Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1) Zadania poboczne
Aktualizacja:
Pochodne alkaloidów
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Alchemik Worgan [Północne Stewark - Miasto Stewark ]
Opis przejścia: Worgan jest właścicielem sklepu Zioła i mikstury Worgana. Jest on położony na najniższym poziomie, na lewo od bramy wejściowej do miasta #1 (M3B, 1). W trakcie rozmowy możesz zaoferować pomoc w odnalezieniu jego pomocnika Hema #2 . Po zakończonej rozmowie opuść Stewark.
![]() | ![]() |
W celu dotarcia do miejsca, w którym przebywa Hem wybierz ścieżkę prowadzącą na południowy-wschód #1 (M3A, 3), obchodząc gospodarstwo Ogtara od południowej strony. Uważaj na napotykane po drodze polne bestie , sukcesywnie je eliminując. Hema odnajdziesz stojącego przy klifie #2 (M3A, 4). Zainicjuj rozmowę i zgódź się na dokończenie przeprowadzanego przez niego eksperymentu.
![]() | ![]() |
Do widocznego na dole południowego gospodarstwa najszybciej możesz dotrzeć wybierając wschodnią górską ścieżkę (M3A, 5). Po zejściu na dół przystąp do atakowania oszalałych polnych bestii #1 (M3A, 6). Uważaj jednak, bo stwory te są bardziej wytrzymałe od standardowych bestii, a także mogą Cię próbować okrążyć. Zauważ, że ciał potworów nie musisz badać, gdyż po zabiciu każdego z nich automatycznie zdobędziesz rozdętą wątrobę . Po zlikwidowaniu wszystkich pięciu polnych bestii powróć do miasta Stewark i porozmawiaj ponownie z Worganem #2 (M3B, 1).
Nagrody: Warzelnicza receptura Sekretnej Pociechy Worgana , 500 punktów doświadczenia, 100 punktów doświadczenia za odnalezienie Hema, 47 punktów doświadczenia za każdą zabitą polną bestię.
Przerażający sąsiad
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Gerrick, handlarz osobliwościami [Północne Stewark - Miasto Stewark ]
Opis przejścia: Gerricka spotkasz w jego sklepie w północno-wschodniej części miasta Stewark #1 (M3B, 2). W trakcie rozmowy możesz zaoferować pomoc w sprawdzeniu dziwnych odgłosów dochodzących z innej posiadłości. Najpierw musisz odnaleźć osobę, która jest właścicielem "upiornego domu". Będzie to gwardzista Chuck i przebywa on w magazynie zlokalizowanym na lewo od głównego wejścia do miasta #2 (M3B, 3).
![]() | ![]() |
Po krótkiej rozmowie dojdzie do walki #1 , gdyż Chuck nie będzie chciał Ci polubownie przekazać klucza. Wykorzystaj fakt, że pojedynek będzie rozgrywał się w niewielkim pomieszczeniu, zapędź go w kąt i nieustannie atakuj. Po wygranej walce wymuś na Chucku przekazanie Ci klucza do jego domu #2 .
![]() | ![]() |
Dom Chucka znajduje się na jednym z wyższych poziomów miasta (M3B, 4) i do drzwi wejściowych prowadzą schody #1 . Po znalezieniu się w środku skieruj się na piętro, gdzie do pokonania będzie trzech kultystów Beliara #2 . Nie daj się przeciwnikom zapędzić w kąt i w miarę szybko zlikwiduj osobnika z kuszą. Możesz już powrócić do Gerricka (M3B, 2) w celu odebrania nagrody (i opcjonalnie poinformować Chucka o całym zajściu).
Nagrody: Dwugłowy amulet , warzelnicza receptura stewarskiego octu winnego , 300 punktów doświadczenia, 150 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Chuckiem, 200 punktów doświadczenia za pokonanie Chucka, 43 lub 47 punktów doświadczenia za każdego zabitego kultystę Beliara.
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Bagna (3) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2) Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapa Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Thorniara Zadania poboczne
- Arcania Gothic 4: Zadania poboczne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
Szaku szaku do ataku ;)
A co do poradnika to fajny - szkoda że nie ogólno-dostępny i absolutnie nie potrzebny do tak liniowej gry. Absolutnie nie sposób się zgubić czy pominąć jakiegoś zadania. Gram od kilku dni i powoli kończę
. Poradnik może się przydać jak ktoś szuka wszystkich posągów Inossa, Hefajsosa i Domestosa (a swoją drogą co daje ich znalezienie oprócz - prawdopodobnie XP ?).
PS: Okazuje się że teraz poradnik jest do przejrzenia cały :)
Wcześniej tego nie było :P
lol dwóch SZAKÓW :D btw nareszcie sie ukazał poradniczek :D
[1] Mój nick! Dobrze, że chociaż nie pisałeś 'pierwszy', być może będziesz jeszcze na tyle godny, aby móc korzystać z tego nicku rzecz jasna tylko z numerkiem. Szakinsyn może być tylko jeden, ale myślę że przymknę oko na ten przypadek.
Kawał Dobrej Roboty z tym poradnikiem. Prawdziwie profesjonalna, rzemieślnicza robota. Gratulacje i owacje :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: Alchemik Worgan [Północne Stewark - Miasto Stewark ] - Północne Stewark (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1043/490315093.jpg)





![Zleceniodawca: Gerrick, handlarz osobliwościami [Północne Stewark - Miasto Stewark ] - Północne Stewark (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1043/490315187.jpg)




