagubiona świątynia ] - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: automatycznie po odbyciu rozmowy z Ixidią [Zagubiona świątynia ]

Opis przejścia: Bitwę tę (M11B, 8) proponuję rozpocząć od zaatakowania kryształowych pająków #1 #2 , dzięki czemu nie będą Ci one już później przeszkadzały. Warto tu użyć zaklęcia o działaniu obszarowym (np. morze ognia), zwłaszcza że siostry Ahn'Bael nie będą czekały aż rozprawisz się z pająkami. Postaraj się zlikwidować wszystkie trzy pająki.

7 - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Teraz radziłbym zaatakować Ixidię #1 , gdyż istota jest nieco mniej wytrzymała od drugiej AhnBael - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Teraz radziłbym zaatakować Ixidię #1 , gdyż istota jest nieco mniej wytrzymała od drugiej Ahn'Bael . Warto prowadzić zmagania w zwarciu i pomagać sobie miksturami zwiększającymi możliwości ofensywne bohatera. Na sam koniec pozostaw sobie drugą latającą kreaturę #2 . Tu pojedynek potrwa już nieco dłużej.

Nagrody: Odblokowanie questu Boska kuźnia, 2050 punktów doświadczenia, 287 punktów doświadczenia za każdego zabitego kryształowego pająka, 96 punktów doświadczenia za zabitą Ixidię.

Boska kuźnia

8 - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: automatycznie po zlikwidowaniu obu AhnBael i kryształowych pająków [Zagubiona świątynia - Miejsce spoczynku Xeshy ] - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: automatycznie po zlikwidowaniu obu Ahn'Bael i kryształowych pająków [Zagubiona świątynia - Miejsce spoczynku Xeshy ]

Opis przejścia: Skorzystaj z prawego przejścia prowadzącego na górny poziom #1 (M11B, 9), a po kilku chwilach dotrzesz do wejścia do tytułowej boskiej kuźni #2 (M11B, 10).

9 - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zejdź po schodach i po obejrzeniu nowej cut-scenki przystąp do eksploracji kuźni - Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zejdź po schodach i po obejrzeniu nowej cut-scenki przystąp do eksploracji kuźni. Warto przede wszystkim podnosić znajdujące się w okolicy surowce, ze szczególnym uwzględnieniem czerwonej rudy , magicznej rudy oraz świętej esencji #1 . Oprócz tego dobrze byłoby zajrzeć do każdej ze skrzyń. Na sam koniec zabierz boski młot #2 (M11B, 11).

Nagrody: Odblokowanie questu Do Thorniary, młot z Boskiej kuźni , 6500 punktów doświadczenia.

ArcaniA

12 października 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2010-11-05
09:49

Szaku Generał

Szaku

[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.

Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.

Komentarz: Szaku
2010-11-05
13:22

zanonimizowany705796 Senator

Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P

Komentarz: zanonimizowany705796
2010-11-05
15:28

zanonimizowany717575 Konsul

Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e

Komentarz: zanonimizowany717575
2010-11-05
16:24

wojto96 Generał

wojto96

ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??

Komentarz: wojto96
2010-11-05
17:13

zanonimizowany553013 Konsul

taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D

Komentarz: zanonimizowany553013
2010-11-07
19:08

zanonimizowany711312 Konsul

hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf

Komentarz: zanonimizowany711312
2010-11-08
08:49

Szaku25 Pretorianin

Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry

Komentarz: Szaku25
2010-11-08
20:26

robert665 Pretorianin

Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.

Komentarz: robert665
2017-10-28
21:33

PunkRockers Legionista

Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)

Komentarz: PunkRockers
2018-05-22
21:07

Shimoyet Legionista

Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.

Komentarz: Shimoyet

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl